Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Proefmenu

11-2-2012 16:47:32
Gisterenavond naar onze feestzaal; Kasteel Oudeberg; geweest voor onze proefmenu...
het was zéér lekker!!!!!!!!!!!!! ook leuk dat de kok verschillende presentaties voorschotelde, waar wij onze voorkeur konden uit opgeven :-) hij vroeg zelf naar onze voorkeur van ijs voor bij ons dessertbuffet... en we kregen de overheerlijke!! chocoladeijs te proeven die hij ook zelf gemaakt had... ZALIG! :D
kijk énorm uit naar ons trouwfeest, sinds gisteren nog eens superveel meer ;-)

Tina
13-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 694

pit
18-5-2012
 Meld misbruik12-2-2012 11:17:55

super hé dat je alles kan proeven!

Wij geven enkel een receptie en een dessertenbuffet.
Het dessertenbuffet komt van bij mij opt werk dus daar ben ik zeker van dat het lekker gaat zijn :-)
Maar voor de hapjes mochten wij ook gaan proeven.
We geven 5 hapjes en 3 tapa's voor op tafel.
We mochten de hapjes doorgeven die onze voorkeur hadden en die zijn we mogen gaan proeven. Zo hebben we 10 hapjes geproefd. Het kiezen was super moeilijk want ze waren alle 10 super lekker! Het is ons toch gelukt. Nu weet je tenminste wat je geeft aan je gasten.
Ik heb al veel mensen gehoord die geen proefsessie hadden voor hun feest. Dan is het toch nog altijd een beetje gokken é.
Lang leve de proefsessies!!!!
Groetjes,
Pit

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik12-2-2012 16:36:21

Hey Tina,

wat klinkt dit berichtje me als muziek in de oren! Wij trouwen ook in Kasteel Oudeberg te Geraardsbergen!! En ik kijk er nu nog meer naar uit dan ooit tevoren... Ik heb een tijdje geleden al een paar mail gestuurd naar Marieke met een paar praktische vragen en vragen ivm een proefdiner en dergelijke, maar we hebben er nooit antwoord op gekregen :-( Hoe hebben jullie dit vastgelegd, en wanneer? Reeds geruime tijd geleden? Of pas recent? Want wij trouwen nu wel een 2-tal maand na jullie... Vooral onze ouders zitten gebrand op dit proefdiner (zijn dan ook onze sponsors van dienst :-) ) Ik zal misschien eens telefonisch con,tct proberen opnemen met Marieke, misschien dat dit beter werkt dan e-mail....:-)

Ben alleszinds superblij voor jullie en zelf al een beetje (veel) gerustgesteld :-)

Ik stuur je ook nog een PM met een ander vraagje....
Groetjes & Succes,
en laat maar weten als je nog tips hebt ivm Oudeberg :-)

Grtjs
A.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...