Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pff nacht gepiekerd en slecht gedroomd

10-2-2012 13:50:01
oh het zijn nog maar 84 dagen en ik begin echt ambetant te worden van mezelf!

soms heb ik al eens een slechte nacht ... maar vannacht heb ik echt niets anders gedaan dan over den trouw gedroomd en wat er allemaal mis kan gaan!

ik hoop dat ik niet de enige ben die zoveel stress heeft...

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 737

An
18-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 14:02:34

Bij mij zijn er ook al heel wat rampenscenario's gepasseerd in mijn dromen. Bijvoorbeeld IEDEREEN kwam te laat. Maar dan echt IEDEREEN, zelfs de suite had geen zin om af te komen. Wij stonden daar met 2 te draaien tot er iemand ons kwam vergezellen in de feestzaal.

Alleen maar om te zeggen, you're not alone ;-).

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 14:16:01

Ook hier hetzelfde!! Zelfs mijn zus wist het te presteren om op mijn avondfeest te verschijnen in een lange witte jurk!! En dan wetende dat zelfs ik niet in het lang wit ga zijn
Mijn aanstaande vond het blijkbaar ook niet nodig van aanwezig te zijn 's avonds. Was gaan pinten pakken met de vrienden...
Al chance dat ze altijd zeggen dat dromen bedrog zijn

Grts,
San

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik10-2-2012 14:18:06

Da's een teken dat je er op dit moment veel teveel mee bezig bent! Als ik ambetant kom van het plannen, hou ik er gewoon even mee op. Morgen kan het ook nog gedaan worden dus vandaag de pot op, zeg ik dan. En het werkt! De stress komt en gaat maar is (voor een stresskip te zijn) binnen de perken gebleven en ik heb nog geen rare dromen gehad. Over de trouw dan :P Relax! :)

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik10-2-2012 14:19:19

Hey Dorien,

Ik denk dat dat erbij hoort, wij hebben nog 4 weken te gaan... en ik droom bijna elke nacht van ons huwelijk... En soms heb ik echt nachtmerries, eergisteren bijvoorbeeld "was mijn jurk volledig gescheurd toen ik het uit de kast haalde!?" Echt erg, heb ook al gedroomd dat s'ochtend het gemeentehuis gesloten was... en van die domme dingen. Ik denk dat dit normaal is, eens je huwelijk dichterbij komt... je zit er zo mee in je hoofd, is alles wel in orde? Ben ik niks vergeten? Maar wss komt dat allemaal wel goed! :-)
Ik heb zelfs stressbobbeltjes :p nooit voorheen gehad, het is precies kippenvel dat eruit steekt en superdroog is (op mijn armen)... de dokter zegt dat het stressbobbeltjes zijn, en dat ze wel weggaan eens de grote dag voorbij is! Maar goed dat ze niet hard opvallen!

En idd je bent zeker niet alleen Dorien!! :-)

Groetjes Tinneke

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 14:19:25

hey hey,

Deze week ook een droom gehad over ons huwelijk haha!
Ik droomde van onze trouwdag en van de receptie voor de mis en dan moesten tom en ik wachten op iets? Maar de rest was al weg naar de mis, we hadden geen ceremoniemeester, geen fotograaf, we hebben van de dag zelf niets mee gemaakt en dan moesten we naar ons avondfeest, het was al donker er waren nog geen foto's genomen en de bruidskindjes zaten al in bed... en dan nog iets heel belangrijks ik had een donkerblauw trouwkleed in 2 stukken ( niet mooi,...) En blijkbaar had ik de volledige dag rondgelopen in enkel de rok met tshirt erboven o neen!
Ik was blij dat ik wakker kwam, en het besef kreeg dat alles slechts een droom was....

Hopelijk binnen 84 dagen een super dag!

groetjes!

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik10-2-2012 16:03:41

Ik heb er ook al over gedroomd en bij mij is het nog 209 dagen. :))

Ik droomde dat iedereen het saai vond en het feest gedaan was om 1u.
Alles op die dag was in het 100 gelopen.

