TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nieke
2-6-2012
|
13-2-2012 13:01:38
Hoi Toon,
Ik heb in beide zalen al een aantal feesten meegemaakt en beide zijn sowieso een aanrader. Ik denk dat je hier niet verkeerd kan kiezen :-). Maar moest ik persoonlijk voor onze trouw kiezen zouden wij toch gaan voor de maekelhoeve (jammer dat dit boven ons budget was, anders zouden we echt niet twijfelen). Zijn vorige zomer nog naar een trouw geweest daar en dat is gewoon echt af tot in de details. En die buffetten mmmmmm. Onze vrienden hadden alleen een andere DJ gekozen dan degene die zij normaal voorstellen omdat ze die van de Maekelhoeve zelf niet zo goed vonden. Maar dit is dus ook mogelijk en het is een superfeest geworden!
|
|
Toon
25-5-2013
|
13-2-2012 13:13:48
Dank je voor de reactie! Waarom zou je de maekelhoeve verkiezen boven la butte aux bois?
|
|
Wendy
11-5-2012
|
13-2-2012 17:04:09
Hallo
Ik heb geen ervaring met maekelhoeve dus ik zou geen keuze kunnen maken voor jou. Maar ik heb 1 keer een trouw gehad in La butte aux bois en dat was toen voor mij tegen gevallen ivm het eten. We kregen te weinig, de meeste hadden nog honger na het feest en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar voor de rest was het goed meegevallen.
groetjes
|
|
Silke
5-5-2012
|
13-2-2012 18:12:26
Hey,
Wij geven ons feest dit jaar in mei in de Maekelhoeve. Dit nadat we enkele jaren geleden hier zelf een feest hebben mogen meemaken en dit was toen af. Alleen haalden ze toen de buffetten nogal rap weg om alles voor het dessertenbuffet klaar te zetten, dit gaan we wel even vermelden als we gaan voor ons buffet samen te stellen. Hebben ook de huisdj genomen ook al omdat we deze al eens gehoord hebben en ons hier helemaal bij kunnen vinden.
Groetjes,
Silke
|
|
Hilde
7-9-2012
|
13-2-2012 18:23:50
Ik heb zelf geen ervaring met de Maeckelhoeve maar heb er ook al positieve reactie' s over gehoord. Ons feest is in ' De Vesten' en dit is eigelijk al duur en naar het schijnt is de Maeckelhoeve nog duurder en daarom zijn we daar niet gaan kijken. Maar soit, alles is duur tegenwoordig dus ja.... Succes met uw keuze!
|
|
lien
4-5-2013
|
13-2-2012 19:02:06
@ Hilde: idd, wij zijn naar meakelhoeve en de vesten gaan kijken !! hetgene ik wil is een receptie, buffet, dessertenbuffet en drankenforfait. In de Vesten (waar we dan ook de zaal vastgelegd hebben) kost dit ONGEVEER (hangt ervan af welke extra's je neemt) 75 euro (en das dan niet het goedkoopste). In de Maekelhoeve zag ik de prijzen in de boek en ik zeg tegen mijn vriend, waaauw dit is goedkoper dan de vesten. maar dat was blijkbaar de menu zonder receptie, dessertenbuffet en drankenforfait. dus het goedkoopste kwam daar ongeveer op een 90 euro pp. de Maekelhoeve is idd een ZEER KNAPPE zaal, en wat voor mij ook een serieus pluspunt was is dat zij een apart kamertje hebben voor bruid en bruidegom met een apart toilet, zetelbed, kluis, lavabootje. Maar voor ons was het spijtig genoeg te duur dus hebben wij ook voor de Vesten gekozen (wat inderdaad ook al niet goedkoop is).
|
|
Nancy
10-9-2011
|
13-2-2012 19:26:50
Hallo,
Wij hebben ons trouwfeest gegeven in La Butte aux Bois en zijn er super tevreden van.We hadden eerst een receptie met de naaste familie met daarna buiten in de tuin een ceremonie. Dit hadden ze heel mooi aangekleed zelfs voor parasols gezorgd daar het een zeer zonnige dag was.Daarna hebben we een diner gehad met de naaste familie. We vonden het heel lekker en prima geserveerd. Het avondfeest was prima verzorgd we hadden voor de gasten een bbq. Hierover kregen we veel goede commentaren.
Als je zo een huwelijk gaat bespreken weet je niet goed wat je je er allemaal moet bij voorstellen maar als je dan daar bent en alles is voor je geregelt, gewoon weg fantastisch!!! De hele dag is er een persoon ter uwe beschikking die je als er iets is aanspreekt en ervoor zorgt dat alles inorde komt
Voor ons dus is la butte aux bois een aanrader!
