TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
natje
12-5-2012
|
10-2-2012 20:30:49
hey meid
mijn trouwschoenen komen van brandos en ik ben er heel tevreden over. moest de maat niet goed zijn je mag ze altijd gratis terugsturen en je betaalt pas wanneer je tevreden bent. ik had de change dat ze perpekt passen. over de keuze van u schoen das persoonlijk he ik vind ze heel mooi groetjes
|
|
Jill
9-3-2012
|
10-2-2012 20:37:38
Hoi Benita,
Ik heb ook trouwschoenen gekocht via Brandos. Ook van het merk Ivory. Ik zat er ook eerst een beetje mee in, met de rompslomp mocht ik ze eventueel moeten terugsturen. Maar dat heb ik dus niet moeten doen! Ik heb gewoon de maat genomen die ik normaal heb, en deze was perfect!
|
|
benita
8-9-2012
|
10-2-2012 20:47:28
Hoi Natje & Jill, alvast bedankt voor de reactie's, zal het er dan maar eens op wagen zekers Hoelang hebben jullie dan moeten wachten op jullie bestelling? Merci'kes!
|
|
Evelien
1-9-2012
|
10-2-2012 21:28:20
Heyhey,
Geen ervaring met Brandos maar mij hebben ze wel altijd gezegd dat je onder een lange bruidsjurk best geen schoenen neemt waarbij je tenen bloot zijn (peeptoes, sandalen, ...) omdat je, wanneer je stapt, dan constant enkel en alleen je blote tenen zal zien (en niet de rest van de schoen) wat minder mooi is.
Bij een kort kleedje zie je wel de hele schoen en stoort dat veel minder.
Maar het is nog altijd jouw keuze hé ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
benita
8-9-2012
|
10-2-2012 23:42:09
Hoi Evelien, Ja daar vreesde ik al voor dat dit mss wel eens raar kan zijn met een lang kleed. Zo lijkt het mss wel dat ik geen schoenen aan heb ofzo, daarom dat ik dus enorm twijfel
|
|
natje
12-5-2012
|
11-2-2012 7:35:02
hey benita ik heb ong 2weken moeten wachten op mijn bestelling maar was wel tijdens de kerstperiode dan is altijd drukker he op de post.
|
|
wendy
16-6-2012
|
11-2-2012 8:56:04
Hoi Benita,
Ik heb donderdag mijn pakje van Brandos gekregen en super blij. Ik had 2 paar genomen omdat ik tussen beide twijfelde en je ze toch gratis kan terugsturen. Heel tevreden over de service. Ik had ze zondagavond besteld en donderdag dus gekregen.
|
|
Evelien
14-4-2012
|
11-2-2012 9:27:29
Hey Benita, ik vind ze super die schoenen die je op het oog hebt! Zo super dat ik erover nadenk om ze zelf te bestellen En ivm al dan niet een open schoen onder een lang kleed: ik denk dat het afhangt van de stijl van je kleedje. Als je een echt prinsessenkleed hebt, dan is het misschien een beetje raar met zo'n open schoen, maar op een eenvoudiger kleedje kan dit wel heel mooi zijn. Doe gewoon waar jij je het beste bij voelt! Dat is tenslotte wat het meeste telt op jouw dag! Liefs x
|
|
benita
8-9-2012
|
11-2-2012 10:42:15
Hoi iedereen! Alvast bedankt voor de reacties, blijkbaar toch een goede service bij Brandos! @ Evelien: Ja, mooie schoentjes é! je kan ze achteraf zeker nog dragen op een mooi kleedje, dat vind ik wel belangrijk. Je kleed kan je al maar 1 dag in je leven aandoen, dus wil ik wel schoenen hebben waar ik achteraf nog geniet van heb é. Draag jij een lang kleed? Denk niet dat je mijn schoenen gaat zien in dit kleed, dus ben nu nog erg aan het twijfelen, of ik al dan niet sandalen zal dragen onder m'n kleed. Pfff moeilijke opdracht
|
|
Jill
9-3-2012
|
11-2-2012 11:19:19
Ik heb ook ongeveer 2 weken moeten wachten, misschien zelf iets langer. Maar het was ook tijdens de kerstperiode...
|
|
Evelien
14-4-2012
|
11-2-2012 11:42:23
Hey Benita,
mooi kleedje! Ik vind je sandaaltjes er wel bij passen hoor. Mijn kleedje is er eentje van linea rafaelli, kort vooraan en lang vanachter, dus de schoen is een belangrijk onderdeel :-). Ben er alleen nog steeds niet aan uit of ik voor een gekleurde of een witte schoen ga... En inderdaad; 't is heel handig als je achteraf je schoentjes nog kan dragen he, dan heb je er dubbel zoveel geniet van!
