Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

das of geen das?

10-2-2012 20:08:05
hoi bruidjes gommetjes,

ik zit met een enorm dilemma,

mijn vriend heeft 2 mogelijkheden als kostuum zwarte jas, zwarte broek met paars geruit hemd en zonder das
op zwarte broek en jas met wit (ecru) hemd en paarse das
wie kan mij helpen wat de beste keuze zou zijn vr de grote dag.
wat draagt jullie vriend met of zonder das?

thanks
wendy

wendy
24-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 869

benita
8-9-2012
 Meld misbruik10-2-2012 20:14:25

Hoi Wendy,

Zelf vind ik het mooier als de man een das draagt op zijn huwelijk.
Hij kan toch ook een zwarte das met het paarse hemd dragen?
Grtjes.

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik10-2-2012 20:55:18

Hoi Wendy,

Ik zou voor optie 2 gaan. Net als Benita vind ik het mooier als de man een das draagt ter gelegenheid van zijn trouw. Bovendien ben ik niet zo'n fan van geruite hemdjes en al zeker niet voor een huwelijk. Optie 2 lijkt me het stijlvolst voor een huwelijk!

Liefs,

Nathalie

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik11-2-2012 11:17:48

Ik zou ook voor de tweede optie gaan. Ik vind een geruit hemd niet echt gepast voor een trouwfeest en al zeker niet voor de bruidegom.

Ethel

Meld misbruik11-2-2012 15:03:44

Sowieso een das! Die kan hij dan later nog altijd uitzwieren als hij zich er niet comfortabel bij voelt, maar voor de foto's en zo oogt het toch wel mooier :).

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik13-2-2012 7:29:44

Dag Wendy,

Mijn man had een effen hemd in een soort van rimpel stof. Hierop was een das echt niet mooi. Wij hebben gekozen voor een nonchalant geknoopt sjaaljte. Misschien ook een optie voor jullie als jouw vriend niet echt voor een das te vinden is.

Groetjes,
Kathleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info