Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taak bruidsjongens op de dag

14-2-2012 1:48:03
heej!

van in het begin weet ik wat ik het meisje graag zou laten doen : mandje vast houden en met rode hartjes laten rond strooien ... maar wat kan je de jongens laten doen? eerst gedacht om mijn sleep vast te houden ... maar wat als je geen sleep hebt?!

alle ideeën zijn meer dan welkom!!!

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 767

natje
12-5-2012
 Meld misbruik14-2-2012 7:13:10

miss kunnen zij dan de ringen dragen

Jessica

Meld misbruik14-2-2012 8:47:16

Vaak dragen de jongens de ringen of delen ze de misboekjes uit.
Veel succes en een schitterende dag toegewenst!
Jessica Michielsen

heidi

Meld misbruik14-2-2012 9:21:29

Wij hadden 1 bruidsmeisje, ook zij strooide met de bloemenblaadjes, gevolgd door 3 bruidsjongens, mijn oudste zoon had het ringkussen vast, mijn jongste zoon reed met een blokkenkar met daar een beertje in en hun neefje had een ballon vast, zij liepen gewoon voor mij... zeer leuk zicht

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 11:11:46

ik ben erover aant denken om een bolderkarretje te kopen.
Wij hebbe dus 6 bruidskindjes (door het moeilijk doen van de zus, normaal maar 3)En het zijn dus 2 meisjes van 4 jaar, 2 jongens van 7 jaar, een meisje van 1.5 jaar een een jongen van 1 jaar. Nu was mijn idee om de 2 jongste in het bolderkarretje te zetten en de jongens het vooruit te trekken. En de meisjes lopen ervoor en strooien bloemenblaadjes. Zou dit doenbaar zijn?

moest ma 3 bruidskindjes hebben hadk de jongen onze ringen laten dragen. En de meisjes de blaadjes laten strooien.

Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik14-2-2012 12:56:52

Mijn 2 zonen zijn de bruidsjonkers; wij hebben er geen meisje bij. Ze dragen ringen, lopen bij ons de kerk binnen en moeten mee naar de fotoshoot. We willen dat ze de dag zo goed en lang mogelijk volhouden, dus daarom is het takenpakket beperkt. Anders zijn ze snel moe en lastig :)

Els
27-1-2012
 Meld misbruik14-2-2012 21:29:07

Onze zoon ging (superfier) met het ringkussen in de kerk en toen hij de ringen op het schaaltje mocht leggen voor de ringzegening en dit omhoog brengen was hij helemaal aan het overlopen van trots en wij ook !!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-2-2012 0:18:58

mijn zoontje zal het ringkussentje dragen mijn neefje een krijt bordje met daarop "daar komt de bruid " of toch zoiets

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...