Terug naar overzicht
Om eerlijk te zijn: ik weet dat thema's hier heel populair zijn, maar ik vind ze echt niet nodig. Een trouwfeest is op zich al een soort themafeest. Ons thema is liefde & het huwelijk ;-). Krampachtig zitten zoeken naar een thema, of een thema kiezen waar je vervolgens niet weet wat mee te doen, vind ik dan ook een beetje onnozel. Hoolahoopkes uitdelen als bedankje is best een leuk idee om het een persoonlijke touch te geven, en je kunt er eventueel ook iets mee doen op de uitnodiging (al zie ik persoonlijk niet direct in hoe dat mooi zou zijn), maar dat kan ook best zonder dat je van 'hoolahoopkes' uw thema maakt.
ik vind het een heel leuk idee, zolang je het niet té ver doortrekt. Wij hebben de raving rabbids als thema en betrekken hen in de save the dates, uitnodigingen, bewegwijzering, huwelijkslijst, enveloppendoos en bedankjes. Maar voor de rest laat ik het erbij...
wij hebben ook een thema maar ik ga niet zeggen welk thema mss dat iemand die ik ken soms op deze site komt en het blijft geheim. Wij hebben nu wel een echt voelbaar thema het vervoer, de zaal, de versieringen, de uitnodigingen, de dresscode is allemaal in teken van het thema. maar jullie thema is zeker ook heel leuk en origineel .
Een thema kan ook een kleur zijn dat je doorheen heel de dag geregeld laat terugkomen in de bloemen, de bedankjes, de enveloppendoos, kaarsjes, lintjes, misboekjes, uitnodigingen,...
wij hadden als thema 'rood'. We hebben aan de mensen van de suite gevraagd om rood te dragen of ten minste een rood accent (bv schoenen, een sjaal,...) te dragen. Mijn schoenen en boeket waren ook rood. Bij bedankjes, tafel, enz... Kwam rood ook terug, maar dan vnl in details. Iedereen vond het leuk dat de rode details steeds terugkwamen. Was ook mooi voor de foto's!