TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nieke
2-6-2012
|
13-2-2012 13:01:38
Hoi Toon,
Ik heb in beide zalen al een aantal feesten meegemaakt en beide zijn sowieso een aanrader. Ik denk dat je hier niet verkeerd kan kiezen :-). Maar moest ik persoonlijk voor onze trouw kiezen zouden wij toch gaan voor de maekelhoeve (jammer dat dit boven ons budget was, anders zouden we echt niet twijfelen). Zijn vorige zomer nog naar een trouw geweest daar en dat is gewoon echt af tot in de details. En die buffetten mmmmmm. Onze vrienden hadden alleen een andere DJ gekozen dan degene die zij normaal voorstellen omdat ze die van de Maekelhoeve zelf niet zo goed vonden. Maar dit is dus ook mogelijk en het is een superfeest geworden!
|
|
Toon
25-5-2013
|
13-2-2012 13:13:48
Dank je voor de reactie! Waarom zou je de maekelhoeve verkiezen boven la butte aux bois?
|
|
Wendy
11-5-2012
|
13-2-2012 17:04:09
Hallo
Ik heb geen ervaring met maekelhoeve dus ik zou geen keuze kunnen maken voor jou. Maar ik heb 1 keer een trouw gehad in La butte aux bois en dat was toen voor mij tegen gevallen ivm het eten. We kregen te weinig, de meeste hadden nog honger na het feest en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar voor de rest was het goed meegevallen.
groetjes
|
|
Silke
5-5-2012
|
13-2-2012 18:12:26
Hey,
Wij geven ons feest dit jaar in mei in de Maekelhoeve. Dit nadat we enkele jaren geleden hier zelf een feest hebben mogen meemaken en dit was toen af. Alleen haalden ze toen de buffetten nogal rap weg om alles voor het dessertenbuffet klaar te zetten, dit gaan we wel even vermelden als we gaan voor ons buffet samen te stellen. Hebben ook de huisdj genomen ook al omdat we deze al eens gehoord hebben en ons hier helemaal bij kunnen vinden.
Groetjes,
Silke
|
|
Hilde
7-9-2012
|
13-2-2012 18:23:50