Terug naar overzicht
intredelied: Pachabel’s Canon in D Major- Elisa Tovati & Tom Dice – Ils nous faut (na eerste lezing)- Yann Tiersen – Comptine d’un autre été (ondertekenen huwelijksregister- Michael Bublé - Everything (offerande)uittredelied: Felix Mendelssohn – Wedding Marchgroetjes
Hey,Intrede: She - Elvis CostelloEverything Michael BubléBubbly - Colbie Caillant Perfect Day - Lou ReedsJust say yes - snow patrol
hoiWij hadden volgende liedjes in onze mis:Who pays the ferryman - James Last & Berdien Stenberg (intrede)Satisfied - Jewel (vergevingsmoment)No fear of heights - Katie Melua (1e lezing)Better then love - Griffin House (na homilie)We are man and wife - Michelle Featherstone (na onderteken huwelijksregister)I'm yours - Jason Mraz + Forrest Gump Suite - Danny Wright(communie)Gek op jou - Clouseau (uittrede)groetjes
lou reed en michael bublé steek ik er ook zeker in, maar het moet nog beetje in elkaar vallen mijn misboekje en om binnen te komen dacht ik aan when a men loves a women: michael bolton
Ik vind het ook zeer moeilijk om liedjes te vinden we nemen 2 liedjes al intredelied 1tje voor de suite en mijn aanstaande (Pachabel’s Canon in D) denken we en dan voor mijn vader en ik samen met de bruidskindjes ( heartland- I loved her first) Dan nemen we nog The kelly Family- I will be youre bridenEn de rest wisselt constant :-s
wij hadden Sunrise van Norah Jones voor hem en de suite en She van Elvis Costello voor mij en mijn papa.