Evelien
1-9-2012
|
12-2-2012 11:26:22
Misschien eens in outlet-bruidwinkels gaan kijken? Wie weet hebben ze hem daar ook :-).
Of hem misschien laten namaken door een naaister?
Online een bruidjurk bestellen zou ik persoonlijk nooit doen, een gewoon kleedje ok, maar een bruidsjurk... Veel te belangrijk! :-)
Groetjes!
Evelien
|
|
Sandra
18-5-2012
|
12-2-2012 11:34:28
Ik heb ooit eens ergens een filmpje gezien over van die goedkope (Chinese) kleedjes. Dacht dat het ook op de site van Koonings stond. VERSCHRIKKELIJK!!!
Misschien eens informeren bij Youniek in Turnhout, Boetiek Couture in Sint-Niklaas. Heb daar al heel veel Gieds van gehoord. Wat is je max. budget?
Grts
San
|
|
Melissa
11-8-2012
|
12-2-2012 11:35:17
Ik zou het me ook niet riskeren om online een jurk te bestellen. Als je ziet met hoeveel zorg en nauwkeurigheid men in een bruidswinkel werkt...dan kan het gewoon bijna niet dat zo'n online-gekochte-jurk perfect zou passen.. Ik geef wel toe, ik heb ook met het idee gespeeld maar ben achteraf blij dat ik toch eens een 'goedkopere' bruidswinkel bezocht heb.. Ik ben bij Youniek Bruidsmode geweest en het duurste kleedje dat daar hangt kost 800,- ofzo...dus héél veel keuze voor een beperkt budget... Ik zou toch nog eens verder rondneuzen als ik jou was.. ;)
|
|
Nancy
19-5-2012
|
12-2-2012 11:35:29
weet niet van waar je bent maar Youniek in Turnhout. Hebben hun eigen collectie maar je kan ook iets op maat laten maken. Moet maar eens kijken op hun site.
groetjes
Nancy
|
|
Nancy
19-5-2012
|
12-2-2012 11:36:35
We hebben hier blijkbaar met een aantal tegelijk dezelfde tip gegeven :)
|
|
Elke
3-8-2012
|
12-2-2012 11:37:24
Het is maar een tip, maar je kunt misschien op trouwringen besparen, dat kan vlug 1000 euro verschillen. Wij denken er ook aan om dat te doen, nu goedkopere en dan later eens vervangen voor duurdere gouden exemplaren. Lijkt ons trouwens wel romantisch om dan later, ver weg van de belangstelling, voor ons twee nog mooiere blijvende ringen te kiezen. Maar daar moet je je wel goed bij voelen natuurlijk. Maar ik ken ondertussen ook dat gevoel van die ene droomjurk aan te hebben :) Toen wou ik ook geen andere meer.
|
|
nancy
14-9-2012
|
12-2-2012 11:52:52
Bedankt dames,
Ben van Turnhout dus deze week breng ik zeker nog een bezoek aan youniek bruidsmode,was daar nog niet geweest omdat de etalage mij nooit aansprak maar heb al eens een kijkje genomen op de site. Ik denk dat ik ook eens bij an&john in Eindhoven ga zien die hebben zelfs 3 winkels.
Heb gisteren een jurk aangehad van linea raffaeli en kwam zonder retouches al op 1995€ En ik had de helft in gedachten. Vandaag gaan we voor ringen zien bij een dame die zelf ringen ontwerpt,dan weet ik daar toch al ongeveer een prijs van,is vandaag opendeurdag Ben benieuwd of dat in mijn budget past...
|
|
Pascale
9-6-2012
|
12-2-2012 12:16:00
Linea Rafaeili is inderdaad top! En ik weet uit ervaring als je dit aangedaan hebt, wil je geen ander meer... was bij mij ook het geval! aanrader voor ringen en super origineel : Fede di oro!En bovendien veel goedkoper, misschien daarop besparen?
