Terug naar overzicht
Hey heyIk heb ook gehoord dat satijnen schoenen moeilijk schoon zijn te houden. Na véél zoeken heb ik uiteindelijk vandaag mijn bruidsschoenen gevonden. Heb er een uur voor gereden. Bij Vanloock en hier zijn het lederen schoenen geworden. Satijnen hadden ze daar niet. Maar natuurlijk zijn satijnen het mooiste hé. Hoe je satijn het beste zuiver maakt weet ik niet maar we zullen al hopen op droog weer hé en géén vers gemaaid gras hé :DGroetjes.
Hallo VeerleIk had ook een paar schoenen van Elsa Coloured Shoes op het oog, wou deze ook na de grote dag laten verven. Ik heb toen gebeld met Tsjari uit Breda en de verkoper zei me dat het wel een beetje een risico is, aangezien de schoenen al gedragen zijn + wat slijtage vertonen ( denk maar aan dat gras!) en dat je dan wel kleurverschil zou kunnen hebben na het kleuren.De dag zelf is het allemaal geen probleem, maar tis voor nadien dat het wel een risico is.Ik heb gisteren mijn schoenen gekocht ( EINDELIJK!!! na lang twijfelen) Ik heb dan uiteindelijke gekozen voor een schoen in de kleur van onze kleuraccent gedurende de trouw. Deze kan ik nadien perfect nog dragen onder een andere jurk.Dus ik raad je aan ongelooflijk voorzichtig te zijn met satijnen schoenen als je ze na de grote dag nog wilt kleuren en/of dragen.Succes!Tiziana
Hey Veerle,je kan je satijnen schoenen altijd inspuiten tegen de regen, maar dan kan je ze achteraf niet meer laten kleuren. Ik heb zelf ook satijnen schoenen van Elsa Coulored Shoes. Bij Gabrielli in Roeselare kan je ze laten kleuren en maar dat kost 50 euro. Persoonlijk vind ik dat veel geld, dus als het regent, dan zal ik mijn schoenen behandelen tegen de regen. Ik laat ze achteraf toch niet kleuren.groetjesLotte
Ik denk toch dat ik voor andere schoenen ga gaan. Hopelijk zijn ze nog niet besteld. Er is nog niets genoteerd op een bestelbon en er is geen voorschot betaald. Hopelijk hebben ze er in de winkel begrip ervoor.Bedankt voor jullie reacties!