Terug naar overzicht
Ik wil gewoon even zeggen dat Curtres echt een super winkel is, ik haal hier altijd mijn lingerie en heb mijn bruidslingerie hier dus ook gekocht..
Beste SannaWat is het merk en de reeks van je BH? Ik ben ook op zoek naar zo eentje!! :-)groetjesKatrien
Even zoeken... aha hebbes: Prima Donna, Perle kleur Naturel (dat komt overeen met Ivoor, kennelijk kan je best geen wit dragen onder een ivoren jurk omdat je dat ziet als er bv. Blacklight is zei de mevrouw). en dan 90 F maar ik heb vermoedelijk 95 nodig maar die winkel heeft een retouche service en ze zouden er dan een stukje tussen plaatsen waardoor hij zou passen. Nu: ik mag gaan passen en als het echt niet gaat hoef ik hem niet te nemen; echt service zodus. Ben echt content dat ik hier op gestoten ben na een aantal winkels gedaan te hebben leek het uitzichtloos :-)
Dan heb ik vorige week de juiste besteld op internet!!! :-)Ik was eerst eentje gaan kopen bij de Curtres in Alken maar er was toen wel vrij veel volk... Heb daar helaas niet zo veel keuze gekregen dus.. De bh die ik daar gekocht had kwam boven m'n kleedje uit :( Dus ik moest op zoek naar een alternatief...Op internet heb ik dus ook de Perle besteld van Prima Donna dus YES!! :-)Hopelijk is hij deze week hier :-) Ik heb een 95 D besteld via www.ellure.nl .Bedankt om het na te kijken!!!GroetjesKatrien
mja, de naaister van t kleed moet dan een speldje steken waar de bandjes mogen komen en dan wordt het in de winkel versteld: super handig :-)