Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwertjes voor december

12-2-2012 16:16:13
Zijn er nog toekomstige bruidjes of bruidegommetjes die trouwen in december?
Wat hebben jullie al allemaal in orde gebracht? En waar houden jullie extra rekening mee gezien het in de winter is.

Wij hebben onze zaal, catering, fotograaf en dj geregeld. De gemeente is reeds verwittigd, en ze hebben de datum en uur al genoteerd. Het is maar een kleine gemeente en belde eigenlijk eerder ter bevesting dat trouwen op een zaterdag kon, want dat is blijkbaar niet altijd zo.
Verder heb ik volgende week mijn eerste afspraakjes voor een trouwkleed. Hier ben ik waarschijnlijk vroeg mee, maar de komende maanden ga ikzelf weinig tijd hebben om hiervoor in het weekend te kunnen gaan en dus begin er liever iets vroeger mee.

We hebben in de zaal er wel speciaal rekening mee gehouden dat ze gezellig warm kan worden en niet kil blijft. Het kan dan al goed koud zijn natuurlijk. Voor mijn kleed zal een een extra pelsje ofzo voorzien om te dragen bij het buitenkomen.

Michèle
1-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 628

Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik12-2-2012 18:10:09

Hoi Michele,

Ik trouw ook in december.
Volgens mij sta je er al goed bij met je voorbereidingen.
Ik heb mijn trouwkleed al besteld, maar was dan ook heel vroeg.
Mijn zaal en traiteur zijn al in orde. Ook heb ik al een paar spulletjes om de zaal aan te kleden. Een dj daar ben ik volop mee bezig, maar dat vind ik moeilijk om de knoop in door te hakken. Want een goed dj maakt je feest he. Ik wil ook graag buiten het dessertenbuffet een mooie bruidstaart. Maar ook hier zit ik nog volop te zoeken op internet. Wij kunnen niet in de namiddag trouwen, wat ik jammer vind. Maar daar heb ik me al een beetje bij neergelegd.
De afspraak bij de kapper is in orde en ook voor mijn nagels is een afspraak gemaakt. Ik heb het gevoel dat er nog veel op me af komt, maar heb nog 319 dagen. Ik wens je nog veel plezier in je voorbereidingen.
groetjes Gittje

Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik12-2-2012 19:16:41

Ik even gaan eten, mijn fotograaf is ook besproken.

De uitnodigingen daar ben ik volop mee bezig. Heb een idee en hopelijk kan mijn nichtje het uitwerken. mijn getuige is gevraagd, maar die van mijn vriend nog niet, hij doet er erg raar over. maar ik laat hem maar doen.
De lijst van genodigden daar ben ik nog mee bezig, maar daar heb ik ook nog tijd voor he! Soms geraak ik een beetje in paniek, want weet niet altijd wat ik nog moet regelen. Maar dan kijk ik even op deze site en dan komt het wel goed. Moet jij ook veel alleen doen? Ik ben al 18,5 jaar samen met mijn vriend. Hij is internationaal vrachtwagen chauffeur, dus je raadt het al ik sta voor veel dingen alleen.
Maar ik klaag niet, want ik wil graag trouwen met de liefde van mijn leven!
Succes en hou er de moed in, je bent goed bezig!

Els
27-1-2012
 Meld misbruik12-2-2012 19:20:44

Wat wij ook voorzien hebben tijdens fotoshoot, was dat ons gevolg ergens binnenkon voor een hapje en een drankje, dit hangt natuurlijk af van je dagplanning , maar bij ons was dat na de kerk gepland ( kerk was om 15u) dus was iedereen erbij,op onze locatie was er ruimte voor binnen en buiten foto's te nemen en een zaaltje waar het gevolg warm kon blijven ( en een plasje doen)
Groetjes

tessa
12-12-2012
 Meld misbruik12-2-2012 21:43:20

wij trouwen ook in december wij hebben ook al de zaal, fotograaf, thema, dj, ceremoniemeester, vervoer, praatpaal, voorlopige gastenlijst, met de muziek zijn we volop bezig, stadhuis is alleen nog maar schriftelijk bevestigd officeel kan pas maar 6 maand op voorhand. en volgende maand ga ik kijken voor mijn kleed en wel hebben al een voorlopig draaiboekje. best zorgen voor de fotoshoot een binnenlocatie .
groetjes

tessa
12-12-2012
 Meld misbruik12-2-2012 21:45:43

ahnja en volgende week gaan we taart proeven, want we willen een hele goeie taart!

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik13-2-2012 7:46:45

Wij trouwen ook in december, normaal gezien zelfde dag als Brigitte trouwens. Hier nog maar in het prille begin van al het geplan en geregel, we zijn nog maar sedert vrijdagavond verloofd.
En begon me ook al de vraag te stellen wat wanneer geregeld moet worden.
1ste agendapunt was hier de zaal, we wisten gelukkig al lang welke we wilden en ze is nog vrij. Ik bel vandaag ook gemeentehuis om te vragen of onze gewenste datum daar past, maar naar 't schijnt zou dit geen probleem mogen geven (vrijna is 't voorziene trouwmoment in onze gemeente)
We gaan hier wel voor 'n lowbudgetfeest dus nog 'n extra uitdaging erbij! ;-)

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik13-2-2012 12:21:17

Hey bruidjes,

Wij trouwen op 01/12/2012.
Zo te zien hebben jullie toch al heel wat gepland.

Hier is het volgende al gepland:
- zaal
- traiteur
- DJ
- gemeente
- de goede herder
- fotograaf (collega van men verloofde)
- voorlopige gastenlijst die dagelijks lijkt te wijzigen

Kwa thema en inkleding van de zaal ben ik volop bezig mijn hoofd te breken alsook voor de uitnodigingen.

Welk thema en inkleding gebruiken jullie (kwa kleur enzo)?
Wanneer moet je eigenlijk geen kijken voor een trouwjurk, ik dacht dit te doen in juli, of is dit te laat?

Raïssa, hier gaat het ook om een huwelijk met een beperkt budget, omdat we volop met verbouwingen bezig zijn.

grs,
Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...