Terug naar overzicht
miss kunnen zij dan de ringen dragen
Vaak dragen de jongens de ringen of delen ze de misboekjes uit. Veel succes en een schitterende dag toegewenst!Jessica Michielsen
Wij hadden 1 bruidsmeisje, ook zij strooide met de bloemenblaadjes, gevolgd door 3 bruidsjongens, mijn oudste zoon had het ringkussen vast, mijn jongste zoon reed met een blokkenkar met daar een beertje in en hun neefje had een ballon vast, zij liepen gewoon voor mij... zeer leuk zicht
ik ben erover aant denken om een bolderkarretje te kopen.Wij hebbe dus 6 bruidskindjes (door het moeilijk doen van de zus, normaal maar 3)En het zijn dus 2 meisjes van 4 jaar, 2 jongens van 7 jaar, een meisje van 1.5 jaar een een jongen van 1 jaar. Nu was mijn idee om de 2 jongste in het bolderkarretje te zetten en de jongens het vooruit te trekken. En de meisjes lopen ervoor en strooien bloemenblaadjes. Zou dit doenbaar zijn?moest ma 3 bruidskindjes hebben hadk de jongen onze ringen laten dragen. En de meisjes de blaadjes laten strooien.
Mijn 2 zonen zijn de bruidsjonkers; wij hebben er geen meisje bij. Ze dragen ringen, lopen bij ons de kerk binnen en moeten mee naar de fotoshoot. We willen dat ze de dag zo goed en lang mogelijk volhouden, dus daarom is het takenpakket beperkt. Anders zijn ze snel moe en lastig :)
Onze zoon ging (superfier) met het ringkussen in de kerk en toen hij de ringen op het schaaltje mocht leggen voor de ringzegening en dit omhoog brengen was hij helemaal aan het overlopen van trots en wij ook !!
mijn zoontje zal het ringkussentje dragen mijn neefje een krijt bordje met daarop "daar komt de bruid " of toch zoiets