Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een nachtmerrie... :(

13-2-2012 16:34:12
Hey bruidjes...

Heb nood om het één en ander van me af te schrijven dus waar beter dan hier...

Mijn allerliefste ventje, mijn knuffelbeer heeft deze nacht een ongeval gehad..
Hij had rond 1h vannacht gedaan met werken (hij is kok) en belde me dat 'ie nog even iets ging drinken en dan vertrok hij naar huis...
Even later een verontrustend telefoontje..."Sjoeke, ik heb een ongeval gehad..".
Ik al helemaal in paniek..
Door de aanvriezende regen is hij op een 'T-splitsing' niet kunnen stoppen en is hij recht op een geparkeerde wagen (die aan de overkant van de weg stond) gereden...die is vervolgens door de slag tegen een gevel van een huis gebotst en ook nog tegen een verkeersbord..
Zijn auto kreeg hij niet meer voor- of achteruit...voorkant zat helemaal samen...
Hij is gelukkig ongedeerd!!

Maar natuurlijk...hij had 2 pintjes gedronken...met alle gevolgen vandien :(
Politie erbij...ademtest positief natuurlijk...meegemoeten naar 't bureau voor nauwkeurige test...hij had 0,3 promille...rijbewijs 6h ingetrokken..wagen inbeslag genomen...

Ik kon thuis niet weg, want wij hebben 2 kindjes en die kan je moeilijk midden in de nacht uit bed halen...Plus ik rij met een pick-up met maar 3 zitplaatsen, dus we kunnen er niet in met z'n vieren...
M'n ventje zijn mama is gelukkig naar daar gereden en na enkele uren zijn ze samen thuis gekomen...
Mijn ventje helemaal in tranen...we beseffen uiteraard ook dat dit ons een serieuze cent zal kosten...om nog maar te zwijgen over de uitspraak van de rechter...dat volgt later nog uiteraard...
Hij heeft zoveel spijt...heeft er alles aan gedaan om dit te voorkomen...maar dat is nu eenmaal een ongeval...en elk ongeval is stom en kon vermeden worden... :( Je komt er niet verder mee door erover te piekeren of ruzie te maken..

We zagen even ons huwelijk in duigen vallen...

Deze morgen met een klein hartje naar mijn mama gebeld en alles verteld...Ze was heel begripvol (wat ik eigenlijk niet direct verwachtte) en helpt waar ze kan. Haar vriend heeft al aangeboden om eens te kijken naar onze auto (eens hij thuis staat) om te kijken of hij hem kan repareren als er niet al te zware kosten aan zijn (hij is auto-monteur). Maar we vrezen dat hij gewoon total-loss zal zijn, maar dat zullen we morgen of overmorgen weten..
Nu belt m'n mama al heel de dag zo af en toe om te vragen hoe het gaat, of hij al een beetje van de schrik is bekomen...kortom, echt bezorgd en lief...

M'n ventje zijn schoonbroer is advocaat en gaat hem helpen waar kan...maar ach, wat is dit een nachtmerrie!
Echt niet leuk...en je kan niks doen e...je staat zo machteloos...

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 39 | Gelezen: 1740

Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik13-2-2012 16:41:50

kop op meiske :) het is een tegenslag! Maar jullie komen er samen door :) Het zal inderdaad een grote hap worden uit jullie trouwbudget maar maak er toch maar nog een fantastische dag van!
Achteraf zullen jullie samen kunnen zeggen: we hebben het toch wel gehaald met de middelen die we hadden!

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik13-2-2012 16:43:15

Hey Melissa,
ik kan begrijpen dat dit schrikken is, seg!
En inderdaad, het gaat je misschien wel het één en ander kosten. Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk dat je man niet gewond is, hé.

Dit is natuurlijk maar een pleister op de wonde, dat weet ik ook. En iedereen zal zeggen "wees blij dat je er zonder kleerscheuren vanaf geraakt bent". En dat is ook zo. Wat niet wegneemt dat je hart op zo'n moment echt een slag overslaat.

Je komt hier ongetwijfeld sterker doorheen. Ik hoop dat de wagen nog te herstellen is.

