Nu Online
Momenteel zijn er 585 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Honeymoon????

10-2-2012 12:49:38
Dag bruidjes en gommetjes,

Na wat gezondheidsproblemen bij mijne aanstaande zijn we nu terug in gang geschoten voor onze trouw.
Volgende punt op onze to-do lijst is de huwelijksreis.
We twijfelen heel erg wat en naar waar we zouden gaan.
Onze topbestemmingen zijn: Thailand, Bali, Mauritius ....
We willen in elk geval toch iets speciaals daar wij anders met onze kids nooit eens weg kunnen of zo en omdat het natuurlijk ook onze honeymoon is
Ik vroeg me af naar waar jullie op huwelijksreis gaan, enkele tips en eventueel waar jullie dit geboekt hebben:-)

Alvast bedankt voor de tips en vele koude groetjes,

Mieke x

mieke
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1114

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-2-2012 13:17:37

Hey Mieke.
Bij ons wordt het heel waarschijnlijk Frans-Polynesië (Tahiti en consoorten) alhoewel dat Zuid-Afrika ook nog een kans maakt.
Groetjes

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik10-2-2012 13:48:27

Hallo Mieke,

Wij zijn vorig jaar op huwelijksreis geweest naar Mauritius en hebben geboekt via Mauritiustravel.nl. Bovenop hun sterke prijzen, hebben we nog een fikse korting kunnen bedingen... Ook voor de Seychellen hebben zij mooie aanbiedingen, of een combi-reis.

Volgt jullie huwelijksreis net na jullie huwelijk? Dan kan je ook even checken of bepaalde bestemmingen dan niet net in hun orkaanseizoen zitten. Je zal het maar meemaken hé, een orkaan op je honeymoon ;-). Wij hebben dit ook even gecheckt (orkaan- en regenseizoenen), de droogste bestemmingen voor die periode uitgezocht zeg maar...

Ben benieuwd wat het wordt voor jullie!

Goed dat je ventje terug beter is, geniet nu maar van die laatste maanden voorbereiding!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-2-2012 13:55:43

@Rebecca: ooooh...geweldig!! Bora Bora enz...de ultieme droom gewoon!!! :-) maar voor ons onbetaalbaar...

@Mieke: wij gaan last-minute iets boeken, wsl via Globe travel in Hulst (toch groot verschil soms tov onze Belgische touroperators). Bij ons wordt het hoogstwaarschijnlijk Kaapverdische...

groetjes en succes!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik10-2-2012 14:22:27

Hallo,

Wij zijn ook naar Mauritius geweest (hotel Beau Rivage), geboekt via MauritiusTravel.nl. Echt een aanrader. Bij onze reis was de reis van de bruid aan halve prijs, champagne en vers fruit op de kamer en een galadiner als kado voor de huwelijksreis.

Zoals Charlotte zegt kan je eens informeren naar de seizoenen, maar als jullie in juli trouwen is Mauritius geen probleem denk ik... wij zijn in augustus geweest en hadden super weer, gewoon prachtig!

Groetjes
Annelies

Elfie
27-10-2012
 Meld misbruik10-2-2012 15:26:33

wij gaan naar costa-rica www.xplore360.com gaan rondreizen.

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik10-2-2012 16:57:29

Wij hebben geboekt via mauritiustravel naar de Seychellen.
We hebben gekozen voor het hotel Constance Ephelia resort.

groetjes

Sylvie
29-7-2016
 Meld misbruik10-2-2012 17:29:26

Wij gaan een rondreis doen in Marokko! Alles zelf uitgestippeld en geboekt via booking.com

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik10-2-2012 19:02:34

Thailand: zeker en vast een aanrader :-)
Of zoals Sylvie zegt, Marokko (hebben wij geboekt via Riksja Online, maar zou een volgende reis zeker alleen durven regelen)

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik10-2-2012 21:17:07

Wij gaan naar mauritius en hebben ook geboekt via mauritiustravel.nl echt een aandrader alles verloopt correct en zeer vriendelijk

groetjes
S.

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik10-2-2012 21:31:26

Wij gaan naar Mexico :D

Ik wou heel graag naar Afrika , maar dat is niet zo honey-moonachtig als je rondtrekt en mijn huby- to be wou een echte honeymoon...
Vandaar naar Mexico :)

Groetjes...............

pit
18-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 23:34:56

Wij gaan een weekje naar Aruba en een weekje naar Curaçao.

Eerst wisten we niet goed wat te kiezen, Aruba of Curaçao
maar de tussenvlucht was maar 90 euro per persoon extra.
De keuze was snel gemaakt, beide eilanden dus
groetjes,
Pit

tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik11-2-2012 7:06:03

Hallo

wij gaan naar het Sheraton Full Moon resort in de Malediven...
Prachtbestemming!

Groetjes

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik11-2-2012 7:08:38

Wij gaan vijf dagen naar Parijs. we zijn meer de citytrippers en hebben niet veel tijd na het huwelijk en vooraleer we terug moeten werken.
we hebben het wel romantisch aangekleed, eten op de eifelttoren, boottochtje,...

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik11-2-2012 11:24:47

Wij hebben voor de Seychellen gekozen, ook via Mauritiustravel.nl. Trouwens ook het Constance Ephélia Resort zoals Jontje.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik11-2-2012 11:37:06

Wij hebben lang getwijfeld.
Wilde eerste Costa Rica doen, maar de periode okt nov is niet ideaal omwille van het orkaanseizoen.
Dan gingen we voor twee weken Mauritius maar dit viel net ietsje boven ons budget.
Dit gezien we graag combinatiereis willen van weekje rondreizen en weekje strand.
We gingen dus eerst eilandje Reunion rondtoeren en dan naar Mauritius.
Uiteindeiljk zijn we gegaan voor Bali.
Weekje rondtrekken in oost en noord Bali met privéchauffeur/gids waar je alles bezoekt die je moet gezien hebben en dan afsluiten met weekje in het zuiden van Bali aan het strand in luxehotel. En dit allemaal binnen ons budget!!
Wij kijken er alvast super naar uit!!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik11-2-2012 12:20:14

Wij gaan naar Kenia (5d safari) en vliegen vervolgens door naar Mauritius (8d) !!
Dit zou aan 'normale prijs' voor ons niet te betalen zijn maar als reisagente krijg ik natuurlijk een mooie korting! :-)))) xxxx
P.S. Ter info : als je kiest voor Thailand in onze zomermaanden, heb je enkel droog weer in Koh Samui (echt een strandbestemming) dus hou daar zeker rekening mee!
Juni tot oktober is wel het beste seizoen voor Bali dus da's zeker een goed alternatief! X

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik11-2-2012 13:43:27

Boehoe!!!! Wij gaan niet op huwelijksreis
't is te zeggen: we gaan een weekendje weg met een georganiseerde busreis naar Engeland, met mijn schoonbroer en schoonzus 'to be'.
Wij hebben kindjes en kunnen het niet maken om langer weg te zijn.
Maar ik gun het jullie van harte hoor!!!!!
Wij gaan deze zomer wel een weekje met de kindjes met de tent weg naar een camping en ook nog een weekje naar Duinrell met de tent.
Da's voor ons ook eens ontspannen hoor, eens weg van de dagelijkse sleur.

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik12-2-2012 14:11:29

@pit: klinkt ook wel super van aruba en curacao!!!waar heb je dit geboekt?
klinkt héél aanlokkelijk:-)

@bruidje: thanks voor de tip hé! is toch belangrijk dat je niet teveel regen hebt of orkanen hebt op je honeymoon hé:-)

veel groetjes en laat de tips maar komen!!!! x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...