Terug naar overzicht
Gewoon eens kijken in een kringloopwinkel, héél goedkoop...de foto zelf haal je eruit en de kader zelf kan je evt nog bv in een goudkleurtje spuiten, geeft een heel mooi effect en kost bijna niks! :)Overlaatst heb ik ook eens een fotografe gezien die er zelf één gemaakt had...gewoon op een harde ondergrond, zo van dat 'schuim' spuiten (dat je vind in de gamma enzo, zo van dat gele isolatie gedoe :) je snapt me wel..), dat laten drogen en er zelf een kleurtje overheen spuiten. Was mooi hoor!
Inderdaad,kringloopwinkel regelmatig binnen lopen of action of blokker in de gaten houden(of casa) verkopen ze dikwijls ook met spiegel in maar die kan je normaal ook makkelijk verwijderen
Of eens aan de fotograaf vragen?Die van ons heeft er eentje en gaat dat meebrengen ;-).Groetjes!Evelien
Ik volg mee,Ben er volop naar op zoek, maar wat zou de gebruikelijke afmeting zijn?groetjes Ann
Onze fotograaf heeft dit zelf bij, dus misschien best daar eens checken...
bedankt voor de tips, onze fotograaf heeft dit in ieder geval niet... is de nonkel van mijn verloofde...had vroeger studio en alles, maar doet dit nu gewoon nog voor familie :-) vandaar mijn zoektocht!