Terug naar overzicht
Dat vind ik ook niet kunnen, omdat je het specifiek hebt gevraagd om die gravering te behouden! Vraag maar een fikse korting ofzo.
Wel dat zei ik ook! Maar mijn vriend ging ze halen en die is daar te braaf voor :P Hij heeft alles betaald :O
Ik zou dan zelf toch nog eens teruggaan. Vind dit echt niet kunnen. Wat een amateuristische benadering van die graveerder.
ja dat vind ik ook echt niet kunnen. Gewoon zelf een beslissing nemen, tegen de wil van de klant in, en dan nog iets 'onuitwisbaars' doen... echt schandalig!
ooooh...ja echt iets waarvan je haren recht komen te staan!!!kan niet...ze moeten op zen minst even met jullie contact opnemen om te melden dat er te weinig plaats is en wat dan de opties waren voor de ringen...heel erg ja!
Heel erg... Ik zou ook wel overwegen terug te gaan en geld terug te vragen of op zijn minst aan te geven dat ik hier echt niet content van ben, maar uiteindelijk krijg je hier de oude gravure niet mee terug.Ik vind het trouwens wel heel mooi dat jullie de ringen van je grootouders dragen. Ik zou dit ook veel liever doen dan nieuwe ringen bestellen, helaas zijn er in onze familie zo geen ringen op 'overschot'.
Ik heb ook verschillende juweliers afgelopen met de trouwring van mijn grootvader. Ik kan me dus héél goed vinden in jullie gevoel... brr, mag er niet aan denken!
Dat zijn echt zo van die momenten waar je zonder probleem iemand de kop zou willen inslaan hé!! Vooral dat zijn schade nooit meer ongedaan kan gemaakt worden.Begrijp je volkomen!
wow, dat vind ik echt iets onvergeeflijk!!!!!