Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juist verloofd

14-2-2012 9:42:33
Hey Iedereen,

Eind vorig jaar werd onze liefde bezegeld met een pracht van een dochter en nu vond mijn ventje het tijd om vanaf heden als man en vrouw door het leven te gaan :-).

Eind dit jaar stappen wij dan ook in het huwelijksbootje...
Nu ben ik niet zo goed in plannen en voorbereiden daarom jullie hulp gevraagd :-)

Hoe begin ik hier best aan, wat is de logische volgorde, waar moet ik zeker rekening mee houden enz

Alle tips zijn welkom.

Groetjes en alvast heel hard bedankt!

Liesbeth
12-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1099

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 9:50:07

Proficiat met je verloving!! Hier op de site vind je natuurlijk al veel tips en info hé

Ik ben meteen naar de krantenwinkel gegaan om de trouwboekjes te kopen,daar zit altijd een planner in wat je maand per maand het beste in orde maakt.

Ook de site's trouwplaza en theperfectwedding zijn hele leuke inspiratiebronnen Veel plezier met je voorbereidingen,geniet ervan

Groetjes,Nancy

Sofie
23-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 9:51:35

Hey Liesbeth,

Het belangrijkste is natuurlijk de datum vinden.
Dan kan je best op zoek gaan naar een feestzaal en een bruidsjurk.
Later komen dan fotograaf, DJ en ceremoniemeester vastleggen, bruidskindjes & getuigen vragen, trouwvervoer zoeken, voorlopige dagindeling, ringen, misboekje, uitnodigingen, ...

Het klinkt als onbegonnen werk, maar geloof me, allemaal superleuk om uit te zoeken en te regelen, geniet ervan zou ik zeggen :-)

Als je je e-mailadres geeft, stuur ik je mijn planning door, kan een houvast zijn.

Groetjes,
Sofie

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 10:13:43

Proficiat! Ik denk dat een zaal en het gemeentehuis en/of de kerk het belangrijkste zijn. Wanneer je dan een datum hebt vastliggen kan je beginnen met fotograaf, dj, vervoer, kledij...
Geniet ervan! Het is zo leuk en het vliegt zo snel voorbij!

Liesbeth
12-12-2012
 Meld misbruik14-2-2012 10:22:15

Dankjewel alvast voor de snelle reacties :-)
Mijn e-mail adres is liesbethbeelen@hotmail.com :-)

Ik ga meteen aan de slag gaan :-)

Hebben jullie nog tips ivm websites om leuke en unieke feestzalen te vinden?

Groetjes

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-2-2012 11:38:57

Proficiat en welkom!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 13:15:51

Welkom in de club!
Zo een 'kalender' van in een trouwmagazine kan je al goed op weg helpen...en voor de rest van je vragen - dit forum is gewoon de max!

groetjes en veel plezier met alle voorbereidingen!!

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik14-2-2012 13:30:23

van harte en welkom hier

waar ik mee begonnen ben is de zaal en de gemeten.

kan je wel een te doe lijstje geven

gr francis

benita
8-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 13:31:17

Proficiat met jullie verloving!

Enjoy the club
Inderdaad via trouwmagazines kan je al veel ideeén opdoen, en via dit forum.
Eerst moeten jullie eens nadenken op welke datum jullie willen trouwen.
Wij wouden in juni trouwen maar onze feestzaal was al volzet tot september, dus aan de hand van de reservatie's hebben we onze data gekozen.
Nog veeeel succes!

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik14-2-2012 13:57:20

Proficiat...
Welkom in het verslaafde wereldje van wijtrouwen.com :-)
Dit zal je snel genoeg merken!

Ik zou eerst op zoek gaan naar een feestzaal, want dit kan nogal een grote zoektocht worden..

Groetjes

Davy

Meld misbruik14-2-2012 17:28:02

Beste Liesbeth,

Proficiat met de verloving.
Indien jullie op zoek zijn naar professionele hulp voor de voorbereidingen neem dan eens een kijkje op www.allegebeure.be

Vriendelijke groeten

Davy

rik

Meld misbruik14-2-2012 19:25:17

mieke
13-7-2013
 Meld misbruik14-2-2012 22:26:48

sofie, kun je mij ook eens een planning door sturen aub?
alvast bedankt
mieke2007@hotmail.com

Liesbeth
12-12-2012
 Meld misbruik15-2-2012 10:21:25

We zijn erover aan het nadenken om onze trouw eventueel samen te doen met de doop van onze dochter heeft daar iemand reeds ervaring mee?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...