|
|
petra
1-9-2012
|
12-2-2012 12:26:34
op trouwringen zou ik niet besparen, ik ging dat eerst ook doen, ma da kleedje doe je ma 1x aan, je ringen (ook al vervang je ze binnen 5 à 10 jaar) ga je ze wel eerst minstens 5jaar dragen, en daar ga je spijt van hebben denk ik, je kan op je jurkje besparen door outlet winkels te bezoeken of 1 van de bovenstaande vermelde winkels waar ze voor ieders budget wel iets hebben vanaf 300 euro tot ........ en op accesoires kan je ook besparen, kies voor fantasiejuwelen ipv echte parels enz... die kunnen ook heel mooi zijn
|
|
Eline
7-7-2012
|
12-2-2012 12:28:19
Misschien kan je op zoek gaan naar iemand die een gelijkaardig model van Linea Rafaelli verkoopt? Besparen op de ringen is niet iets dat ik zou aanraden, die draag je tenslotte voor de rest van je leven. Wij hebben wel heel lang rond gezocht en vergeleken. We wilden heel klassieke trouwringen, die kun je dus wel op veel plaatsen vinden en er zijn toch wel prijsverschillen.
Ik weet niet of je zaal al vast ligt, maar het grootste deel van het budget gaat bij de meesten toch naar eten en drinken. Als je wil besparen, scheelt het veel als je iets goedkopere opties neemt of als je minder gasten uitnodigt. Wij wilden niet snijden in onze gastenlijst, maar eten een relatief simpele avondmaaltijd.
Besparen op kleinere dingen gaat door je telkens af te vragen 'is dit echt nodig? vind ik het echt belangrijk? zullen gasten het merken als ik hier geld aan uitgeef?'. Dingen waar wij bijvoorbeeld absoluut geen geld aan willen geven is speciaal trouwvervoer, een ringkussentje, speciale champagneglazen... De meeste bedankjes die ik gezien heb vind ik ook grote geldverspilling, ik weet nog niet zeker of wij iets doen, maar het is zeker geen probleem om de bedankjes weg te laten.
|
|
petra
1-9-2012
|
12-2-2012 12:29:39
trouwens linea raffaella vind ik zeer mooi, wou ook eerst zo'n kleed, zat aan 2300 euro, maar je betaalt groot deel de naam, goedkopere jurken zijn minstens evenmooi, je gaat ook je droomjurk vinden buiten hun collectie ;-) dat heb ik trouwens ook gevonden, vind het zelf nog mooier!
|
|
Saskia
8-6-2012
|
12-2-2012 12:50:41
ik dacht ook aan tweedehands is kijken maar dan moet je best iemand hebben die het kan aanpassen indien nodig!
kijk ook is op de site van claire des femmes, hun kleedjes en prijzen staan er op en die zien er prijselijk uit...
je kan het ook nadien terug proberen verkopen (maar je weet natuurlijk nooit hoe snel dit zal lukken) om nadien een stuk te recupereren. En je moet dat ook willen uiteraard.
|
|
Hilde
7-9-2012
|
12-2-2012 13:21:16
Ik heb kledij van Linea R. en het kost in totaal 2035 euro dus best veel geld. :s Maar het is mijn droom!!
|
|
Evelien
14-4-2012
|
12-2-2012 13:43:19
Heyhey!
Hier ook nog een bruidje met een kleedje van Linea R. , heb er 1200€ voor betaald,(eentje uit de nieuwe collectie) bij Le Chapeau Antwerpen. Inderdaad zalige kleedjes he :-). Bij mij ist een modelletje geworden dat langsvoor kort is en langs achteren lang. Bij welke winkel ben je geweest Nancy?
Groetjes, Evelien
|
|
nancy
14-9-2012
|
12-2-2012 13:53:13
Hey dames,
Merci voor alle reacties,ga nu voor trouwringen kijken ben benieuwd
Ik was bij cermo geweest in Turnhout maar die prijzen zullen overal wel hetzelfde zijn denk ik hé
Ik heb er ook één aangehad voor kort en achter lang en dan kon je dat nog losmaken en dan had je een gewoon kort kleedje maar dat kwam samen op 2300 euro dus dat zal dan nog een ander zijn dan dat van jou Evelien...Was dat van jou met de voile en de strik vooraan?
