Terug naar overzicht
ik had een tiara, sluier en een bolero aan... het geheel was mooi, de sluier was achteraan in mijn haar gestoken, ik heb ze de hele avond aangehouden...iedereen vond het prachtig...
Hey,Ikzelf heb eigenlijk het zelfde dilemma... ikzelf heb zelf twee sluier in de kast liggen eentje dat over mijn gezicht kan en eentje zoal een Maria sluier... Het is uiteindelijk de Maria sluier geworden (het kan natuurlijk nog steeds veranderen....).Zelf zou ik hem ook enkel hebben aangedaan voor de mis, maar is praktish moeilijker met de kapster die van s'ochtends komt en de kerkdienst die maar om 14u30 is....alvast heb ik een tiara (vintage, een echt zilveren exemplaartje van 1940... zie niet zo graag heel blinkende tiara's maar dat is iedereen zijn idee natuurlijk hé) en een sluier...groetjes Ellen
hier ook tiara en lange dubbele sluier, wel niet voor over het gezicht... ik denk hem 's avonds af te doen bv. voor na de openingsdans, voor het dansen ... of gewoon vanaf het avondfeest enkel de tiara te dragen.