Terug naar overzicht
ik ben erover aant denken om een bolderkarretje te kopen.Wij hebbe dus 6 bruidskindjes (door het moeilijk doen van de zus, normaal maar 3)En het zijn dus 2 meisjes van 4 jaar, 2 jongens van 7 jaar, een meisje van 1.5 jaar een een jongen van 1 jaar. Nu was mijn idee om de 2 jongste in het bolderkarretje te zetten en de jongens het vooruit te trekken. En de meisjes lopen ervoor en strooien bloemenblaadjes. Zou dit doenbaar zijn?Misschin kun je dit ook aan je broer vragen? Je zet de 2 kleinste in het bolderkarretje en je broertje trekt ht vooruit? Of je kan je vragen of hij de ringen draagt, dan zal hij zich wel vereerd voelen en ook betrokken bij het huwelijk
Ik zou aan hem vragen om de ringen te dragen!Zo heeft hij toch een belangrijke rol in het huwelijk van grote zus ;-)
Misschien het hulpje van de ceremoniemeester? Heeft die niet enkele 'belangrijke' taken die hij uit handen wil geven? Zo voelt je broertje zich toch heel wat en loopt hij op z'n minst niet verloren... ??
Mijn broer was 16 op onze trouw. Om dezelfde redenen als bij jou was hij ook alleen voor de suite. Uiteindelijk is hij met de twee kleinste bruidskindjes naar binnen gestapt, super schattig! Achter hem kwamen dan de andere bruidskindjes en ikzelf met mijn papa :-) ik had ook gevraagd om voor te lezen en hij zag het niet zitten. Als verrassing had hij zelf een ganse tekst geschreven en voorgelezen: traantjes alom :-) Vraag het hem zelf eens en jllie raken er wel uit! Groetjes
Hoi meisjes! Bedankt voor jullie reacties, ik ga het eens bespreken met de broer - ik hou jullie op de hoogte :-)