Terug naar overzicht
wij hebben als gast van een huwelijk in mei 2011 in domein carlton geweest dit was idd een super locatie heel mooi zeker met het weer dat wij vonden de zaal ook mooi maar bij ons was de zaal wat gescheiden door de dans vloer hierdoor een beetje 2 kampen gevoel ook was het niet altijd gemakkelijk te zien wat er aan de andere kant van de zaal gebeurde ( wij zaten met onze tafel aan de inkom trap). Het eten was goed maar bij sommigen aan tafel wat aan de koude kant (ik had geluk was heel lekker voorgerecht en warm .tong met gerookte zalm mmmm ) Bij het hoofdgerecht waren ze wat laat met hun 2de ronde maar kdenk dat dit normaal is bij zon bende (140pers) bij ons aan tafel hadden de meeste al 10 tal min gedaan met eten toen de 2 de ronde kwam . Nu ja geen punt ik ben gretig herbegonnen. Nu volgens de trouwers was het menu toch anders dan besproken en niet zo goed als de keer dat ze kwamen proeven .Nu misschien is het allemaal wat last minute geweest want ze hebben alles geregeld in 4mnd tijd. Van drank kwamen ze zeker voldoende rond . degelijke toiletten en het personeel was heel vriendelijk.de wijnen en cava waren ook heel goed.Dit is natuurlijk een moments opname miss hebben andere mensen een andere ervaring met de zaal .Met het vijverhof geen ervaring maar al veel positiefs gehoort
oeps zie juist dat je den oesterput vraagt die ken ik niet sorry
Alvast bedankt voor de opmerkingen!
Hallo, Ik voeg mij een beetje bij de mening van tima. Wij hadden daar ook een feest vorig jaar. Het eten was zeer lekker maar het was wat weinig. Qua drank was het zeker voldoende en ook wij vonden het jammer dat de zaal wat verdeeld was in twee delen.
heb nog gehoord dat het stink aan den oesterput
Wie heeft al naar een trouwfeest geweest of zijn trouwfeest gegeven in Den Oesterput?REACTIES aub?
Hallo! Wij zijn ook aan het zoeken naar een goede feestzaal in deze regio. Den Oesterput was ons ook opgevallen, maar wij zijn daar nog niet naartoe geweest. Weet jij ondertussen al welke zaal je zal kiezen? En wat vind je van de prijs/kwaliteit van Den Oesterput?
Hallo Silke,Wij hebben gekozen voor Den Oesterput. We nemen het kleine zaaltje die ze momenteel helemaal aan het vernieuwen zijn.De menu moeten we nog gaan bespreken, maar de prijzen vallen mee hoor!Heb al veel mensen gehoord die boffen met het eten (+hoeveelheid).Succes...