Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema

10-2-2012 12:39:35
Hey allemaal,

Misschien komt dit onderwerp al veel voor op deze site maar wil toch ook even jullie mening vragen.
Wij sukkelen heel erg over het feit of we al dan niet met een thema gaan werken op onze dag.

en indien we een thema zouden nemen weten we dan ook echt niet welk..
nu zat ik wat na te denken met een collega van mij.. en kwamen we op het idee: hoolahoopkes
(de chipkes in bbq-smaak en paprika-smaak). Wij eten die beiden heel heel graag, en zelf enkele vrienden van ons zijn er ondertussen ook verlekkerd op :-)...

ik zou dit dan doortrekken op de uitnodiging en als bedankje dan ook daarmee iets doen.

Maar ik denk dat er niet veel mensen de fun hiervan zullen inzien, niet?

Wat denken jullie? Of is het helemaal slecht om zo een thema te nemen?

thanx!

Veerle
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 968

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik10-2-2012 14:27:01

Om eerlijk te zijn: ik weet dat thema's hier heel populair zijn, maar ik vind ze echt niet nodig. Een trouwfeest is op zich al een soort themafeest. Ons thema is liefde & het huwelijk ;-). Krampachtig zitten zoeken naar een thema, of een thema kiezen waar je vervolgens niet weet wat mee te doen, vind ik dan ook een beetje onnozel.

Hoolahoopkes uitdelen als bedankje is best een leuk idee om het een persoonlijke touch te geven, en je kunt er eventueel ook iets mee doen op de uitnodiging (al zie ik persoonlijk niet direct in hoe dat mooi zou zijn), maar dat kan ook best zonder dat je van 'hoolahoopkes' uw thema maakt.

Kirsten
16-6-2012
 Meld misbruik10-2-2012 18:02:04

ik vind het een heel leuk idee, zolang je het niet té ver doortrekt. Wij hebben de raving rabbids als thema en betrekken hen in de save the dates, uitnodigingen, bewegwijzering, huwelijkslijst, enveloppendoos en bedankjes. Maar voor de rest laat ik het erbij...

tessa
12-12-2012
 Meld misbruik10-2-2012 20:13:54

wij hebben ook een thema maar ik ga niet zeggen welk thema mss dat iemand die ik ken soms op deze site komt en het blijft geheim. Wij hebben nu wel een echt voelbaar thema het vervoer, de zaal, de versieringen, de uitnodigingen, de dresscode is allemaal in teken van het thema. maar jullie thema is zeker ook heel leuk en origineel .

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik11-2-2012 15:16:06

Een thema kan ook een kleur zijn dat je doorheen heel de dag geregeld laat terugkomen in de bloemen, de bedankjes, de enveloppendoos, kaarsjes, lintjes, misboekjes, uitnodigingen,...

Debo
17-12-2011
 Meld misbruik11-2-2012 22:16:17

wij hadden als thema 'rood'. We hebben aan de mensen van de suite gevraagd om rood te dragen of ten minste een rood accent (bv schoenen, een sjaal,...) te dragen. Mijn schoenen en boeket waren ook rood. Bij bedankjes, tafel, enz... Kwam rood ook terug, maar dan vnl in details.
Iedereen vond het leuk dat de rode details steeds terugkwamen. Was ook mooi voor de foto's!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...