Terug naar overzicht
Super!Ik kijk ook uit naar men proefkapsel en het passen van mijn kleed, spannend.Toch leuk als je vinkjes mag zetten op de checklijst, hé. Ik mag e vandaag 1 zetten bij : uitnodigingen bestellen (vond ik toch moeilijk, veel keuze en wat zetten we er op en klopt alles wel, ...)Nog veel 'planningsplezier'!
Hey!Oh, zo een leuk en happy berichtje!!Echt heel fijn voor je...en geeft toch een 'gerust' gevoel dat alles perfect bij elkaar past!Want op de mooiste dag, wil je toch echt het allerbeste é ;-)!!Geniet nog van de voorbereidingen...het zal allemaal snel gaan!groetjes
Hey Katrien,Super hé!Wanneer hadden jullie jullie ringen besteld?Wij hebben de onze daar ook besteld in augustus, maar hebben noch niets gehoord.Groetjes,Sonja
Zeker en vast heel fijn!! :-) We hebben de laatste dagen echt wel veel afgewerkt... Onze uitnodigingen zijn er, de menu's zijn gedrukt, de misboekjes zijn gedrukt, onze bedankjes zijn klaar, onze huwelijkskaars staat ook klaar, de feestreglementen zijn gedrukt en "gestrikt" :-),...Nu in april mijn tweede pas, de bloemen bestellen, de notaris, op het stadhuis in ondertrouw (bij de pastoor zijn we al geweest), de balonnen bestellen,...Komt wel goed denk ik (hoop ik) :-)Wij hadden onze ringen ook in de zomervakantie besteld denk ik. Ik had wel gebeld om ze gaan af te halen nu omdat ik niet zo veel verlof meer wil nemen voor de trouw en in april hebben we dan nog zo veel te doen... Dus daarom hebben ze ons er tussengenomen.Ze zeiden nu dat ze bezig zijn aan de maand april dus binnenkort zul je hen wel horen! :)groetjesKatrien