Terug naar overzicht
Dag SylvieMijn schoenen komen van Gabrielli en ik heb 122 euro betaald.Ik weet wel niet wat ze vragen in een bruidswinkelVeel plezier op zoektocht! FDO is inderdaad zeer goed, wij zijn een paar dagen geleden gaan en waren heel tevreden over alles! Groetjes
Heyhey,Wij hebben hetzelfde gedaan ;-). Het is inderdaad maar een 10 min rijden van FDO naar Gabrielli. Mijn schoentjes hebben 162 eur gekost en alle schoentjes daar zaten ongeveer in die prijsklasse (120 à 180 eur). Ik heb gehoord dat je er in de bruidswinkel min 200 eur voor betaalt maar dat heb ik alleen van horen zeggen.Groetjes!Evelien
Ik heb bruidschoenen gezien in de bruidswinkel en dezelfde heb ik dan ook terug gevonden bij Gabrielli en die in de bruidswinkel waren iets goedkoper het was ongeveer een verschil van €10.groetjes
Hier ook onze ringen gekozen bij FDO en mijn schoenen gekocht bij Gabrielli.In de eerste bruidswinkel waar ik gaan passen ben, heb ik schoenen van LR gepast en die kwamen op 200 euro.Nu heb ik er van Luca Renzi gekocht en heb 166 euro betaald.Ik vond de trip zeker de moeite waard!Groetjes,Sonja
Hey Sylvie!Wat een toeval!! Hier nog een koppel uit Oost-Vlaanderen (Aalst) en ook wij hebben op dinsdag 28/02 een afspraak bij FDO om 19u :-) Een supergoed idee trouwens om eerst eens langs de schoenwinkel te rijden, ik ben ook nog op zoek naar schoenen! Hebben ze daar bij Gabrielli de klassieke bruidsschoeen die ze in de meeste bruidswinkels ook hebben? Elsa? rainbow? Nina Fiarucci? Of zijn het allemaal andere merken?Ik tel de dagen af (maar eerst nog carnaval vieren wij hier in Aalst :-) )grtjsen mss tot bij FDO :-)A
@ AnneliesWij zijn van Dendermonde en wij hebben in de voormiddag een afspraak bij FDO en daarna zou ik langsgaan bij Gabrielli. Ik ben nog niet echt thuis in de merken van bruidsschoenen maar ik heb eens gekeken op hun website en er stonden leuke schoenen tussen. Veel plezier met Aalst carnaval!@ EvelienNormaal vind ik schoenen tussen 120 en 180 eur niet duur maar als je ze maar één dag kan dragen vind ik het precies wel duur...maar we zullen wel zien wat ik bij Gabrielli kan vinden...Groetjes