Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

al één ding dat is misgegaan :(

13-2-2012 12:44:52
Al één worst case scenario dat is uitgekomen dit weekend :'( We gaan de trouwringen van mijn vriend zijn opa (ook dooppeter) en oma dragen. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit zou zien zitten, maar ik vind het fantastisch en romantisch <3 Die ringen hebben al een heel getrouwd leven meegemaakt en nu zetten wij de lijn verder. Ook zien ze er supermooi uit. Vanbinnen in de ringen stond er een prachtige gravering van vroeger (ik hoor de juwelier het nog zeggen; "zo mooi krijg je het niet meer tegenwoordig") met natuurlijk hun voornamen en de trouwdatum. De mémé is een paar jaar geleden overleden en de pépé was heel blij dat wij de ringen zouden overnemen. Wel had hij graag gehad dat de gravering erin zou blijven. De juwelier verzekerde dat dit geen probleem zou zijn en schreef het in grote letters op het bestelbriefje voor de graveerder. Het stond er dus wel degelijk op, we hebben het met onze eigen ogen gezien. Maar mijn vriend ging zaterdag de ringen ophalen, en je kan het al raden natuurlijk, de gravering was helemaal weggehaald! Op het briefje dat erbij zat stond GEEN PLAATS. Man ik ben echt p*ssed!!!!!!!! In plaats van snel eens naar de juwelier te bellen om te zien of de gravering eruit mag om plaats te maken voor de onze?!! We hadden zonder bezwaar gewoon onze initialen erin gezet en de datum of zo zodat het toch nog zou lukken! Nu hebben we onze trouwringen, we hebben ze zelfs al eens een avond en nachtje aangehad op aanraden van de juwelier, om te zien of ze goed zitten. Heerlijk gevoel was dat :) Maar toch bitterzoet. 'k Heb echt veel zin om die graveerder eens de huid vol te gaan schelden als een echte bridezilla :P

Eva
23-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1041

Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik13-2-2012 12:48:58

Dat vind ik ook niet kunnen, omdat je het specifiek hebt gevraagd om die gravering te behouden! Vraag maar een fikse korting ofzo.

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik13-2-2012 12:53:21

Wel dat zei ik ook! Maar mijn vriend ging ze halen en die is daar te braaf voor :P Hij heeft alles betaald :O

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik13-2-2012 13:43:42

Ik zou dan zelf toch nog eens teruggaan. Vind dit echt niet kunnen. Wat een amateuristische benadering van die graveerder.

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik13-2-2012 14:01:09

ja dat vind ik ook echt niet kunnen. Gewoon zelf een beslissing nemen, tegen de wil van de klant in, en dan nog iets 'onuitwisbaars' doen... echt schandalig!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-2-2012 14:20:29

ooooh...ja echt iets waarvan je haren recht komen te staan!!!
kan niet...ze moeten op zen minst even met jullie contact opnemen om te melden dat er te weinig plaats is en wat dan de opties waren voor de ringen...
heel erg ja!

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik13-2-2012 14:30:33

Heel erg... Ik zou ook wel overwegen terug te gaan en geld terug te vragen of op zijn minst aan te geven dat ik hier echt niet content van ben, maar uiteindelijk krijg je hier de oude gravure niet mee terug.

Ik vind het trouwens wel heel mooi dat jullie de ringen van je grootouders dragen. Ik zou dit ook veel liever doen dan nieuwe ringen bestellen, helaas zijn er in onze familie zo geen ringen op 'overschot'.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik13-2-2012 16:07:07

Ik heb ook verschillende juweliers afgelopen met de trouwring van mijn grootvader. Ik kan me dus héél goed vinden in jullie gevoel... brr, mag er niet aan denken!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 10:24:54

Dat zijn echt zo van die momenten waar je zonder probleem iemand de kop zou willen inslaan hé!! Vooral dat zijn schade nooit meer ongedaan kan gemaakt worden.
Begrijp je volkomen!

Kirsten
16-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 12:27:56

wow, dat vind ik echt iets onvergeeflijk!!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...