Knuffel
Katrien

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik13-2-2012 16:57:24

heel veel sterkt. weet hoe je je voelt.

onze auto is ook vorige week total-loss verklaart. de schade was meer van 3800 euro veel meer dan de auto waard is. dus zag ik ook onze trouw in het water vallen.
gelukkig hebben we een goede verzekering, en hebben we gelukkig een nieuwe auto kunnen kopen van het bedraag wat we terug kregen. en het is zeker zuur omdat hij nog geen maand gelden nieuwe multie riem en nieuwe kleppen in de kop heeft laten zetten.

het belangrijkste is dan het goed gaat met je ventje en niks heeft.
een auto is vervangbaar he

gr francis

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik13-2-2012 17:00:15

oei da is inderdaad geen prettig nieuws he.Maar het voornaamste is dat je ventje ongedeerd is. Een auto is inderdaad vervangbaar maar een mensenleven niet.

Het is spijt van al het geld wat het gaat kosten.

veel sterkte nog.

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik13-2-2012 17:44:24

Goh, wat een tegenvaller meid! Gelukkig is je vriend ongedeerd!! Ik begrijp wel dat na die eerste opluchting toch alle andere zorgen de overhand nemen. Jullie zullen er nu eenmaal door moeten...

Laat er zeker jullie huwelijksvreugde niet door bederven. Het is het niet waard. Jullie vinden vast wel een manier om op iets te beknibbelen. Wie weet springen jullie ouders even bij om tijdelijk een bepaalde kost op te vangen tot jullie het kunnen teruggeven?

Pintje of niet (2 pintjes is nu niet schandalig, dus zal de boete ook niet schandalig zijn veronderstel ik), eens je begint te glijden op ijs, is er geen houden meer aan... Hij kan er dus niet veel aan doen... Natuurlijk zijn de dingen nu zoals ze zijn.

Hopelijk vinden jullie snel de drive terug om positief naar jullie huwelijk toe te leven, zonder telkens te moeten denken: 'hadden we die tegenslag maar niet gehad'. Want geloof me, net zoals de huwelijksdag zelf, is de huwelijksvoorbereiding een fijne periode waar je evenveel met goede gevoelens op terugkijkt achteraf! Het zou zonde zijn deze fase in jullie leven nu te laten vergallen hierdoor. Iedereen heeft wel eens zoiets voor...

Veel moed!!

Daisy
20-7-2012
 Meld misbruik13-2-2012 18:08:25

Veel sterkte!!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik13-2-2012 18:12:40

Hey Melissa,veel sterkte en moed!! Inderdaad maar denken dat er ergere dingen hadden kunnen gebeuren en dat jullie elkaar nog hebben!!

En toch leuk dat je de (beetje) onverwachte steun van je mama krijgt! Laat het de voorbereidingen voor je huwelijk niet te hard overschaduwen,wees blij dat je ventje ongedeerd is en probeer samen positief naar je grote dag uit te kijken...x

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-2-2012 18:24:20

Hey Melissa,

Auh...dikke tegenslag ja!
Maar al goed dat hij ongedeerd is é!!
Materiële schade is altijd van tijdelijke aard, maar met een huwelijk op komst kan je de verloren centjes altijd voor iets anders gebruiken natuurlijk...
Vinden we niet leuk...maar jullie komen er samen zeker uit!
Kopje op!!

groetjes!

Sandra

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik13-2-2012 18:24:28

niet leuk!
Maar slippen, daar kan je niks aan doen eh...

sterkte nog!

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik13-2-2012 18:38:29

Oei, sterkte meid! Je vind wel een oplossing voor jullie huwelijk...

Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik13-2-2012 19:50:07

Hoi Melissa,

Dit is inderdaad een grote tegenslag en waarschijnlijk ook een grote hap uit het budget.
Gelukkig is iedereen ongedeerd! Het zal zowel voor jou als je vriend flink schrikken zijn geweest.
Jullie hoofd niet laten hangen, je moet erdoor!
Samen komen jullie hier wel uit, en toch ook lief van jullie mama's dat ze jullie zo steunen.

Kop op!

