Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di Oro & Gabrielli

11-2-2012 17:45:16
Wij zijn van Oost-Vlaanderen en gaan op 28 feb naar Fede di Oro voor trouwringen. De trip lijkt het me wel waard want ik heb al veel goeds gehoord over FDO. En als ik me niet vergis, is Gabrielli in Roeselare daar niet zo ver af. Dan ga ik ineens daar gaan kijken voor bruidsschoenen. Ik dacht ze eerst online te kopen maar dat lijkt me zo'n gedoe als de schoenen niet passen want ik heb nogal moeilijke voeten. Weet er iemand vanaf welke prijsklasse de schoenen gaan bij Gabrielli. Is het betaalbaar of betaal je evenveel als in een bruidswinkel?

Sylvie
11-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1097

maika
3-8-2012
 Meld misbruik11-2-2012 17:47:52

Dag Sylvie

Mijn schoenen komen van Gabrielli en ik heb 122 euro betaald.
Ik weet wel niet wat ze vragen in een bruidswinkel

Veel plezier op zoektocht!
FDO is inderdaad zeer goed, wij zijn een paar dagen geleden gaan en waren heel tevreden over alles!

Groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik11-2-2012 22:46:27

Heyhey,

Wij hebben hetzelfde gedaan ;-). Het is inderdaad maar een 10 min rijden van FDO naar Gabrielli. Mijn schoentjes hebben 162 eur gekost en alle schoentjes daar zaten ongeveer in die prijsklasse (120 à 180 eur). Ik heb gehoord dat je er in de bruidswinkel min 200 eur voor betaalt maar dat heb ik alleen van horen zeggen.

Groetjes!

Evelien

Joke
13-10-2012
 Meld misbruik12-2-2012 9:44:25

Ik heb bruidschoenen gezien in de bruidswinkel en dezelfde heb ik dan ook terug gevonden bij Gabrielli en die in de bruidswinkel waren iets goedkoper het was ongeveer een verschil van €10.

groetjes

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik12-2-2012 15:23:38

Hier ook onze ringen gekozen bij FDO en mijn schoenen gekocht bij Gabrielli.
In de eerste bruidswinkel waar ik gaan passen ben, heb ik schoenen van LR gepast en die kwamen op 200 euro.
Nu heb ik er van Luca Renzi gekocht en heb 166 euro betaald.
Ik vond de trip zeker de moeite waard!

Groetjes,
Sonja

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik12-2-2012 16:40:55

Hey Sylvie!

Wat een toeval!! Hier nog een koppel uit Oost-Vlaanderen (Aalst) en ook wij hebben op dinsdag 28/02 een afspraak bij FDO om 19u :-) Een supergoed idee trouwens om eerst eens langs de schoenwinkel te rijden, ik ben ook nog op zoek naar schoenen! Hebben ze daar bij Gabrielli de klassieke bruidsschoeen die ze in de meeste bruidswinkels ook hebben? Elsa? rainbow? Nina Fiarucci? Of zijn het allemaal andere merken?

Ik tel de dagen af (maar eerst nog carnaval vieren wij hier in Aalst :-) )

grtjs
en mss tot bij FDO :-)

A

Sylvie
11-5-2012
 Meld misbruik12-2-2012 19:18:53

@ Annelies
Wij zijn van Dendermonde en wij hebben in de voormiddag een afspraak bij FDO en daarna zou ik langsgaan bij Gabrielli. Ik ben nog niet echt thuis in de merken van bruidsschoenen maar ik heb eens gekeken op hun website en er stonden leuke schoenen tussen. Veel plezier met Aalst carnaval!
@ Evelien
Normaal vind ik schoenen tussen 120 en 180 eur niet duur maar als je ze maar één dag kan dragen vind ik het precies wel duur...maar we zullen wel zien wat ik bij Gabrielli kan vinden...
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...