Terug naar overzicht
Proficiat met je verloving!! Hier op de site vind je natuurlijk al veel tips en info hé Ik ben meteen naar de krantenwinkel gegaan om de trouwboekjes te kopen,daar zit altijd een planner in wat je maand per maand het beste in orde maakt.Ook de site's trouwplaza en theperfectwedding zijn hele leuke inspiratiebronnen Veel plezier met je voorbereidingen,geniet ervan Groetjes,Nancy
Hey Liesbeth, Het belangrijkste is natuurlijk de datum vinden. Dan kan je best op zoek gaan naar een feestzaal en een bruidsjurk. Later komen dan fotograaf, DJ en ceremoniemeester vastleggen, bruidskindjes & getuigen vragen, trouwvervoer zoeken, voorlopige dagindeling, ringen, misboekje, uitnodigingen, ...Het klinkt als onbegonnen werk, maar geloof me, allemaal superleuk om uit te zoeken en te regelen, geniet ervan zou ik zeggen :-)Als je je e-mailadres geeft, stuur ik je mijn planning door, kan een houvast zijn. Groetjes,Sofie
Proficiat! Ik denk dat een zaal en het gemeentehuis en/of de kerk het belangrijkste zijn. Wanneer je dan een datum hebt vastliggen kan je beginnen met fotograaf, dj, vervoer, kledij...Geniet ervan! Het is zo leuk en het vliegt zo snel voorbij!
Dankjewel alvast voor de snelle reacties :-)Mijn e-mail adres is liesbethbeelen@hotmail.com :-)Ik ga meteen aan de slag gaan :-)Hebben jullie nog tips ivm websites om leuke en unieke feestzalen te vinden?Groetjes
Proficiat en welkom!
Welkom in de club!Zo een 'kalender' van in een trouwmagazine kan je al goed op weg helpen...en voor de rest van je vragen - dit forum is gewoon de max!groetjes en veel plezier met alle voorbereidingen!!
van harte en welkom hierwaar ik mee begonnen ben is de zaal en de gemeten. kan je wel een te doe lijstje geven gr francis
Proficiat met jullie verloving! Enjoy the club Inderdaad via trouwmagazines kan je al veel ideeén opdoen, en via dit forum.Eerst moeten jullie eens nadenken op welke datum jullie willen trouwen.Wij wouden in juni trouwen maar onze feestzaal was al volzet tot september, dus aan de hand van de reservatie's hebben we onze data gekozen.Nog veeeel succes!
Proficiat...Welkom in het verslaafde wereldje van wijtrouwen.com :-)Dit zal je snel genoeg merken!Ik zou eerst op zoek gaan naar een feestzaal, want dit kan nogal een grote zoektocht worden..Groetjes
Beste Liesbeth,Proficiat met de verloving.Indien jullie op zoek zijn naar professionele hulp voor de voorbereidingen neem dan eens een kijkje op www.allegebeure.be Vriendelijke groetenDavy
sofie, kun je mij ook eens een planning door sturen aub?alvast bedanktmieke2007@hotmail.com
We zijn erover aan het nadenken om onze trouw eventueel samen te doen met de doop van onze dochter heeft daar iemand reeds ervaring mee?