Groetjes,

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik13-2-2012 19:55:06

Veel sterkte!

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik13-2-2012 20:32:31

veel sterkte

petra
1-9-2012
 Meld misbruik13-2-2012 20:37:43

veel sterkte!! vind het echt heel erg, ik hoop dat de advocaat hem kan helpen! houd je goed!

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik13-2-2012 21:30:08

Veel sterkte meid!
Ik wou dat we je konden helpen.

Jessica
26-5-2012
 Meld misbruik13-2-2012 21:54:24

Hoi,

Waarom is je auto in beslag genomen? Normaal als je te veel alcohol ophebt, dan wordt je auto niet beslag genomen hoor. Normaal wordt enkel je auto getakeld omdat een 'wrak' niet langer dan 24 u op de openbare weg mag staan, en dan wordt je wagen getakeld naar een garage of depannage. Dus daar moet je je normaal niet veel zorgen over maken.. Ik hoop het beste voor je!

Groetjes

Jessica

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik13-2-2012 22:14:55

Zal 'in beslag genomen' genoemd worden omdat je uiteindelijk toch moet betalen als je hem terug wilt. Takelkosten...

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik14-2-2012 2:30:12

een zeer herkenbaar verhaal! ... wij zagen vorige week onze trouwplannen even totaal niet meer zitten. ik doe nachten dus in de dag sliep ik... mijn vriend was even in de winkel, waarschijnlijk handrem ofzo kei stom vergeten op te trekken maar je hoort me al afkomen... de wagen is beginnen te bollen en je op straat terecht gekomen vlak tegen een auto (deze zou hem niet zien afkomen hebben). in de winkel werd zijn nummerplaat afgeroepen met de vermelding dat er een hond met roze plaaster in zat (ja da wist mijn vriend wel want de hond was geopereerd ... waar we ook niet over te spreken zijn want fout van de kapster!) ging dus naar de kassa en daar hoorde dat de auto was beginnen bollen ... maar toen hij buiten kwam bleek dat er een accident gebeurt was! onze auto is gelukkig niet zo erg gekwetst geraakt maar de andere auto wel .. de verzekeraar heeft ons intussen wel gerust gesteld dat wij enkel onze kosten moeten betalen en deze kunnen we waarschijnlijk behouden tot na de trouw!

kortom ik kan er goed inkomen hoe jullie je nu voelen! sterkte!

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik14-2-2012 7:08:18

en dan zit ik te klagen dat diene van mij dit weekend thuis is gekomen met een blauw oog...

Maar goed dat hij ongedeerd is!

Groetjes,

Sofie

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 7:36:36

Hey meid,

wat een tegenslag zeg. Hopelijk valt de boete en de te betalen schade een beetje mee.
Als het een troost mag zijn: ook wij hebben dit weekend een ongeval gehad en we zijn ook in fout. 1 seconde van onoplettenheid kan soms genoeg zijn. Mijn verloofde was er helemaal ondersteboven van. Gelukkig moeten we enkel de schade aan onze auto betalen.

Maar kop op, er is niemand gewond geraakt en dat is toch wel het belangrijkste. Het zijn "maar" auto's, die zijn vervangbaar, je verloofde is dat niet.

Groetjes en veel sterkte
Lotte

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik14-2-2012 9:48:34

Bedankt voor de lieve berichtjes meisjes! Doet deugd...
En ook in zo'n geval ben ik blijkbaar niet de enige ;)

De auto is in beslag genomen omdat mijn vriend zijn verzekeringsbewijs niet kon voorleggen, we hadden een nieuw gekregen en ik was vergeten het in zijn auto te leggen.. Dus we moesten gisteren naar 't politie-kantoor om het bewijs voor te leggen (wat uiteraard geen probleem was). Nu is de auto ondertussen vrijgegeven en de takeldienst van de VAB brengt hem vandaag naar huis..
We zijn benieuwd om hem eens te zien...het ongeval is 's nachts gebeurd en het is een zwarte auto, dus dan zie je nooit niet echt 'alle' schade eh..

