Terug naar overzicht
hey hey, reken maar van yes dat er hier kleuterjuffen zijn. Bij mij gaan er ook wel wat kleuters komen kijken naar de kerk en we gaan waarschijnlijk voor de kleutertjes die dan komen een hartenlolly met een zakje suikerboontjes aan geven.Wel zeker eens navragen wie er gaat komen en met hoeveel ze gaan zijn (wil er niet aan denken dat ik er te weinig ga hebben)GroetjesJuf Evy
Ja hier nog een kleuterjuf :-) Wij trouwen niet voor de kerk dus ik nodig mijn kleutertjes wel uit op het stadhuis en daar ga ik ze dan iets geven. Moet nog eens goed denken wat. Enkele weken voordien ga ik ze allemaal wel een briefje meegeven waarop staat dat ik ga trouwen. Wil het wat speels opstellen, ideetjes zijn welkom ;-). Een collega van mij had dit gedaan rond het boek 'Raad eens hoeveel ik van je hou' was wel heel mooi! Maarja dat kan ik dus niet meer doen. Groetjes
Piep, De kleuters van de school waar ik nu werk (een echt wijkschooltje met ongeveer 55 kleuters) krijgen midden juni een bellenblaas mee naar huis met de vermelding: Juf Sarah gaat trouwen met Janick en dit op 11 augustus 2012 om 13.00 uur ... Wij zouden het fijn vinden als jullie erbij zouden zijn ... Tevens krijgen de ouders, van mijn klasje, een eenvoudige versie (zonder uitnodiging receptie en avondfeest) van onze huwelijksuitnodiging ... Ik dacht om na de mis de kleuters een doosje te geven met allemaal van die suikerhartjes in maar dat is weer eens snoep hé! Ik wil graag origineel uit de hoek komen. Een windmolentje vind ik ook wel leuk ... Bij de AVA zijn nu windmolentjes voor maar 75 cent ... en daar dan een zakje aan met suikerboontjes of snoepjes? Mijn lezingen in de kerk zijn ook kindvriendelijk ... alhoewel ik meer denk dat die kleuters buiten de kerk gaan wachten! Ja, de hoeveelheid vind ik ook ZEER moeilijk ... want natuurlijk gaan er ook andere kindjes misschien meekomen hé van vrienden/kenissen/ ... Ik dacht om 2 mandjes te maken met elk een 30 stuks in. Moest 1 te weinig zijn dan is er nog het tweede mandje en tevens geef je niet de indruk dat je er teveel hebt gemaakt! ... Oh, moeilijk hé zo'n kleuters! :-)
Hey! Hier ook een kleuterjuf! Na de viering geef ik de kindjes een zelfgemaakte sleutelhanger (gek diertje) en een lolly! Tijdens de viering lees ik een prentenboek (eerste lezing) en dit projecteer ik ook op groot scherm! Het zou kunnen dat ik hierbij ook kussentjes of een groot deken voorzie zodat de kindjes vooraan kunnen komen zitten...
ik ben zelf geen kleuterjuf. maar ik ken er wel 1 die enkele jaren geleden is getrouwd voor het stadhuis maar niet voor de kerk ofzo ... aan het stadhuis waren bijzonder veel kindjes : de kindjes die het jaar daarvoor in de klas hadden gezeten, de kindjes van dat jaar en ook wat kindjes die het volgende jaar naar haar klas kwamen ... dus er waren enorm veel kindjes en zij had badeendjes geloof ik om uit te delen :) was echt prachtig om te zien!
bij ons kan je ook allerlei leuk dingen vinden om aan de kindjes te geven!we werken jullie thema verder uit op lollies, blikjes snoep, snoepzakjes, bellenblaas, chocolade, mentos ...www.tutje-en-kiki.com
Hallo. Wij denken er aan om een Ijskar te laten komen aan de kerk. Mijn vriendin heeft dit ook gedaan en iedereen (jong en oud) vond dit leuk.groetjes Sofie
HalloWij hadden ook eerst het gedacht van een ijskar maar als het minder goed weer is (regen ...) dan heb je er niet veel aan! Tevens moet je op voorhand 'ongeveer' kunnen zeggen hoeveel personen er gaan zijn en daar heb ik echt geen idee van ... Wel tof als je dit wel kan! Ik zou dat ook super fijn vinden om een ijsje te krijgen! Hihi ...
Hier ook een kleuterjuf die op 11 augustus trouwt. Ik vind het ook heel moeilijk in te schatten hoeveel kleuters er gaan komen. Wij maken onze viering niet echt kindgericht maar voorzien wel een ijskar na de mis.Ik heb wel al gehoord dat dit heel lang kan duren dus je zorgt best dat iemand alles dan opruimt zodat jullie op tijd kunnen vertrekken naar de zaal. Zo gaan wij het toch doen