Terug naar overzicht
wij hebben gekozen voor het volgende menu:Rundscarpaccio *Heldere groentensoep met aspergepunten* Bordje met tongske, scampi en pureetorentje met een kreeftensausje*Kalfsfilet, met groentenboeket en kroketjes *Dessertenbuffet met ijstaartEn 's nachts zijn er nog mini hotdogs en mini sandwiches op het buffet samen met nog overschot van het dessertenbuffet.Groetjes
Wij hebben als voorgerecht zalm met venkel en witte wijnsaus, en als hoofdgerecht filet mignon met varkenswangetjes en warme seizoensgroenten. En dan een uitgebreid dessertenbuffet.
Hey,wij hadden een salade met kreeft, Ossehaas Rossini met knolselderpuree en champignons en een tapas van dessert (een stukje ijstaart, moeulleux, bavarois en verse aardbeien).Om 01u00 hadden we nog frietjes :)Groetjes,Hanne
Wij kiezen voor receptie met 6 tal hapjes, daarna een voorgerecht: ik had ook ook gedacht aan rundscarpaccio of slaatje van scampi, als hoofdgerecht denk ik aan parelhoen en dan dessertbuffet. De soep laat ik er vantussen en twee voorgerechten vind ik veel te veel. Ons dessertbuffet blijft gans de nacht staan.
wij zitten met heel veel moeilijke eters en hebben er wel een beetje naar gekeken. eigenlijk hebben we elk ons lievelingsgerecht genomen (en dan nog zullen er zijn, die hun neus zullen ophalen)- eerst soep (tomatensoep)- dan scampi diabolique- filet pur met warme groentjes- en dan zeer uitgebreid dessertbuffetgroetjes
Wij hebben ervoor gekozen voor een voorgerecht en soep aan tafel, en dan een grill-diner waarbij de gasten kunnen kiezen uit twee gerechten van de grill en twee van het warme buffet. Wij hebben ook behoorlijk wat moeilijke eters in de familie, dus we hebben een aantal klassiekers genomen : Voorgerecht : Slaatje van gandaham met meloen en ananas Soep : Tomatenroomsoep met balletjes Grill : Varkenshaasje met graanmosterdsaus Steak met driepepersausWarm buffet : Kalkoenmedaillons archiduc Duo van zalm en zeetong met snippergroenten op tuinkruidensausDessert : Dessertenbuffet We hadden er graag enkele speciallekes tussen gestoken, maar als de helft het niet zou lusten vind ik dat ook zonde van het geld. En het is toch feest voor iedereen. Deze gerechten vinden we zelf ook superlekker, en zo is er altijd wel iets dat ook een moeilijke eter lust (zelfs de kinderen).
Wij hebben bij onze traiteur voor deze menu gekozen:* luxehapje bij het aperitief* gebakken zeebaars met Mechelse asperges en gewelde botersaus* heldere bouillon van gevogelte* wit van parelhoen 'fine champagne’, gesmoord witloof en amandelkroketjes* sabayon van kriekenbier met vers fruit, vanilleroomijs en sinaasappelkrokantje* koffie met huisgemaakte zoetighedenSucces!
Bij ons zal het waarschijnlijk worden : Wachtbordje met 3 mini gerechtjes : * Gerookte zalm in een glaasje met granny smith schilfers en ajuin* Rundscarpacio met parmesaan schilfers en balsamico* Gandaham met meloenWarm voorgerecht : Gegrilde zwaardvisfilet met wasabo-mouselineTussengerecht:LimoensorbetHoofdgerecht:Parelhoenfilet met fine champagne saus, een zomers slaatje en krokettenDessert:Dessertbuffet & koffie met versnaperingen
** ik bedoel dus : wasabi - mouseline :-)