Het zal een zware financiële dobber worden...
De kans is groot dat de auto total-loss is of dat er gewoon té veel kosten aan zijn om dat te kunnen betalen...dus we zijn op zoek naar een (héél) goedkoop vervangwagentje..
Voor deze week zijn we al geholpen, we hebben 1 week een vervangwagen via VAB.

Het is nu nog moeilijk om vooruit te kijken, dat geef ik gerust toe...Het enige waar we nu aandenken zijn alle kosten die eraan zitten te komen..en we hebben het al niet te breed..

Ik probeer positief te blijven, ook voor mijn ventje..hij voelt zich zo schuldig..
Ik probeer vanalles te plannen om de gedachten een beetje te verzetten...
Gisterenochtend ook tegen ons oudste meisje alles verteld en die was héél blij dat papa niks had...Toen ze thuis kwam van school, recht naar papa en superdikke knuffel en kusjes...was mooi om te zien (Wetende dat m'n ventje eigenlijk haar échte papa niet is, maar als je ze samen bezig ziet...echt mooi)
Beetje bij beetje komen we er wel zeker.

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik14-2-2012 11:05:21

Oei meid, dat is niet leuk! Gelukkig is je ventje ongedeerd! En nu hopen dat de auto niet total loss is hé, dan kunnen ze er meestal nog wel iets aan doen.
En jullie zullen zeker niet de enige geweest zijn, want zoals ik hoorde op het nieuws zijn er superveel 'ijsaccidenten' geweest. Ik hoop dat jullie niet te veel kosten hebben, en er toch geen dobber komt op jullie huwelijksvreugde! Ik wens jullie een extra super portie geluk toe! :-)

Liefs, Tinneke

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik14-2-2012 11:58:24

Hallo Melissa,
dit is natuurlijk vreselijk nieuws, maar maak je niet te veel zorgen. Het allerbelangrijkste is dat er niemand gewond is geraakt, je ventje niet en ook niemand anders.
Bovendien is 0,3 promille nog altijd onder de wettelijke norm van 0,5, dus heeft hij geen strafbaar feit gepleegd. En verder ben je verzekerd! Ok, je moet altijd een deel uit eigen zak betalen, maar niet alles hé.
Ik hoop voor jullie dat de schade meevalt!
-x-

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 13:12:55

Was het niet 0,3 mg/l? (Want normaal gebruikt de politie de norm promille niet...)
Promille is in het bloed en ik veronderstel dat ze zijn bloed niet genomen hebben!?

Voor uitgeademde lucht geldt 0,22 mg/l. Als je meer dan 0,35mg/l hebt krijg je 6u rijverbod.

Sylvie
29-7-2016
 Meld misbruik14-2-2012 13:42:32

Hey Melissa

Ik vind dit zo erg voor jullie, maar zoals vele hier al hebben gezegd, gelukkig heeft je ventje niets!
En voor je huwelijk kun je zeker hier en daar een beetje zuiniger zijn zonder dat iemand daar iets van merkt!
Jullie dag zal hoe dan ook één van de mooiste van jullie leven worden, zelfs al zou je moeten in je blootje gaan, dan nog !!

Kop op meid!!!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik14-2-2012 13:55:51

Saskia,
het zal idd zijn zoals jij zegt..Want hij heeft 6u rijverbod gehad. En blijkbaar ronden ze het af naar beneden want het was 0.45 en op het papier staat 0.3.
De dag erna, als hij zijn rijbewijs moest gaan halen, heeft hij dan nog eens moeten blazen vooraleer hij zijn rijbewijs terug kreeg.