Tot straks,eerst de ringen nu
|
|
Karen
26-5-2012
|
12-2-2012 14:06:35
Ik heb mijn trouwjurk van lightinthebox en ik ben gewoon helemaal tevreden! Ook mijn mama en oma hebben hun galajurk van bij hun en het is echt prachtig!
|
|
Cynthia
16-6-2012
|
12-2-2012 14:42:23
Ik heb een héél mooi en niet-gebruikt trouwkleed te koop dat achteraan moet toegevlochten worden dus kan voor maat 36-38-40. Indien interesse laat je het maar weten dan stuur ik je een foto door!
groetjes c
|
|
Michèle
1-12-2012
|
12-2-2012 18:23:46
Ik zou ook eerder besparen op de jurk, dan op de ringen. Deze draag je dagelijks. En ze ooit vervangen, is wel een goede optie. Maar ik zou bang zijn dat dit er gewoon niet meer van komt. Het blijft altijd wel wat geld kosten, en ik zou dit misschien achteruit schuiven gezien ik er dan eigenlijk al een heb.
Ik ben ook van plan om bij Linea R te gaan kijken, maar hoopte ook hier iets van een lager budget te vinden. Niet dus... Had ook al wel enkele goedkopere winkels in gedachten... An & John uit Eindhoven en Clair de femme. Heb ik ook al veel over gelezen hier.
|
|
Els
27-1-2012
|
12-2-2012 19:25:31
Neem eens een kijkje bij boutique couture, niet duur en heel mooi, ook de nieuwe collectie's zijn er niet duur Groetjes
|
|
wendy
26-5-2012
|
12-2-2012 20:31:26
Ik kan Els enkel maar gelijk geven. Mijn kleedje komt ook van bij Boutique Couture! Heel mooi kleedje en zeer redelijk van prijs!
groetjes Wendy
|
|
nancy
14-9-2012
|
|
|
Evelien
14-4-2012
|
12-2-2012 21:37:57
Hey Nancy, bij mij is het het kleedje met de organza laagjes en de grijze bloem op vooraan. Zalig kleedje en helemaal anders dan ik initieel in gedachten had (ik zocht iets eenvoudig, een recht modelletje haha) ;-)
Groetjes x
|
|
miranda
20-4-2013
|
12-2-2012 21:40:17
hey wil je even meedelen dat zoals boven vermeld Boutique Couture te Sint-Niklaas echt een aanrader is en super vriendelijk heb zaterdag mijn jurk gekocht voor 750euro en was eerst naar azzuro geweest gelijkaardig model en koste daar 1650 en daar kwamen nog alle kosten bij. en het kleed dat ik nu heb is gewoon prachtig ! heb nu alles van schoenen lingerie jurk retouche juwelen voor 1044 veel succes !!
|
|
nancy
14-9-2012
|
12-2-2012 22:07:14
Oh Evelien dat heb ik ook gepast,is ook keimooi Ik ging voor zoiets binnen en ik heb het strapless kleed lang en aanpassend met volledig kant over en ter hoogte van de taille een zwarte band met bloem..en ik had daar een strak zwart satijnen lintje aan de nek bij aan met aan de zijkant ook een bloem,keimooi...dus ik hoop echt dat ik iets gelijkaardig kan vinden voor toch iets minder geld
Ik hou jullie op de hoogte!! x
|
|
sven
10-8-2012
|
12-2-2012 22:09:11
helaba ik heb ook een kleedje van linea raffaelli en dat komt op 1450euro maar wel zeer mooi en onze oudste 2 kinderen wilden ook een kostuumpje aandoen maar dat hebben we nu gehuurd in de winkel omdat ze dat maar éénmalig gaan dragen en dat was 50 euro per kostuum ik hoop dat je een mooi kleedje vindt in uw zoektocht
grtjs vanessa
|
|
nancy
14-9-2012
|
12-2-2012 22:11:34
Oh waar verhuren ze dat dan Vanessa? Hier in Turnhout nergens hoor...wou ook eens bij c&a gaan zien. Heb ook al 2 sites gevonden maar dat is toch moeilijk om dat zo te bestellen hé..ach ik heb nog 214 dagen volgens de teller hieronder x
|
|
Tinneke
16-3-2012
|
13-2-2012 10:22:52
Hey Nancy, Voor kostuumpjes kan je eens kijken op http://www.humpiedump.nl/jongensfeestkleding.htm of op http://www.suitsyouwell.nl/ Wij hebben ons zoontje z'n kostuumpje gekocht bij humpiedump en zijn supertevreden, zo schattig!!! Ook ons ringkussentje en onze paraplu komt van daar, ongeveer 1u rijden vanaf Turnhout. Maar je kan ook online/telefonisch bestellen! Groetjes, Tinneke
|
|
Lesley
15-10-2011
|
13-2-2012 11:18:47
Mijn trouwjurk kwam van bij Wendy Kellens, ze verkoopt via Facebook. Jurken zijn van hele goede kwaliteit, maar veel goedkoper dan ergens anders
Of in de Offerandestraat in Anwerpen, daar vind je ook hele mooie galajurken aan goede prijs! Ook voor de kindjes vind je daar heel veel, mijn zoontje zijn kostuum kwam ook van daar.
