Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

shoesofprey.com of .nl?

13-2-2012 13:57:31
Hallo allemaal

ik heb een vraag ivm shoes of prey.

Er is een .com website, en een .nl website. De prijzen op deze 2 sites (exact dezelfde site) zijn echter heel erg verschillend.

Op de .com website kost het paar schoene dat ik graag wou 165€ + 15€ verzendingskosten.
Als ik dan naar de .nl website ga en hetzelfde paar schoenen ontwerp, kost dit mij het dubbele!!! (230€) + 15€ verzendingskosten.
Iemand een idee waar het verschil in prijs zit?
Wat doe ik nu het best? 165 + 15€ is heel erg betaalbaar, zelfs als er nog wat douane bijkomt.
245€ vind ik dan weer al redelijk duur voor een paar schoenen.
Ze zijn wel in een kleurtje zodat ik ze nadien nog kan dragen...
Advies? Tips? Alles is welkom!

vb ook of ik best staaltjes zou bestellen van enkele verschillende blauw-tinten, of dat ik de kleuren op de website kan vertrouwen.

Grtjs

Emy

Emy
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 759

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik13-2-2012 14:02:38

ik DENK dat het verschil zit in dat in de .com website in sydney zit en je dus douane kosten gaat moeten betalen
en dat de .nl in nederland zit ( bij contact gegevens zie je het verschil)

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik13-2-2012 14:06:33

Hoi Sara, dit dacht ik eerst ook. Maar de douane-kost gaat toch nooit meer dan 165€ zijn? en mss zelfs niets als je geluk hebt.

Ook heb ik al prijsverschillen in de omgekeerde richting gezien (duurder op .com dan .nl)

heel bizar...

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik13-2-2012 14:15:46

beetje zoals ikea dus ;-) Misschien is de populariteit anders in de verschillende landen?

er moet ook een .fr bestaan.

je kan hen altijd is mailen en vragen waarom ze goedkoper zijn dan de andere?

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik13-2-2012 16:17:53

Emy,
zeker en vast de com nemen! Ik heb schoenen van shoes of prey en heb deze op de com besteld.
Kosten die ik nog bijkomend heb dienen te betalen = 10 € voor douane
NL zit BTW bij ;)

Groetjes
Sarah

tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-2-2012 0:24:52

hey emy deze zijn super blauw http://www.zappos.com/rsvp-desi-royal-blue

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik15-2-2012 8:26:48

hoi Tima, thanks, maar het moet eerder fel azuur-blauw zijn, niet blauw blauw

eens kijken of ik hier een screenshot kan plaatsen van de schoenen die ik met shoesofprey ontworpen heb

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik15-2-2012 8:36:38

My Shoe of prey

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...