Ze zijn hier net met de auto se...ziet er niet goed uit :s En da's zacht uitgedrukt...Ik snap ook niet als je zo hard tegen een andere wagen knalt dat die airbags niet openspringen?! Als hij zijn gordel niet had aangehad...zou er netjes uitgezien hebben...Ik snap dat echt niet...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 14:03:21

Als het een klein sprankeltje hoop kan geven: als uw airbags uitklappen, is hij zowiezo total loss (meestal toch!)...dus nu misschien nog te maken!
Ik duim!!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik15-2-2012 10:48:31

goh, dit is echt niet leuk om dit zo mee te maken enkele maanden voor je huwelijk
maar troost je meid: wees ontzettend blij dat je ventje niks heeft want anders had je misschien je droomdag volledig mogen afblazen en dit ging 1000000 keer erger zijn hé.
het is tenslotte maar materiaal die kan vervangen worden..... ik begrijp dat het wreed is omdat je natuurlijk jullie zuurverdiende centjes wel voor iets anders en leukers kan gebruiken hé:-)

maar echt kop op: wees ontzettend blij dat hij niet ernstig gewond is
alles komt goed!

veel groetjes en sterkte! x

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik16-2-2012 9:39:31

Nog eens bedankt aan iedereen die me hier een virtueel schouderklopje geeft...Het geeft een goed gevoel dat er mensen zijn die eens aan je denken.
Het rare is dat ik hier meer 'schouderklopjes' krijg dan in m'n directe omgeving...Maar daar zit ik niet mee, de mensen die ik belangrijk vind helpen ons bij alles dat ze kunnen en dat doet meer dan deugd!

Even een kleine update...
Er is een lichtpuntje..
Mijn stiefpapa is komen kijken naar de auto en hij kan hem repareren!
Het chassis is niet geplooid en het motorblok is niet verschoven, dus het ziet er erger uit dan het is, zegt hij..
Nu zijn hij en mijn ventje volop het internet aan het afschuimen om 2dehands-stukken te vinden (wat niet makkelijk is, want de wagen is maar 2 jaar oud), om de kosten wat te drukken..Maar het zal wel lukken.
M'n stiefpapa gaat hem herstellen, samen met mijn ventje (die eigenlijk niks van auto's kent maar die alles zal doen wat hij kan!) en we moeten hem er NIKS voor betalen...integendeel...enkel de onderdelen betalen en mijn mama heeft zelfs al voorgesteld om volgende week met onze oudste dochter te gaan winkelen zodat we daar ook 'van af' zijn...lief e...
Het enige wat ze ervoor in de plaats vraagt is dat we nu elke cent 2 keer omdraaien voor we hem uitgeven, en dat is te begrijpen natuurlijk. Zij willen ons helpen, dus dat is het minste wat wij kunnen doen..
Heb het ook al eens gehad over ons huwelijk en ze zei ook dat we goed moesten sparen want dat ze niet wil dat mijn droomdag in het water valt...ze staat er zelf niet 100% achter maar weet wel hoe belangrijk het voor ons is..

Mijn ventje heeft ondertussen ook al eens met zijn baas gesproken om eventueel hem wat extra uren te kunnen laten werken en hij ging kijken wat hij kon doen (mss dat hij na zijn shift in de keuken nog enkele uurtjes achter de bar kon helpen).
Hij mag ook -als het nodig is- de wagen van zijn baas gebruiken om te komen werken. En mijn schoonma heeft ook nog een scooter staan die we mogen gebruiken..

Tinneke
16-3-2012
 Meld misbruik16-2-2012 10:09:33

Hey Melissa,

Oh, goed dat de auto nog te maken valt! Ik ben blij voor jullie! Hopelijk vallen de kosten voor de 2e handsstukken nu ook nog mee... dat jullie auto goedkoop gemaakt kan worden! Ik weet niet vanwaar jullie zijn, maar in Herentals heb je een sloop met allerlei stukken. Maar die zal je wss op andere plaatsen ook wel hebben!
Ik duim alvast mee voor jullie! En jullie hebben nu nog een paar maanden dat jullie kunnen sparen, dus jullie droomdag zal zeker niet in het water vallen!!

