Terug naar overzicht
dj berndt http://www.33stonedeejays.be/ dj blackstar
discobar sensation uit dranouter. wij hebben vorig jaar een huwelijk gedaan van vrienden met hem en was echt goed, wij nemen hem ookwww.studio-sensation.be groetjes mieke
Dj didi uit reningelst. Hij is onze dj en was ook dj van mijn zus haar trouwfeest.grt Aurelia
Disco medley...fun gegarandeerd!
dj Blackstar hebben we al enkele keren zien spelen op een huwelijksfeest en is zo goed dat we hem voor ons eigen feest ook gevraagd hebben.
Wijzelf hebben JMC Productions.Hij speelt overal, mits wat kilometervergoeding natuurlijk.Hij is van Oudenburg maar is oude buurman van mijn oma, dus ken ik die mens al van kleins af en heeft hij reeds alle huwelijken in onze familie verzorgt.Net daarom dat we hem kozen.Het is altijd piekfijn in orde! Hij heeft jaaaaaaren ervaring met huwelijken en luistert ook naar het koppel hun vraag!Wij hebben wel specifiek naar Jan gevraagd, gezien hij nu ondertussen met DJ's onder hem werkt doordat hij zoveel aanvragen krijgt.Prijs kwaliteit zeker een aanrader!Wij betalen 50euro vervoerskosten, wat goe mee valt denk ik!
Wij hebben ondertussen ook wat contacten gemaakt en hebben binnenkort afspraak met een jonge gast die heel gekend is hier in de streek. Thomas Artois... mss ken je hem welHij draait eigenlijk voornamelijk op fuifjes en feestjes maar doet ook huwelijken.Het is mss een gokje omdat hij nog zo jong is, maar hij zegt dat hij ook voor de tantes en nonkels zorgt :) (dus ook de klassiekers draait) Dus nu nog even samenkomen maar hij zal het waarschijnlijk worden!
dj infinity uit Diksmuide , Hebben we vorig jaar zien draaien voor mijn beste maat zijn trow en nu volgend jaar doet hij de onze ook .. :-)
@ Mieke Bedankt...
We zien het volledig zitten met Studio Sensation uit dranouter .. !! We gaan er een Lap op Geven ...
@ michelle : Is Thomas artois het nu geworden voor jullie feest ? Groetjes Simon