Claire
25-2-2012
|
13-2-2012 9:34:09
Wij zijn van plan om samen te slapen, en dan ga ik 's morgens van bij mij thuis recht naar de kapper. Daarna ga ik meteen naar mijn ouders, waar de make-up op mij zit te wachten en waar mijn jurk op mij hangt te wachten. Mijn ventje maakt zich rustig bij ons thuis klaar en komt me dan samen met zijn moeder en zijn getuige ophalen bij mijn ouders.
Wij doen het zo omdat de laatste nacht voor het huwelijk toch spannend is, en we slapen beide beter als we samen in ons eigen bedje liggen. Mijn verloofde is af en toe een nachtje weg voor zijn werk, en dan slaap ik toch een pak slechter. Geen risico dus op kleine oogjes en wallen, wij slapen gewoon samen, al moet ik vroeger opstaan dan mijn verloofde.
|
|
Emy
30-6-2012
|
13-2-2012 9:41:49
wij blijven beiden in ons gezamenlijke huisje slapen. Ik maak me boven klaar (kleine badkamer + lege slaapkamer) en mijn ventje-to-be beneden in de 2de (kleine) badkamer. Zo kan ik 'van de trap' komen als ik klaar ben. Hij mag mijn kleed namelijk niet op voorhand zien.
|
|
Ann
28-9-2012
|
13-2-2012 9:46:02
Wij slapen ook samen.
's morgen ga ik naar mijn ouders, die achter ons wonen, om mij klaar te maken.
koen maakt zich thuis klaar.
|
|
benita
8-9-2012
|
13-2-2012 9:55:39
Hoi, Wij slapen apart, ik bij mijn ouders en hij bij zijn ouders. Wij hebben de avond voor de trouw "schieting" bij mijn schoonouders, dus daarom blijft mijn ventje daar slapen, en rechtover mijn schoonouders wonen mijn ouders dus moet niet ver lopen dan hihi
|
|
Laura
30-6-2012
|
13-2-2012 10:05:23
Hallo,
Wij slapen ook apart. Mijn vriend gaat bij zijn papa slapen. We hebben hiervoor gekozen omdat zijn papa maar enkele km van ons woont. Mijn ouders wonen op een half uurtje van ons thuis dus is het praktisch gemakkelijker. We moeten ook al om 11uur bij het gemeentehuis komen en anders zitten we te krap in tijd.
Groetjes Laura
|
|
Sandra
7-9-2012
|
13-2-2012 10:34:00
Hey,
Wij slapen samen op ons appartement, omdat we zonder elkaar heel slecht slapen :-). En ik wil op de w-day niet ontwaken met wallen onder mijn ogen :-). Ik vertrek 's ochtends naar de kapper en tegen mijn thuiskomst, zal mijn verloofde bij de vriend van mijn getuige zijn. De mannen gaan zich daar nog wat bezig houden :-) terwijl mijn getuige en ik genieten van onze make-up. Ik maak mij daar klaar en mijn verloofde komt mij ophalen aan ons appartement voor we naar het gemeentehuis vertrekken. Aan het gemeentehuis zal de rest van de suite op ons staan te wachten...
groetjes!
|
|
Silke
5-5-2012
|
13-2-2012 11:37:02
Wij slapen apart.
Ik ga bij mijn ouders slapen en hij blijft in ons huisje slapen. Hij komt me dan s middags halen bij mijn ouders hun thuis voor de fotoshoot en daarna vertrekken we ook vanuit mijn ouderlijk huis naar de kerk.
|
|
frida
6-2-2010
|
13-2-2012 11:45:39
Wij hebben samen geslapen maar ja we woonde al 6 jaar samen!!!
|
|
Britt
23-6-2012
|
13-2-2012 11:57:05
wij slapen apart.
Dt zal voor ons heel raar zijn want hebben sinds we samen zijn amper nog apart geslapen. Mijn vriend zijn getuige komt bij hem slapen in ons huisje (we hebben ook een hond dus er moet iemand thuis zijn) En ik ga slapen bij de vrouw van mijn vriend zijn getuige. Er komen savonds nog enkele vriendinnen af om en glaasje te drinken en dan vroeg ons bedje in:)
|
|
ilse
7-8-2010
|
13-2-2012 12:22:47
Wij sliepen de avond voordien apart (ik bij mijn ouders, hij op ons appartementje) maar dat was louter om organisatorische redenen, ik moest namelijk nogal vroeg bij de kapper zijn en mijn ouders woonden daar het dichtste in de buurt. groetjes
|
|
Jana
5-5-2012
|
13-2-2012 12:35:51
hey, wij slapen samen de nacht ervoor! omdat we toch nog redelijk wat werk gaan hebben om onze receptie en decoratie in orde te krijgen! natuurlijk beginne wij van de avond ervoor al te vieren want mijn mama en mijn getuige en haar vriend komen bij ons logeren! dus het zal nog een gezellige avond worden. de ochtend nadien gaat mijn verloofde gewoon naar zijn ouders hem omkleden terwijl mijn make up en haar hier thuis word gedaan!
groetjes jana
|
|
Ann
21-7-2012
|
13-2-2012 12:50:40
Hey, Wij gaan samen slapen... Gewoon om de reden dat ik anders niet veel zal slapen vrees ik. Ik vertrek s'morgens naar de kapper en de make-up en tegen dat ik terug thuis kom,zal mijn verloofde naar zijn ouders gaan. Hij kleed zich bij zijn ouders en komt mij dan halen in ons huisje.