(je krijgt er zelfs een gratis overnachting met ontbijt cadeau en je mag een weekje voor de trouw de kunsten van de kok komen voorproeven met 6 personen.)
|
|
Toon
25-5-2013
|
13-2-2012 22:39:25
@ Nancy: Hadden jullie dan genoeg met het eten? Dit is iets waar wij schrik voor hebben en een reactie hierboven bevestigd deze angst dus wel. Onze voorkeur gaat uit naar La butte aux bois, mede omwille van het kader. Wij zijn er deze week gewoon gaan eten. Het eten was heel lekker, maar ook niet veel. Er gingen enkele inderdaad nog weg met honger.
|
|
Toon
25-5-2013
|
13-2-2012 23:00:09
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met de tuin van de Maekelhoeve? Toen wij gaan kijken zijn, leek deze ons precies heel klein te zijn (mogelijke bevooroordeeld door de tuin van la butte aux bois en de sneeuw).
|
|
Silke
5-5-2012
|
14-2-2012 8:18:49
Ik heb geen ervaring bij de tuin in de Maekelhoeve (bij vorig feest daar was het abnormaal hard aan het regenen en konden we slechts een klein stuk zien). Het is wel zo dat ze slechts een kleine siertuin hebben (zo is het me toch bijgebleven) en de rest zijn open vlaktes met een paar bomen en verzichten op de weilanden in de buurt en een speeltuintje voor de kinderen.
Wij waren voor de Maekelhoeve in de Vesten geweest tijdens onze zalenzoektocht. Bij ons in de Maekelhoeve is er wel een drankenforfait, receptie,dessertenbuffet en opmaak van de zaal inbegrepen in de prijs (en dit zonder dat er uren opgeplakt staan), terwijl we in de Vesten voor alles extra moesten bijbetalen (vb 3 euro pp voor een bloemstukje op tafel enzo, drankenforfait beperkt in tijd), daardoor kwam bij onze berekening de Vesten veel duurder uit. Anders hadden wij ook de Vesten genomen. Maar denk dat het ook afhangt of je een buffet of menu aan tafel neemt. Wij nemen bijvoorbeeld een buffet.
Groetjes,
Silke
|
|
Nieke
2-6-2012
|
14-2-2012 11:20:20
Hoi Toon, Ik vind (maar dit is echt persoonlijk) het "feest-eten" van de Maekelhoeve gewoon lekkerder. Die buffetten die je daar krijgt dat had ik gewoon nog nergens gezien. Nu hangt dit misschien ook wel af van de formule die je kiest. En daarna het dessertenbuffet, daar was echt iedereen van onder de indruk. Dit bleef ook staan tot 'smorgens vroeg, dus je kon echt heel de nacht door gaan eten. Schrik om hier met honger van tafel te gaan is echt niet nodig, in tegendeel zelfs :-) en er zaten een aantal heeeeel goede eters bij ons aan tafel :-). De tuin in de Maekelhoeve is inderdaad kleiner maar wij hebben hier receptie gehad en ik vond deze persoonlijk wel groot genoeg. Maar natuurlijk in vergelijking met la butte aux bois een stukje minder. Ik weet dat je ook met een helicopter kan landen in de tuin van de de maekelhoeve. Heeft zo een ding niet redelijk wat plaats nodig? (daar ken ik nu wel echt niets van).
Groetjes
|
|
Nancy
10-9-2011
|
14-2-2012 20:13:59
we hadden genoeg met het eten, we hebben niemand horen klagen. Kregen zelfs heel veel positieve opmerkingen. We hadden s'avonds de bbq en toen de mensen doorgingen stond er nog altijd wat gebakken vlees verwarmd over op een schotel, er zijn er verschillende die zich toen nog iets hebben meegenomen. Neen denk niet dat iemand honger heeft geleden. S'middags hadden we thans wel maar een 3 gangen menu, daar er veel frietjesliefhebbers bijwaren hebben we toen wel terplekke frietjes laten maken, ze zijn heel flexibel.
veel succes met jullie vooebereidingen.
|
|
Marieke
1-6-2013
|
3-4-2012 19:45:16
Hoi Toon!
Mijn verloofde en ik zijn ook gevallen voor de charmes van La Butte Aux Bois! We hebben de datum recent vastgelegd. Mijn schoonfamilie is afkomstig uit Nederlands Limburg, dus het is voor ons de ideale locatie.
Ik had onmiddellijk een heel aangenaam gevoel bij de eerste kennismaking met zowel de zaak zelf, als onze contactpersoon ter plaatse. Super vriendelijk, heel flexibel. We gaan de grote feestzaal 's avonds wel een beetje laten herinrichten, om het avond gedeelte wat meer 'loungy' en modern te maken. Ik heb me wel laten vertellen dat men daar volop aan het vernieuwen is, dus het tapijt en de iets of wat antiekere verlichting zou binnenkort waarschijnlijk een frisse touch krijgen.
Lieve groetjes en veel succes!! Marieke
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|