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 16:40:22

Je bent echt niet de enige..
Ik heb ook al enkele nachtmerries gehad! Alles ma dan ook echt alles liep in het honderd! Ik had me verslapen, de kapper kwam te laat, 1 kant van mijn gezicht was maar gesminkt, mijn ventje kwam af met een boeket bloemen ipv een bruidsboetjes, we waren te laat op het gemeentehuis dus we konden niet meer trouwen, de auto lag in pan en ga zo maar voort :-)
Vorige week heb ik voor de eerste keer een goede droom gehad, maar toen ik wakker werd kwam ik tot besef dat men ventje eigenlijk niet in mijn droom voorkwam dus tja.. da was het dan ook weer niet!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 16:47:23

mja tis allemaal wat dat trouwen :)
bij mij : ventje kwam ni opdage, was bruidsboeket vergeten, viering in eigen tuin liep in het honderd, ... aleja twas verschrikkelijk. herhaaldelijk wakker geworden gevraagd dat hij mij vast nam wou anders echt niet verder slapen! ...

en nu den dag het is ben ik daar precies nog continu mee bezig.

maarja ik heb weer een weekje niets gedaan doordat ik nachten had en weet niet goed wat nu te doen. ik weet wel dat er nog heel veel gedaan moet worden! x

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik10-2-2012 19:19:17

Hey,

Denk inderdaad normaal dat stressen, hier niet minder en soms zelfs zo erg dat het wenen me nader staat dan het lachen...

Nog 63 dagen te gaan en de stress is soms over the top..... nachtmerries en paniek...

ondertussen ook aan het verbouwen en mijn masterproef aan het finaliseren... dus hier ook stress genoeg.

Alvast nog veel rust door gestuurd

Veel groetjes Ellen

petra
1-9-2012
 Meld misbruik10-2-2012 21:32:08

Nog 210 dagen , en ik heb al 3 nachtmerries gehad, da beloofd,
als ik me er teveel mee bezig hou verander ik in een bridezilla! dus dan stop ik enkele dagen, en droom ik ook ni meer :D
de eerste droom was dat ik helemaal opgemaakt was, mijn kleed aanhad, helemaal klaar was, dan kwam heel de suite en mijn toekomstige binnen, en vonden ze me allemaal lelijk, ik hoorde ze zeggen tegen elkaar: eikes, heb je da kleed gezien? zo lelijk, wat nu? zelf mijn ventje vond me lelijk, mijn kapsel zakte in, enzo ik was dus gewoon lelijk :D
de 2e droom was de dag voor ik mijn kleedje moest ophalen, ik had smorgens afgesproken me mijn mama om samen te gaan, en ik ging haar halen, en ze had geen goesting! trekt uwe plan zei ze, ga maar alleen, ik heb geen goesting! ge moe maar alleen gaan, en voor te passen dan enzo ook, ik trek het me ni meer aan en ik wenen enzo :D
en dan de derde keer droomde ik dat ik mijn kleed uit de hoes haalde, en het helemaal zwart was, en in 2 delen dus rok en top, maar het was een heel lelijk kleedje, al het kant was gescheurd, en was helemaal zwart da kleed :D en mijn ventje zei dan om me te troosten 'kom kom het valt wel nog mee..'

dus toen besefte ik dat het tijd werd dat ik me minder ermee moet bezig houden :D

Ellen
25-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 22:00:07

Euh O Oh Ik heb nog 427 dagen en kheb nu al enkele nachtmerries etc, kzal nog wat te verduren krijgen vrees ik! Ik heb zo'n vreselijk levendig fantasie dat ik zelf al 'dagmerries' heb.
veel sterkte en succes in elk geval!

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik11-2-2012 8:47:34

Hier the same bruidjes, al van bij t begin droom ik non stop over mijn trouw en altijd zijn het nachtmerries, ik zou zo graag s een mooie droom erover hebben. Altijd in de zin van: er liggen geen misboekjes, ik ben op het verkeerde uur en de verkeerde dag in de kerk, ik heb geen uitnodigingen verstuurd en panikeer dat er niemand zal zijn, enz enz en tis ambetant wakker worden zo maar ja, misschien zijn we perfectionistjes en is het daarom?

Tzal het allemaal waard zijn als we onze mooie dag beleven meisjes !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...