Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen Limburg

11-2-2012 13:33:16
Hallo,

ik ben nog op zoek naar bruidsschoenen. Vanmorgen in een winkeltje geweest waar ze er normaal verkochten, maar sinds kort doen die dat niet meer.
We zijn van plan naar Van Loock te gaan, maar indien er dichterbij ook nog winkels zijn zou ik daar liever gaan. Iemand suggesties? Wij wonen in Herk-de-Stad.
Ik weet dat ze in bruidswinkels ook schoenen verkopen, maar de winkel van waar mijn kleed komt had niet onmiddellijk een paar dat ik echt mooi vond. In een andere bruidswinkel alleen maar schoenen gaan kopen, lijkt mij ook wat vreemd...

Dus laat maar horen als jullie nog plaatsen weten in onze regio. Alvast bedankt!

Groetjes!

Eline
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1492

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik11-2-2012 13:44:13

Mijn schoenen kwamen van bij E&R in beverlo...
Ook al komt je kleed niet van daar ik zou er toch eens gaan kijken. Ze verdienen er toch iets aan...

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik11-2-2012 17:05:15

Hoi Eline,

In de Avance en in de Etam hebben ze ook 1 paar staan. Ik persoonlijk vond ze wel mooi en maar voor 50 euro.
Voor de rest weet ik zelf niet waar je nog op zoek kan gaan achter bruidsschoenen want ik ben deze week ook naar Van Loock gereden en daar heb ik mijn schoentjes dan gevonden.

Groetjes

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik11-2-2012 18:27:21

Hey hey
Ikzelf ben van Kinrooi en na véél zoeken en via internet bestellen toch maar naar V an Loock geweest en op 5 min. had ik al gekozen. Ze hebben er héél mooie en prijs valt mee. 161 euro heb ik betaald. Een leren schoen met dikke hak van 8 cm. Voor ons was het 110 KM maar was ik maar direct naar daar gegaan.
Ik ben in 2 bruidswinkels geweest voor schoenen en in de 1e waren ze me véél te duur en in de andere hadden ze er geen zo hoog al ik wou. Ik vind dat helemaal niet stom, als je er je schoenen zou kopen zouden ze toch aan je verdiend hebben en zou toch alleen maar goed zijn voor hun hé, niet?
Groetjes.

Sofie

Meld misbruik11-2-2012 20:59:36

Ik dacht dat La Bottega in Hasselt ook een aantal bruidsschoenen had. Wel niet echt mijn stijl, 't is Spaans en dus wat barok.

Hieronder wat er op hun site staat:
http://www.labottega.be/shop-categorie.aspx/categorie/schoenen/dames (en dan de subcategorie 4, "soort" bruidsschoenen)

Ik weet niet of ze in de winkel een uitgebreider gamma hebben, ik heb mijn schoenen daar niet gekocht.

Succes met de zoektocht!

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik11-2-2012 22:06:57

Hey
Wil je 'echte' bruidsschoenen (zo van die witte satijnen) of wil je gewone witte lederen schoenen?
Want in de zomercollectie van dit jaar vind je veel mooie witte schoenen.

Tamaris en Clarks zijn 2 merken die heel goed zitten! In Hasselt is een winkel van Tamaris.

En voor de rest bij Berca, Avance, Bent, Torfs, etc ...

Ik heb er toch al redelijk veel gezien.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...