Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even mijmeren

10-2-2012 11:43:14
Brrr nog maar 41 dagen op de teller... De tijd gaat vooruit!! En onze voorbereidingen ook :D Morgen gaat mijn vriend de ringen halen, ik ben echt ongeduldig om ze toch stiekem eens aan te passen... Volgende zaterdag ga ik met mijn mama en dochtertje om de bruidslingerie en dan ga ik eindelijk eens zien hoe mijn jurk eruit ziet als ze effectief past. En we gaan ook een jurkje kiezen voor mijn kleine schat! Er zullen wat traantjes vloeien denk ik, van mij en mijn ma en ook van ons dochter want ze haat het als vreemden aan haar komen. Als ze haar maat zo zullen nemen tenminste (?) De bedankjes heb ik ook kunnen afwerken gisteren en het idee voor de presentatie is ook als door een muze in m'n hoofd opgekomen. En mijn vriend vindt het goed! Daar hebben we ook weer wat werk aan maar dat maakt niet uit. De naamkaartjes moet ik nog schrijven, vanavond samen met een glas wijn zal dit gebeuren. Ik schrijf blijkbaar mooier met een wat lossere hand :D De dj is al gemaild over wat we graag zouden willen die avond en de meeste mensen hebben al bevestigd. Zelfs mijn oma komt, mijn doopmeter die zo ver woont en meestal niet naar zulke feesten gaat omdat ze het te vermoeiend vindt komt toch! Ik moest echt huilen van geluk toen ik het te horen kreeg :) Daarna hebben we niet al teveel meer te doen denk ik, 'k zal waarschijnlijk nog wel iets vergeten zijn. Maar daar zijn we met twee voor! Dan is het wachten op nieuws over de vrijgezellenfuif. Mijn vriendinnen gingen het organiseren maar 'k heb er nog helemaal niks van gehoord. Dus ofwel zijn ze er nog niet toe gekomen (het zijn drukke dames, we hebben een heel ruime doodle nodig om eens allemaal samen te kunnen komen) ofwel staat er me een verrassing te wachten. Ik hou een open mind :P Nu is het vooral zen worden en me realiseren dat er altijd iets kan misgaan, dat er altijd mensen zullen zijn die niet doen of aandoen wat je wilt (zoals mijn schoonpa, die trekt hem echt nergens van aan want op het sjieke communniefeest van mijn jongste broer verscheen hij in een kort afgeknipte jeansbroek) en dat mijn vriend en zijn maten wellicht redelijk wat zullen drinken op het feest ook al heb ik hem gevraagd om het wat te temperen. Choose your battles wisely :P Ik kijk er meer en meer naar uit! Nog 41 dagen! :)

Eva
23-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 632

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-2-2012 11:46:49

Zo plezant om lezen!
Het gaat vooruit ... :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-2-2012 11:54:56

Oh...bijna, bijna!!! :-)
En de vrijgezelle zal wel goed komen ;-)!
Geniet zeker nog van die laatste voorbereidingen...en de grote dag is er bijna!

groetjes

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 12:21:42

Amai,

Leuk om te lezen, dat alles goed gaat. Ik verlang ook al om de trouwringen eens aan te doen :-) Bij ons nog 84 dagen... En nog super veel te doen...
Geniet van de laatste voorbereidingen en van je vrijgezellenavond! Ik mag er ook niets van weten dus voor mij ook een grote verrassing... Dus dat komt wel goed!
Voor je het weet sta je voor het altaar ;-)
Geniet er nog van!!!!

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik10-2-2012 16:08:24

hier nog 42 dagen. en het gaat ook vooruit
al zal het tot de laatste dagen druk zijn denk ik.
Geniet maar van de vrijgezellenavond. Dat was ook een avond die echt voorbij vloog!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik10-2-2012 16:10:56

Haha, ja best grappig en leuk om lezen.
Dank je om dit met ons te delen.

Groetjes,

Een gelukkig lot-genootje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...