Terug naar overzicht
Voor altijd samen, nooit meer alleenDit is voor eeuwig, dat wisten wij meteenZo van elkaar houden, elkaar aanvoelenDat is wat ze met echte liefde bedoelen
Tina De Mey
en Pieter Vermeulen
Geven elkaar hun ja-woordop vrijdag 13 juli 2012 om 14 uur in de Sint-Niklaaskerk te AaigemZe zouden het fijn vinden dit moment met u te delen!OF We zouden het fijn vinden dit moment met u te delen!
Persoonlijk zou ik voor de 'We' gaan ... dat maakt het net iets persoonlijker! :-)
Het tweede vind ik mooier klinken omdat het persoonlijker is maar als je het totaal bekijkt past het eerste beter.
Ik ga ook voor de persoonlijke "we" vorm...
Inderdaad de we - vorm klinkt beter!
de "we" vorm klinkt veel mooier!! :-)
We klinkt beter!
de we-vorm :-)
ik zou ook de 'we' verkiezen. maar ik denk ook wel dat het allemaal een beetje afhangt van hoe de ouders mee in de trouwplannen etc zijn betrokken... bij ons komt de uitnodiging echt van ons maar als het mede van de ouders komt misschien een zwaai aan geven?
We-vorm
De We-vorm klinkt inderdaad beter.En bij deze heb ik een perfect voorbeeldje van hoe ons kaartje er ongeveer moet gaan uitzien want wij werken met hetzelfde versje :)"Voor altijd samen nooit meer alleen" is iets wat al van in't begin van onze relatie meegaat en we hebben 't toen we gaan samenwonen zijn ook op onze muur in de living laten zetten...En nu zetten we dat verder op onze uitnodiging :)En het is ook de bedoeling dat het in ons trouw-album komt te staan :)Echt een mooi versje e!
Absoluut "WE" ;-)
ik volg ook het tweede WE..
idd, net zoals de rest :) de "we" vorm
We is inderdaad leuker.Maar normaal is een uitnodiging een aankondiging van jullie huwelijk, en dan wordt er vaak in de Ze-vorm gewerkt.Dus moet je zelf bepalen of je liever voor leuk en speels gaat, of voor de officiëlere versie. Maar, aangezien je met 'hun' werkt, zou je dan beter in die lijn verder gaan hé. Je gebruikt hun al, alsof iemand het aankondigt, en als je dan plots we gebruikt... Veel succes ermee, alleszins! :-)