Groetjes Anneken
|
|
Evy
7-7-2012
|
13-2-2012 13:07:54
he hey, Mijn vriend gaat bij zijn ouders slapen en ik ga in ons huisje slapen, wss komt mijn zus bij mij slapen. We hebben nl een superverwende hond die alleen eet als ik thuis ben, dus ja... klein probleempje anders. Ik vertrek daarna naar de kapper en dan naar mijn ouders. De bus die we gehuurd hebben vertrekt van bij mijn vriend zijn ouders.
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
13-2-2012 13:24:27
Mijn vriend slaapt in ons appartement en ik ga bij mijn ouders slapen. X
|
|
tima
8-9-2012
|
13-2-2012 14:46:44
vriend slaapt thuis , zoontje bij oma en ik bij mijn papa . En voor dat alleen slapen is gezorgd ik deel uhum het bed met mijn zus (tevens mijn getuige) daar mijn haar nog de avond ervoor gekleurd wordt en mijn zus de kapster van dienst is maar voornamelijk voor nog wat quality time met de ouders en zusje (nageltjes doen enz ) super ik zie het helemaal zitten
|
|
Wendy
11-5-2012
|
13-2-2012 17:06:40
hallo
wij zijn er eigenlijk nog niet uit. alle ik dan vooral. het ene moment wil ik samen slapen en het andere moment wil ik appart slapen. mijn vriendin kan eventueel bij mij komen slapen samen met mijn dochtertje en mijn ventje gaat dan bij zijn ouders slapen. Dus het is hier nog onzeker over wat we doen.
|
|
Elke
13-7-2012
|
13-2-2012 20:26:20
Wij slapen apart. Ik ga bij mijn ouders slapen en mijn verloofde zal hier in ons appartement slapen.
|
|
petra
1-9-2012
|
13-2-2012 20:39:39
wij slapen ook apart, ik bij mijn ouders, hij bij de zijne en zo kan ik me smorgens klaarmaken, mijn kleed en alles ligt daar
|
|
cindy
1-9-2012
|
13-2-2012 20:53:20
wij slapen samen mijn ventje maakt hem klaar gaat achter het het bruidsboeket en gaat tegen 11 uur naar de zaal om samen met de suite op de bus te stappen en dan komen ze me thuis oppikken en zal mijn ventje me pas zien in mijn kleed
|
|
Alessia
7-9-2012
|
13-2-2012 21:07:15
Ik blijf bij mijn ouders slapen en mijn liefje in ons apartementje, gewoon om de reden dat we nu ook nog niet samenwonen...
|
|
Mieke
1-6-2012
|
13-2-2012 21:34:26
Mijn ventje gaat bij mijn broer slapen en zijn zus komt bij mij . dan kunnen we s'avonds nog een peelingske en ons nagels doen .Wij wonen al jaren samen maar ik vond het wel leuk om hem op d-day op te wachten.x
|
|
dorien
5-5-2012
|
14-2-2012 2:19:36
zonder hem slaap ik rotslecht ... we slapen de avond voor onze trouw zeker samen!!! het zou ook niet praktisch zijn anders. - ouders en familie wonen een uur rijden van waar wij wonen - ik woon samen met hem hier dus we moeten hier trouwen ==> hij komt me dan smorgens niet speciaal heen en weer halen om hier te zullen trouwen!
's morgens zullen we samen opstaan, samen douchen en ontbijten ... daarna komt mijn kapster-visagiste-helpster bij alles :) met een speciaal gemaakt busje... hier verdwijn ik dan in en hij maakt zich klaar en rijdt naar vrienden : zo staat de wagen ook niet in de weg want de viering is in eigen tuin en er zullen al auto's genoeg hier moeten staan :). de ceremoniemeester zal mijn vriend daar ophalen en komt mij halen... wij zullen elkaar dan nog niet opgemaakt gezien hebben en dus blijft het spannend :). de rest van de families die meegevraagd worden naar het gemeentehuis worden hier bij mij verwacht zodat ze hem allemaal zien aankomen :)
|
|
Ilse
30-6-2012
|
14-2-2012 12:49:34
APART! Zowieso!
Mijn mama en beste vriend (tevens getuige) zullen de avond ervoor bij mij komen slapen. Ronny zal bij zijn getuige (achter de hoek) gaan slapen. De avond ervoor is het schieten bij ons voor de deur, dus we zullen elkaar nog lang genoeg zien! :-) Ons mama moet dan maar bij mij in bed kruipen! :-)
|
|