TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
27-4-2013
|
13-2-2012 17:28:57
Hey,
Je moet anders eens 'thema huwelijksfeest' ingeven in google. Daar vind je redelijk veel thema's en tips. Misschien eerst eens nadenken welke weg jullie willen opgaan : Iets met jullie werk, kleur, tijd (bv middeleeuwen), seizoen, sprookje...
Groetjes
|
|
Karen
18-8-2012
|
13-2-2012 17:50:37
Klinkt redelijk gelijkend als de situatie hier. Daarom hebben we een namidagfeest en kinderdisco. Hier staan ook de kids centraal! Het thema wordt strand en schelpen en zo ook de bijhorende kleuren. We hebben alle 2 wel iets met "het strand".
|
|
Els
8-9-2012
|
13-2-2012 18:07:03
Hey, soms kan je ook iets kiezen dat met jullie uitnodigingen samenhangt, of een kleur, reizen die jullie al gedaan hebben, films die jullie graag zien,... Veel succes nog!
|
|
tima
8-9-2012
|
13-2-2012 18:16:19
zoals je zegt je dochter als thema tafelnummering foto van dochter met telkens een ander nr of letter (de letters van alle tafels kunnen en woord vormen kun je ev. een prijs aan verbinden voor de 1ste die het raad zo moeten de mensen ook eens van tafel naar tafel gaan ) uitnodingen tekst dochter die uitnodigt voorkant foto van dochter ( je kan haar ev in een verpleegster ubiformpje met een computer laten trekken ). als gastenboek een laptop zetten waar ze dan natuurlijk enkel op een programma kunnen dat ze jullie online gastenboek vullen (kan je nadien nog altijd op cd rom zetten) bedankjes plastieke spuitjes met drankje in kweet wel niet in hoeverre dit kan want het mag er niet uit lopen anders van die bloedbuisjes gevuld met bessen jenever of zo ?
|
|
Ann
28-9-2012
|
13-2-2012 18:23:28
mijn kleed is turqouise/zwart, de uitnodigingen en save-the-date kaartjes zijn turquoise/zwart/wit,... dus als ik een thema kies, dan zal het turquoise zijn ;-) maar hoe of wat? dat weet ik nog niet gastenboek en foto-album achteraf zal ook turquoise/zwart/wit zijn...
|
|
nancy
14-9-2012
|
13-2-2012 18:25:39
Als ik dat zo lees zijn dat toch thema's genoeg waar jullie iets mee kunnen Trouwplaza en theperfectwedding zijn ideale sites om ideetjes op te doen voor thema- en kleurenbruiloften
|
|
Davy
|
13-2-2012 18:45:26
Beste Lesley, Proficiat met de verloving. Als weddingplanner geef ik ook advies aan bruidsparen bij de keuze van een huwelijksthema en werk ik dit dan verder uit als rode draad doorheen de huwelijksdag. Vriendelijke groeten, Davy Achten www.allegebeure.be
|
|
Tinneke
13-7-2012
|
13-2-2012 20:57:49
Wij doen als thema 'samen op weg', we zijn vorig jaar samen met de fiets een maand op trektocht geweest en het jaar ervoor te voet... We zijn dus al heel wat letterlijk samen op weg geweest. Hierbij komt ook het kleurenschema knalroze-grijs-zwart (absoluut geen wit toegelaten op ons huwelijk!!). We doen alles op onze manier...
|
|
tessa
12-12-2012
|
13-2-2012 21:33:26
wij hebben ook een thema ik zal niet zeggen welke thema het is mss zit iemand die ik ken op deze site en het is nog geheim. En bij ons is alles in teken van het thema, het vervoer, de versiering, de dresscode, de tafelnamen, de uitnodigingen, enzo... Wij gaan er redelijk ver in maar dat kies je zelf. veel googelen dan vindt je zeker iets
|
|
kevin
1-6-2012
|
14-2-2012 8:55:28
hey,
Wij hebben een zoontje. Ikzelf heb via het kruidvat uitnodigingen gemaakt, waarin hij ons huwelijk aankondigd, met op de voorkant een foto van ons zoontje. De uitnodigingen waren in futsia, grijs, zwart en wit. Alles is bij ons in deze kleuren. Zelfs de kleding van de suite hebben wij opgelegd in deze kleuren. De foto van de uitnodigingen komt terug op het etiketje van onze bedankjes voor de volwassenen en de kindjes, eveneens op het ceremonieboekje en de menukaarten. De tafelversiering is ook in dezelde keuren. Wij hebben geen gastenboek, maar een wensboom. Zo hebben we voor alle tafels een kaartje gemaakt (weer gebruik gemaakt van dezelfde kleuren), met daarop een logo van bijvoorbeeld een vogel, een uil,... Zodat de gasten hierop dan iets kunnen schrijven en het daarna in de wensboom hangen.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|