Terug naar overzicht
En wanneer trouw je dan voor de wet?of is dit al gebeurd?Bij ons is het zo: om 12u voor de wet, nadien lunch bij ons thuis, wij gaan op dat moment foto's laten nemen. we hopen dat de ouders zowat gaan helpen en ons huis ni overhoop gaan halen! :) Ma ik snap het niet! Als jij als bruid zegt: Om dat uur!!!! dan is het toch dat uur?? sinds wanneer bepalen zij wanneer ze gaan komen?? denk da ge op u strepen moet gaan staan!! ma bon ge zijt ni alleen ze :) ik had gezegd geen lang te dragen aan iedereen! wa is er gebeurd?? mijn toekomstige schoonmoeder en schoonzuster hebben een lang suitekleed gekocht! we hebben niet eens een suite! heb dan gebeld en gevraagd of ze iets anders wouden aandoen, kwas echt heel kwaad en nu nog steeds! mijn schoonmoeder heeft nu een tweede outfit gekocht voor overdag! maar mijn schoonzuster behoudt het hare lang de hele dag! grrrrrrrrr!Dus op de strepen staan! het is uw dagje! en ze moete maar luisteren naar wat ge zegt!groetjes
Wij trouwen een dag ervoor voor de wet.
Ik snap dat ook eerlijk gezegd niet goed. Het afhalen is net zo speciaal, dat wil je als ouder toch niet missen? En samen gezellig iets eten met de suite is toch net fijn! Toen mijn schoonbroer trouwde hadden zij terwijl ze foto's gingen nemen voor de suite ook (naast de lunch) een quizje voorzien over hen als koppel. Dat was toen wel heel leuk en de tijd vliegt trouwens sowieso. Ik vraag me dan af wat ze gaan doen, thuis nog snel een boterham eten en dan gewoon naar de kerk komen? Allé... Hopelijk veranderen ze nog van gedacht!
Je kan hen een beetje emotioneel verplichten. Zorg ervoor dat bij het aankomen van de bruidegom bij jou thuis er al een glas bubbels voor iedereen staat te wachten en "dat de fotograaf toch liever eerst wat foto's met de suite neemt". Verder kan je ook zeggen dat de timing anders te gehaast is, dat je de broodjeslunch al besteld hebt, dat je er niet van kan slapen, ...OK, het klinkt gemeen maar zij zijn ook niet bepaald lief nu. Hou je been stijf en blijf erop staan.Succes en keep us informed!
Ik zou het proberen spelen zoals Rebecca hierboven. Praat er nog eens over, leg uit waarom dat voor jou echt belangrijk is. Ik zou wel niet te veel bridezilla worden, dat je de mensen niet tegen je in het harnas jaagt...Geef ook heel duidelijk mee dat dat afhalen voor jullie een heel emotioneel en uniek moment is en dat jullie dus absoluut niet van plan zijn om dat te gaan "naspelen" (het idee alleen al...).Willen ze dan nog niet, dan denk ik dat je je er gewoon bij zult moeten neerleggen. Ik hoop alleszins het beste. Succes!!
Hey heyHet moment van afhalen is inderdaad hét mooie moment en ik vind dus ook dat IEDEREEN van de suite er dan al moet staan alvorens de bruidegom aan komt.Hier zijn daar ook al beetje problemen rond geweest. Mijn schoonzus vertelde dat ze om half 10 een afspraak bij de kapper, samen met mijn schoonmoeder. ' dan heb ik tijd genoeg want jullie trouwen pas om 11 voor de wet' :S Ze moeten wel om 10.10 bij mijn ouders thuis zijn want rond 10.20 komt mijn toekomstige mij halen.Hier steunt mijn ventje mij gelukkig wel en is hij al eens met zijn mama gaan praten maar weet niet juist of het nu is opgelost maar binnekort zijn we allemaal samen met een verjaardag en dan zal ik het er nog eens over hebben. Ik vind het dus echt niet kunnen als een deel van de suite te laat is bij het afhalen. Is tenslotte toch een mooie en emo moment hé.P.S.: Zij zeggen wel dat ze op tijd gaan zijn maar ik en mijn ventje denken dat het niet haalbaar is.Groetjes.
kan je bv niet zeggen dat ze hun auto aan de zaal moeten gaan zetten, en dat de limo hen vandaar op dat uur gaat ophalen, zo kunnen ze niet anders dan op dat uur meegaan.
wij gaan onze entréé ook nog eens opnieuw doen.De eerste keer is het intiem zonder familie, enkel mijn ma en mijn beste vriendin zullen er dan zijn.want wij nemen in de voormiddag foto's en de trouw is maar 1u15 en 2uur.En de 2e keer doen we het dan echt met aankomst busje met de hele familie erbij.Ik denk dat het best leuk zal zijn die 2e keer.ik ga wel niet mogen vergeten mijn boeket weer af te geven Ik maak me daar eigenlijk totaal niet druk in.Ik weet dat het voor bijde familie's moeilijk is om in de voormiddag te komen.(we zijn met best veel)Als ze er vanaf de middag op tijd bij zijn ben ik al heel tevree.