Terug naar overzicht
Jeej!! Proficiat! Leuk hè?Liefs,Nathalie
Leuk dat je al trouwringen hebt gevonden!!Ik heb er ook al aan gedacht om er te gaan zoeken, maar dacht dat het nog wat te vroeg was... ik trouw een dag na jou
@Nathalie: ja, was heel leuk!! weer een stapje dichter naar de grote dag...:-)!@Fleur: ik denk wel dat je nog tijd hebt hoor...maar gezien het toch een eindje rijden was en we het moesten inplannen in de agenda, hebben we het nu al gedaan :-)groetjes!
Leuk Sandra! Ik wil hem ook graag dragen samen met mijn verlovingsring... Wij gaan volgende maand hiervoor kijken denk ik!!@Fleur, de dame van 1 van de winkels waar ik ging kijken zei 1 maand op voorhand bestellen is op tijd ... zal mss wel van winkel tot winkel afhangen?
oh, Leuk!Hier is ook het plan om mijn trouwring bij mijn verlovingsring te dragen.het zal een simpel model worden, want mijn verlovingsring heeft al veel diamantjes
@Linsey: ja, ik ben echt blij dat ik de 2 ringen samen kan dragen, ze passen mooi bij elkaar! :-) veel plezier...vond het leuk, al die mooie ringen passen :-)!@Ann: bij mij is het ook vrij simpel gebleven...wel nog wat steentjes :-) maar zelfde stijl van ring wel...ben er blij mee :-)groetjes!
Ooh zo leuk Ik ga daar nog even mee wachten, maar het is toch altijd leuk als je weer een vinkje mag zetten op de te do lijst é.
wij zijn ook gaan kijken. Maar ik was toch enorm verschoten van de prijzen :p Wij hadden er hele mooie gezien (natuurlijk weer niet de goedkoopste) Samen met de korting van 10% eraf 1800 euro :o ik viel wel ff achterover...Maar in bijna elke juwelier hebben ze dezelfde ringen en dezelfde kortingen. Nu is het aan ons om ofwel simpeler te gaan ofwel degene te nemen waar we echt weg van waren.. We gaan nog even afwachten, het duurt zo'n 2 weken vooraleer je de ringen hebt dus we hebben nog tijd.. kijken wat het budget toelaat...
Ja, de TO DO lijst wordt korter :-)!@Jill: de juwelier waar wij geweest zijn levert ook aan andere winkels, dus de prijzen liggen daar blijkbaar wel lager...maar mijn ring kost oorspronkelijk ook een 1000€.Maar dankzij wat inleveren van oud goud en nog een korting komt hij dan op 600€ ongeveer. Het is wel een duur 'vinkje' op de lijst, de ringen!!
Het goud staat momenteel erg duur, maar het is wel een investering voor altijd é
Zo leuk Sandra!!! Inderdaad een "duur" vinkje van de lijst! Haha!Super!
Hey Sandra,vind ik leuk!! LiefsLotte
Dank u dames! Ik vind het ook heel leuk ;-)!!groetjes!