Terug naar overzicht
Hey NeleIs dat dat in Dottignies? Mijn broer is daar getrouwd. En dat is heel goed verlopen, het waren toen wel nog de vorige eigenaars.(de mevrouw is overleden, vandaar de wijziging) De prijs is meer, afhankelijk van één of twee zalen.Wij informeerden ook voor onze trouw en het is 650 euro per zaal. Wij besloten het dan niet te doen, omdat mijn broer er woonde en wij er te ver vanaf wonen. Mijn broer heeft ze toen alle twee gehuurd omdat ze in de één tafels hebben gezet (de zaal zonder luster), in de andere zaal deden ze bij de start receptie en hebben ze dan de hoge tafels weggezet om er het dansfeest te doen. Ze deden zelf een traiteur en ook van drank ben je nog steeds vrij. Dus de kostprijs per persoon viel zo echt wel heel goed mee. Je kiest zelf hoe duur je gaat wat eten betreft. Mijn broer deed een bbq. Bij mijn weten krijg je de tafels en de stoelen, maar geen hoezen meer. De nieuwe eigenaars hebben besloten dit niet meer te doen, omdat er dan mensen sigaretten in branden enz. Het is wel een heel mooie locatie vind ik om foto's te nemen en wat decor betreft. Zeker de luster waarvan de kaarsen kunnen worden opgelicht. Hopelijk ben je hier iets mee. GroetjesMarieke