TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
13-10-2012
|
12-2-2012 21:17:40
hallo, zelf heb ik geen ervaring met de zalen maar heb wel al veel lof gehoord over Gravenhof
|
|
tessa
12-12-2012
|
12-2-2012 21:24:42
hey, ik ken de grote stove niet maar ben in novber voor een trouw in het gravenhof geweest en het was tog allemaal in orde. maar mijn cermoniemeester zei wel als je eventueel vroeger zou willen beginnen met je receptie door omstandigheden een half uurtje ofzo da zij dat wel niet doen hij had het daar al meegemaakt als je zegt bv 5 uur is het ook 5 uur. maar als ik geweest was was echt alles inorde het eten enzo
|
|
tima
8-9-2012
|
12-2-2012 22:04:08
ik heb nochtans ook al veel + over de stove hoort
|
|
mieke
7-7-2012
|
13-2-2012 13:01:49
ze zijn allebei super. verschil is dat gravenhof een hotel heeft en de grote stove niet. ik vind allebei de locaties mooi al heeft het gravenhof een meer wat loungeachtige stijl. veel succes x
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
13-2-2012 14:35:00
Hey Lore. Wij gaan ons feest houden in 't Gravenhof in Torhout. Ik ken de Grote Stove ook en ik denk dathet er gewoon van af hangt welke stijl je het meeste ligt: de grote stove is landelijker terwijl 't Gravenhof meer loungy is.
|
|
Katrien
29-6-2012
|
4-3-2012 18:07:55
Ik zit nu met dezelfde kwestie. Ik bezocht donderdag het Gravenhof. Daar ben ik heel goed ontvangen, ik heb alles mogen zien ook de keuken. Die mevrouw was heel direct, maar dat heb ik graag, ik weet graag waar het op staat. Ik heb wel schrik dat die grote zaal te groot zal zijn. We zullen met ongeveer 90p zijn voor het avondfeest. Gisteren naar de Grote Stove geweest. De ontvangst was lauwtjes - ze vroegen ook niet of we iets wilden drinken-. Qua locatie is dit voor ons veel beter gelegen, leuk dat het tussen de polders ligt, maar hier heb ik schrik dat de zaal te klein zal zijn. Het stond opgesteld voor 70p en ik vond de dansvloer te klein. De reactie van de zaalverantwoordelijke zei dat de dansvloer ook niet te groot mag zijn, dat het anders te leeg is. Kortom ik had eigenlijk een beter gevoel in 't Gravenhof, maar ben er nog niet uit.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
4-3-2012 19:30:20
Hey Katrien en Lore. Ik begrijp jullie reacties. Wij hebben 2 jaar geleden het feest van de eerste communie in de Grote Stove gehouden. Bij het bespreken van de menu was het ook allemaal heel snel en lauwtjes maar de dag zelf was piekfijn in orde qua eten en service. Wij hebben deze zaal niet bezocht voor ons trouwfeest omdat we inderdaad al van verschillende feesten gehoord hadden dat de dansvloer soms wat klein aanvoelt. De ontvangst in het Gravenhof is inderdaad dag en nacht verschil. We hebben ook de ganse rondleiding gehad. Wij zullen met 90 à 100 personen zijn en nemen daar de grote zaal. De zaakvoerster lost het aanvoelen van de grootte van de zaal op door te spelen met het licht. Wij hadden hier ook al veel goeds gehoord over het eten, de service van onze ceremoniemeester en familie. Het feit dat ze ook een hotel hebben was voor ons mooi meegenomen. Laat eens weten wat het wordt!
|
|
Katrien
29-6-2012
|
7-3-2012 12:13:45
Rebecca, bedankt voor de reactie. Mijn vriend gaat ze ook allebei nog eens bezoeken. :-) Ondertussen heb ik van mijn ceremoniemeester ook veel goeds over de Grote Stove gehoord. Dus morgen beslissen we na de bezoekjes van mijn vriend. Het is belangrijk dat dat vastligt. Aangezien we al eind juni, begin juli willen trouwen moeten we verder met de rest en alles hangt van de datum af! Ik laat zeker weten wat het wordt.
|
|
sarah
5-5-2012
|
8-5-2012 11:38:00
Ik ben vorige week getrouwd en het feest was in de Grote Stove. Het was echt super, zowel qua bediening als van eten als van de prijs.
Bij het binnenkomen van de zaak bij de receptie werden we onthaald door de gastvrouw, heel sympathieke vrouw. Tijdens de receptie was alles heel verzorgd en fijn gebracht. Als je vragen hebt ofzo staat direct iemand voor je klaar.
Ook het feest zelf was perfect!!!! De maitre weet echt waar hij mee bezig is zonder stijf over te komen.
Het eten was superlekker en meer dan voldoende. Alle genodigden waren vol lof. Ik zou uren kunnen blijven doorgaan hoe goed het wel was!
En belangrijk is ook dat de prijs beter meegevallen is dan we zelf vooraf hadden berekend.
|
|
Katrien
29-6-2012
|
10-5-2012 22:45:01
Sarah, hebben jullie vooraf de mogelijkheid gehad om je menu te proeven? (En zat daar een tegemoetkoming op?) Wij zijn daarnet ons menu gaan bespreken en proeven gaat, met 6p maar wel aan de volle pot. Vrienden in andere zalen kregen een proef aan de helft van de prijs of bv. een gratis menu met drank te betalen. En in welke zaal hebben jullie het feest gedaan? We vermoeden dat er een 95p zullen zijn op ons avondfeest en ik vrees dat de kleinere zaal wat krap is, vooral qua dansvloer. Bedankt voor de reactie!
|
|
lore
20-4-2013
|
4-9-2012 12:05:34
@sarah, ik heb nog een vraagje betreft de grote stove! Naar aankleding (tafelschikking, nummering,...) van de zaal, komen zij daar ook intussen of moet dit volledig door ons zelf gedaan worden?
Groeten
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|