Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerkelijk huwelijk

23-6-2004 16:42:20
Misschien ben ik er wat vroeg bij,want wij trouwen maar eerst op 24 juni 2006.We zijn er nog niet uit of we nu voor de kerk trouwen of niet.Weet er iemand of dat veel extra kosten meebrengt.We willen namelijk niet al onze spaarcentjes direct op zijn.ik zou het wel graag doen,voor mijn vriend hoeft dat niet zo.Hopelijk weet iemand raad.

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 472

Joke
9-7-2005
 Meld misbruik23-6-2004 17:48:23

Hallo
Het hangt er van af waar je trouwt.
Wij trouwen in brugge en ook in de kerk van brugge en dat maakt het duurder, wij betalen 400 euro voor ons kerkelijk huwelijk.
Maar als je in kleinere dorpen of gemeente's trouwt, dan ligt de prijs rond de 250 - 300 heb ik hier al gelezen.
Als je het wil, zou ik het zeker doen, het is mss duur, maar je geniet er op dat moment wel van.
Anders krijg je later mss nog spijt.
Succes verder
Groetjes Joke

Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik23-6-2004 20:00:21

wij betalen 244 euro voor de mis... ik denk dat dit de minimumprijs is in west-vlaanderen!

groetjes,
Emmeke

serge
10-6-2005
 Meld misbruik24-6-2004 10:55:52

Wij trouwen in Limburg en wij betalen 200€ voor ons kerkelijk huwelijk. Wij willen dit allebei doen, het geeft een huwelijk toch iets extra's. Groetjes, wendy

Kathy

Meld misbruik24-6-2004 11:42:48

Wij betalen 240 euro, en trouwen in Brugge...
let wel, indien je tapijt wil van de kerk tot op de straat, moet je bijbetalen, maar das via je ceremoniemeester..

Evie
4-9-2004
 Meld misbruik24-6-2004 16:34:20

Wij betalen ook 200 euro en wij trouwen in Oost-Vlaanderen!

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik24-6-2004 16:37:40

Ok, Bedankt...

We gaan het zeker overwegen, ik dacht dat de kosten vele hoger zouden zijn.En geef toe een kerkelijk huwelijk geeft toch iets bijzonders aan je trouwdag.

Tim
9-7-2005
 Meld misbruik24-6-2004 21:13:43

Amaai kathy, dan heb je veel geluk
Is het in brugge centrum?
Want st- pieters is het 250 geloof ik.
Wij trouwen in de st- anna kerk en idd voor de rode loper moest je nog 50 euro bij betalen.
Groetjes Joke

Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik28-6-2004 15:15:10

Hallo,
Even een andere mening: wij trouwen niet voor de kerk maar in de tuin van de feestzaal, wij hebben ook een viering die geleid zal worden door onze beste vrienden dus je hoeft niets te missen als je niet in de kerk trouwt! Onze voordelen vonden we: heel erg persoonlijk, goedkoper kan niet, en we hebben met niets rekening te houden: we kunnen doen en laten wat we willen!
Succes
Rebecca

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik27-10-2004 9:48:34

Ik vind dat je vanuit je eigen overtuiging moet trouwen in de kerk. Natuurlijk rekening houdend met je vriend. Wij trouwen op 3/09/2005 en het was voor mijn vanzelfsprekend dat dit in de kerk moest gebeuren. Mijn vriend dacht er net hetzelfde over. Dit vanuit geloofsovertuigenis. En het is niet dat wij supergelovig zijn, want op zondag ga ik nooit naar de mis. De kerk kost bij ons € 244 met loper in Brugge. De bloemen zullen me enige stress bezorgen, want daar wil ik zelf voor zorgen. Zal dus veel zonnebloemen in onze tuin zetten. Je hebt nog wel even om na te denken. Misschien moet je wel ondertussen naar een kerkelijk huwelijk en biedt dat het antwoord op jullie vraag.

Succes en proficiat

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...