Lieve groetjes, Tinneke

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-2-2012 10:42:03

Hey Melissa,

Oh, toch nog goed dat de auto te herstellen is!!
En zeker dat je geen werkuren moet betalen...dat scheelt al een pak!
Als uw ventje wat extra kan werken, komt het wel goed met het spaaractieplan ;-)!
Alle beetjes helpen é...

groetjes!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik16-2-2012 10:58:56

Da's waar Sandra! Alle beetjes helpen! :)
We kunnen er ondertussen ook al iets 'luchtiger' over praten...
En ook al dingen besproken waarop we kunnen besparen enzo... Nu hadden wij de gewoonte van om de 2 weken de maandag "Pizza-dag" te doen enzo..Nu worden zo'n dingen een beetje anders e...
Maandag..spaghetti-dag
dinsdag...lasagna-dag
woensdag...gehakt-dag
donderdag...crocque-monsieur-dag
vrijdag...pureepatatjes met vis-dag
zaterdag...gaan we op régime!
en zondag...frietjes-dag
Ach ja...een mens moet vooruit e...en lachen is de beste manier van relativeren..

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-2-2012 12:10:38

Het is soms een beetje een opoffering, zo sparen...
Is bij ons soms ook zo hoor...dan wil ik gewoon is iets gaan eten ipv altijd zelf te koken...of gewoon is gaan shoppen en iets kleins kopen voor mezelf...
Dan is het ook tandenbijten en zeggen van nee...sparen Sandra...sparen :-)
Maar als ik dan denk wat ik er voor in de plaats ga krijgen, dat helpt mij er dan door op zo een moment ;-) en dat zal bij jullie ook zo zijn denk ik...
Komt allemaal goed!! :-)

groetjes

wendy
7-7-2012
 Meld misbruik16-2-2012 12:28:07

Hey Melissa,

Ik heb ooit ook zware schade aan mijn auto gehad.
Ook de voor kant ik heb mijn onderdelen allemaal in piraat stukken gekocht ( namaak merk) kost goed koper dan orginele nieuwe.
Ik ben zelf van puurs maar heb de onderdelen in deurne besteld.
De garage noemd DE JONGHE AUTOPARTS.
Je kan altijd telefonisch contact opnemen om te vragen wat de prijs van het onderdeel is.

ik hoop dat je er iets mee bent :)
Nog veel succes met de auto verder

Groetjes Wendy

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik16-2-2012 14:14:37

Hey Wendy.

Bedankt voor de tip, wij zijn zelf van Londerzeel, dus Deurne is ook niet ver van ons. Ik ga het zeker eens doorgeven aan mijn 'mecaniciens' hier :)
En zoiezo wordt hier naar afstand niet echt gekeken...volgende week moeten we een bumper gaan ophalen, tussen rotterdam en amsterdam Wel voor een dikke 300 a 400 euro minder dan hier, dus daar kan je al eens een uitstap van maken eh :)

Groetjes!

wendy
7-7-2012
 Meld misbruik16-2-2012 15:34:26

Hey Melissa

Ja das zeker al de moeite.
Tis te hopen dat je met alle onderdelen zoveel geluk hebt :)

groetjes

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik17-2-2012 11:00:49

Aanstaande maandag, richting De Jonghe in Deurne! Ze hebben er maar direct werk van gemaakt en er één en ander voor ons klaar! Nog eens merci voor de tip Wendy!

wendy
7-7-2012
 Meld misbruik17-2-2012 12:44:37

Das heel graag gedaan!
Zo zie je maar dat je hier ni enkel voor trouw tips te recht kunt

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik2-8-2012 15:12:03

Na zoveel maanden...
ik dacht ik laat nog even weten hoe het ermee verder gegaan is...

De auto is ondertussen hersteld, met 2ehands onderdelen, en uiteraard betekende dit een paar duizend euro minder besteden aan ons huwelijk.
Ondertussen is het ook voor de rechtbank geweest en het worden 3 weken rijverbod en 1000 euro boete.. (de rekening moet nog komen...)

En dan is het ook wachten hoe het verder gaat met de verzekering...zij hebben tot nu toe de kosten betaald van de andere auto en de gevel maar het wordt wel nog afwachten of we dit ook gaan moeten terugbetalen...(zij doen vooral moeilijk over die 2 pintjes...) Dus ja...afwachten en er niet teveel aan denken...

De enige positieve noot is dat we niks hebben moeten betalen aan de advocaat (= mijn ventje zijn schoonbroer).

Dit heeft financieel hele zware gevolgen gehad op ons aankomende huwelijk, en hopelijk komen we nadien weer snel op onze pootjes terecht...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...