Liefs x
|
|
Sarah
28-4-2012
|
11-2-2012 15:40:26
Hoi Benita,
dit zijn eigenlijk mijn schoentjes voor mijn trouw ;) Heb het ook gewaagd om ze te kopen maar kreeg in de winkel zelfs meteen complimenten! Heb bij mijn eerste pas gekeken of je mijn tenen zag ma eigenlijk kwamen mijn voeten er nog niets eens onderuit.. Dus ze zien mijn schoenen zelfs niet :D tenzij da ik echt mijn kleed ga opheffen ofzo.. En dit is nog een model da ge achteraf kunt aan doen ;) En ik moet zegge, tis dé ideale hoogte, kei comfortabel om op rond te lopen.. Ik zelf heb wel brede voete dus ga ze vanvoor de bandjes wat losser laten zetten maar voor de rest vind ik ze geweldig :)
xx
|
|
benita
8-9-2012
|
11-2-2012 16:56:32
Ooh leuk om te lezen dat er nog een bruidje (to be ) deze schoentjes heeft gekocht!En ook nog eens met een lang kleed. Denk dat ze mijn schoenen ook niet gaan zien onder m'n kleed. Leuk dat je al complementen kreeg vanuit de winkel waar je je bruidsjurk gekocht hebt. Voor pumps ben ik niet zo, draag dat wel maar op het einde van de avond heb ik verschrikkelijke pijnlijke voeten, dus dat wil je zeker niet op je huwelijksdag é. Zal het er dan toch maar eens op wagen Grtjes.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
12-2-2012 13:30:12
Hey Benita, Mijn schoentjes komen ook van Brandos en zoals hierboven al gezegd - vlotte service! Ik ben ook zeer blij met mijn keuze, ze zitten perfect! Qua maat heb ik de maat besteld die ik altijd heb bij een iets hogere hak en maat is perfect! Dit zijn de mijne: http://www.brandos.be/perfect/francesca-ivory/a42290 Meestal raden ze aan om een gesloten schoen te kopen...maar met jouw kleedje ga je niet echt je schoenen zien denk ik, tenzij je je kleed optilt...mooi kleedje trouwens! Ik vind het ook mooie sandaaltjes! Veel succes ermee ;-)! groetjes
|
|
benita
8-9-2012
|
12-2-2012 15:07:18
Hoi Sandra!Leuk dat je z'n goede ervaring hebt met Brandos, (leuke schoentjes trouwens ) ik vertrouw er wel op dat het goede schoentjes gaan zijn, maar het ventje zegt dat ik beter maar eens ga gaan kijken in een schoenenwinkel zodat ik ze eerst kan passen. Hij heeft natuurlijk wel een punt, dus ga ik eerst eens gaan kijken bij Van Loock ofzo. T'is wel bijna één uur rijden maar k'ga samen met de mama, en dan kunnen we nog eens wat bij kletsen . Dus ik hou jullie op de hoogte als ik m'n bruidsschoenen heb gevonden! Grtjes.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
12-2-2012 15:16:30
Thx ;-)! Ja, kan je doen...kan je ook meteen veel verschillende modellen uitproberen ;-) shoe shopping is altijd fun! :-) Veel plezier!!
groetjes
|
|
benita
8-9-2012
|
12-2-2012 15:20:21
Inderdaad Sandra, ik doe niets liever dan schoenen passen Maar denkt dat iedere vrouw dit wel graag doet!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
12-2-2012 16:03:56
Ik denk het ook :-)! Ben ook een shoe addict zene! hihi...
groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|