Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tiara + sluier

12-2-2012 19:54:01
zijn hier bruidjes die een tiara en een sluier indoen? ik wil niet dat het teveel zou worden,
en de sluier doe je dan af na de kerkdienst? en nemen jullie dan een dubbele sluier? zodat de ene kant voor je gezicht hangt, of is dit raar? :p ik ging eerst tiara + stola nemen, maar zou nu tiara + sluier nemen en dan geen stola meer

petra
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 642

heidi

Meld misbruik13-2-2012 9:02:53

ik had een tiara, sluier en een bolero aan... het geheel was mooi, de sluier was achteraan in mijn haar gestoken, ik heb ze de hele avond aangehouden...iedereen vond het prachtig...

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik13-2-2012 9:45:39

Hey,

Ikzelf heb eigenlijk het zelfde dilemma... ikzelf heb zelf twee sluier in de kast liggen eentje dat over mijn gezicht kan en eentje zoal een Maria sluier... Het is uiteindelijk de Maria sluier geworden (het kan natuurlijk nog steeds veranderen....).

Zelf zou ik hem ook enkel hebben aangedaan voor de mis, maar is praktish moeilijker met de kapster die van s'ochtends komt en de kerkdienst die maar om 14u30 is....

alvast heb ik een tiara (vintage, een echt zilveren exemplaartje van 1940... zie niet zo graag heel blinkende tiara's maar dat is iedereen zijn idee natuurlijk hé) en een sluier...

groetjes Ellen

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik14-2-2012 2:03:26

hier ook tiara en lange dubbele sluier, wel niet voor over het gezicht... ik denk hem 's avonds af te doen bv. voor na de openingsdans, voor het dansen ... of gewoon vanaf het avondfeest enkel de tiara te dragen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...