Nu Online
Momenteel zijn er 529 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tweede kleedje voor het feest?

9-2-2012 21:50:52
Hallo bruidjes...

De teller staat hier op nog maar op 28 dagen. En vandaag zei mijn toekomstige: "Volgens mij zal je geen kleed met sleep hebben ofzo, want zoals gij graag danst, zal je daar wel aan gedacht hebben..." NIET DUS!!!!

Ik heb dus wel een kleed met toch een beetje sleep... En ik ben nu echt wel aan het twijfelen of ik de hele nacht met dat kleed zal kunnen dansen. En of de gasten er dan niet op zullen trappen tijdens het dansen. Zie je het al voor je: terwijl ik aan het dansen ben, stapt er iemand op mijn kleed en dan hoor je dat scheurend geluid... Ge moogt het toch niet gedacht hebben he

Zou ik, om zeker te zijn, nog kijken voor een simpel wit kleedje ofzo?

Graag jullie raad.

Jill
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1218

sarah
13-10-2012
 Meld misbruik9-2-2012 21:53:31

hallo,
Ik heb nog eens gehoord van iemand dat ze een naaister iets liet aan naaien zodat je de sleep kan vastmaken zodat het niet in je weg zit

jill
30-6-2012
 Meld misbruik9-2-2012 21:54:52

Hey,

Ik heb ook een klein sleepje. Maar de mensen moeten maar een beetje uitkijken he :p
Ik vindt het persoonlijk zonde om van kleed te wisselen, ten eerste je doet dit maar 1 keer aan, ten tweede is het vrij kostelijk om het maar een half dagje aan te doen.
Maar ik denk wel dat er nog bruidjes zijn die een 2de kleed kopen.

grtjs,

Katrien
28-4-2012
 Meld misbruik9-2-2012 22:01:42

Ik heb ook een klein sleepje, maar in de bruidswinkel hebben ze daar iets aangemaakt dat ik dat omhoog kan spelden. Zo komt mijn kleed net niet meer op de grond en heb ik alle bewegingsvrijheid en kan niemand meer op mijn kleed stappen!

petra
1-9-2012
 Meld misbruik9-2-2012 22:19:04

ik heb er zo'n lusje aan, dat kan ik dan vasthouden.
of vastmaken is ook een goed plan :D
maar k vind da zonde een 2e kleed, je betaalt er al dat geld voor, je doet het mr 1 dag aan,
dus wrm er een halve dag van maken? ik zou het vastspelden met iets, zodat het u ni kan storen.
natuurlijk zoals hier al vermeld staat zullen wel meerdere 2 kleedjes kopen,
iedereen moet doen wat hij zelf wil he :-)
en als dat in uw geval een extra kleedje is, moet je da doen, ma t zou wel jammer zijn voor nog eventuele foto's of video opname :P

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik10-2-2012 7:41:34

je kunt hem inderdaad door de winkel laten omhooghouden met ietske. Bij mij hetzelfde bruidje in spé : ik dans ook graag en heb het ook aan mijn sissi-jurk maar toch raadt iedereen mij aan om niet van kleed te wisselen, en eigenlijk hebben ze gelijk he, we dragen het maar 1x en getrouwde bruidjes met dergelijke kleedjes hoor ik vaak zeggen "da gaat ook hoor"

Liefs, Vero

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik10-2-2012 8:03:26

Hallo,

Ik had ook een (vrij lange) sleep en sans ook supergraag. Net voor de openingsdans heb ik mijn sleep onderin gespeld met veiligheidsspelden. Ik heb perfect de openingsdans (rumba en argentijnse tango) kunnen dansen en ik ben de hele avond niet van de dansvloer afgeweest. Dus het is zeker geen probleem om te dansen .

Je kan in de winkel vragen hoe je best je kleedje omhoog kan spelden, maar bij mij werkte die manier niet, dus misschien ook zelf (met vriendin, mama,...) kijken hoe jullie dit best de dag zelf aanpakken. Alleen is het nogal moeilijk....

Groetjes
Annelies

Sarah
28-4-2012
 Meld misbruik10-2-2012 8:58:51

Hallo,

Ik heb zelf een kleed met redelijk lange sleep,
maar in de winkel zeide ze meteen dat ze er een systeempje gaan aanmake van lintjes zodat mijn sleep omhoog gestoken kan worden.
Gemakkelijk en toch nog elegant.
Wss word het bij mij vlak voor de openingsdans gedaan, omdat ik anders echt niet kan dansen.
Vind het beetje zonde, want vind het zo'n mooie sleep, maar alsk zo den avond nog kan feeste én mijn kleed aanhoude is da perfect hé ;)

Zeker na vragen in de winkel want het is dus perfect mogelijk, maar het hangt er wel beetje vanaf wa voor kleed je juist hebt. :)

Groetjes
Sarah

heidi

Meld misbruik10-2-2012 9:21:21

aan mijn kleedje werd ook iets bevestigd zodat deze sleep kon omhoog gehouden worden, alleen was het snel stuk en viel dit naar beneden (redelijk zware sleep met veel stof), ik had echter geen zin dat ze onder mijn kleed aan het naaien waren en besloot ik zo te dansen, en dit was geen enkel probleem, de mensen passen echt wel op, bij sommige dansen (zoals in een kring of onder de armen doorlopen) namen de mensen zelfs mijn sleep in hun handen om te helpen.
ik zou toch niet voor een tweede kleedje gaan,je kan het tenslotte maar eenmaal dragen

nathalie
19-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 10:18:05

Ik heb in de solden een kort wit kleedje gevonden voor 20 euro (ik denk dat ze er in die winkel niet vanaf geraakte omdat het eigenlijk wel een mini bruidskleedje leek)
Ik gaf afwachten wat het geeft maar ik zit zo vast in dat kleed (wat wel nodig is) en die sleep enz dat ik denk dat het toch echt wel even een verademing gaat zijn. Al is het voor de late uurtjes. Je moet er echt je eigen zin in doen maar als het niet te veel kost of je hebt iets in je kast hangen kan je het veiligheidshalve toch meenemen?

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik10-2-2012 12:41:06

Hey, ik had een kort wit kleedje gedragen op de wettelijke trouw en had dit voorzichtigheidshalve mee genomen op de dag van onze kerkelijke trouw/feest. Ik was niet van plan om te wisselen, maar aangezien het op onze dag meer dan 30 graden was, heb ik na onze openingsdans toch maar gewisseld. Ik kwam echt slecht van de warmte en het corset en feeste liever dan mijn kleed de ganse tijd te willen dragen. Als je iets liggen hebt, zou ik het zeker meenemen, je weet maar nooit :-)

Groetjes,
Hanne

Jill
9-3-2012
 Meld misbruik10-2-2012 16:38:37

Ik denk dat ik zal vragen aan de naaister om er een bandje aan te hangen. Maar ik zal ook nog eens rondkijken voor een korter wit kleedje, en als ik een vind dan zal ik het toch maar meenemen voor de zekerheid...

Aurélie
25-8-2012
 Meld misbruik12-2-2012 11:23:42

Ik wil ook graag voor een tweede kleedje gaan. Mijn trouwkleed is prachtig en ja het is misschien zonde om te wisselen maar als ik het tot 22 of 23 u aangehad heb zal ik denk ik blij zijn om er even uit te kunnen en iets losser te kunnen aandoen, zeker na het eten. Mijn vriend en ik willen graag een salsa dansen als openingsdans en dit lijkt mij niet haalbaar in mijn trouwkleed. Ik ga zaterdag op zoek ! Maar zoals jullie al zeiden , iedereen moet doen waar je je beste bij voelt. Xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info