Veel succes met de zoektocht!
|
|
nancy
14-9-2012
|
|
|
Tine
26-5-2012
|
13-2-2012 12:11:05
Ik heb mijn jurk besteld van Sweetheart besteld bij La Tiara in Antwerpen en kwam uit op 795€ dus zeer betaalbaar en echt ook heel mooi!! Mijn droomjurk had ik van een ander merk gezien maar ik heb geen 2500€ over voor een trouwjurk zelf al was het mijn droomjurk.
|
|
nancy
20-7-2012
|
13-2-2012 12:16:55
hallo ,ik weet ni wa je smaak is en wa je droomjurk is maar ik heb mijn droomjurk bij wendy kellens gaan halen en daar zijn de jurken echt ni duur ik heb voor mijn jurk daar nog geen 1000 euro betaald , je kan op dere profiel gaan zien via facebook daar heeft ze de fotokes opstaan van de jurken die je bij haar kan krijgen mss is de moeite waard om te gaan kijken op haar profiel wendy kellens
grtz nans ik wens je nog veel succes met je zoektoch naar je droomjurk
|
|
nancy
14-9-2012
|
13-2-2012 12:19:49
Ja ben al aan het onderhandelen met Wendy Ik kan hier precies wel geen foto bij opzetten anders had ik jullie mijn droomjurk laten zien
|
|
nancy
14-9-2012
|
|
|
nancy
14-9-2012
|
|
|
Saskia
8-6-2012
|
13-2-2012 13:14:06
Ik vond eerlijk gezegd dat kwaliteit bij Wendy toch niet hetzelfde hoor! Ik was gegaan voor de kleedjes die leken op linea raffaelli maar de afwerking was toch wat minder. Wendy is wel een hele lieve dame en het is er idd niet duur. Ik dacht trouwens dat zij gestopt was? Heeft ze toch is aangemeld op haar facebookpagina...? Maar goed, ik heb nu een ladybird voor 900 euro en ben dus heel tevreden. Dit was bij Couture Ann in Aalst maar ik veronderstel dat dat voor jou wat ver is e Nancy! Alleszinds, je kleedjes zien er héél mooi uit...alleen heb ik niet de ideale lijn voor zoiets Mssn kan je ook is proberen bij iemand die jurken kan maken! Je voorbeeld mee nemen en vragen op hoeveel het zou kimen?
|
|
Lesley
15-10-2011
|
13-2-2012 16:53:29
@Saskia: ik denk dat het een verkooptip van haar is want toen in den tijd dat ik nog op zoek was naar een jurk ging ze zogezegd ook stoppen, maar is er toen mee verder gegaan en heb dat verhaal nog een paar gehoord
Ik ben nu wel voor een gekleurde avondjurk gegaan ipv een witte trouwjurk en vond de kwaliteit van mijn jurk toch heel goed voor de prijs dat ik die betaald heb. Het is idd een zeer vriendelijke dame en ze heeft wel wat keuze, je kan er altijd eens vrijblijvend een afspraak maken hé Nancy of idd gewoon eens horen of ze zoiets in den aard in haar collectie heeft hangen.
|
|
Lesley
15-10-2011
|
13-2-2012 16:53:57
Een verkooptruc moet dat dus zijn
|
|
Saskia
8-6-2012
|
13-2-2012 18:26:36
Lesley, ik snapte het wel Je kan altijd is gaan kijken natuurlijk. Ik heb er een kort kleedje aangehad dat wel beter was dan de "namaak" linea!
|
|
Lilliane
|
|
|
Lilliane
|
|
|
Daan
14-4-2012
|
9-5-2012 19:54:10
Beste Nancy, heb je al je jurk? Ik heb namelijk een linea raffaelli 5975 gestoomd en wel in de kast hangen!
Ben net getrouwd. De jurk is niet vermaakt en helemaal schoon,alsof hij nieuw is.
Als je geïnteresseerd bent bel je mij maar 0610103739.
Groet danielle
|
|