Terug naar overzicht
Hey, Ik werk zelf in een reisbureau en wij verkopen bv Travelworld. Die hebben een speciale brochure van enkel de ABC eilanden. Ook Rainbow heeft zo een brochure. Heel mooi eiland maar als je veel wil zien qua cultuur enz heb je er weinig aan. Groetjes,Laura
Hey miekeWe gaan in Juli naar Aruba & Curacao --> Onze huwelijksreis dus :)Dame van reisbureau was daar in September geweest en volgens haar was het super en ik wil dit graag zelf ontdekken!We hebben onze keuze gemaakt uit de traverworld brocure --> Hoe er wel rekening mee dat dit om een héél ander budget gaat dan als je in Europa reist of Egypte/Djerba,....Veel plezier met je zoektocht!Tania
HelabaWij gaan in juni naar curacou en blijkbaar is dat ze moeite als je echt wilt duiken en snorkelen moet je naar hier komen. Wijwaren aan het twijfelen maar toch is de beslissing snel genomen toen. en ook geboekt via travelworld
Hallo,Wij gaan in september naar Aruba & Curacao voor onze huwelijksreis en hebben deze in NL geboekt bij Arke. Is een pak goedkoper dan in België én van de service mogen we (tot hiertoe) ook niet klagen!xxx
Aruba is de max!!!Ik kon er naartoe met een vriend, het was een super luilekker vakantie.Hoewel we toch ook veel gedaan hebben hoor, jeepsafari, snorkelen, dansen, wachten op kleine schildpadjes die uit het ei kwamen en hun 1e "run" naar de zee moeten zien te overleven, met de katamaran gaan varen, zwemmen, ....Geniet er in elk geval van maar vooral van elkaar natuurlijk....groetjes,Kathy