Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 7 maanden te gaan

14-2-2012 9:44:34
Vandaag op de kop nog 7 maanden te gaan en onze trouwdag is daar,klinkt lang maar zal zo daar zijn
Wij zijn ondertussen ook aan het bouwen dus het gaat hier van een trouwbeurs naar een bouwbeurs,een lekker druk jaar..maar daar hou ik van
Hopelijk ga ik mij volgend jaar niet te hard vervelen

Ga donderdag nog eens naar youniek bruidsmode voor een jurk en volgend week naar Eindhoven en Tilburg,is voor mij dichterbij dan Antwerpen en daar verkopen ze de jurkjes van Sweetheart Want lig al enkele dagen wakker van mijn jurk van Linea Raffaeli,hoop dat ik nog een "wauw"jurk ga vinden die iets beter in mijn budget past

nancy
14-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 392

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 12:30:32

Spannend eh!

wij trouwen 14 dagen na jullie...
het begint allemaal duidelijker te worden wat ik juist wil, ...
Ben nu bezig met de save-the-date kaartjes.

Mijn trouwjurk heb ik al gevonden :-) dus dat is al ene stressfactor minder!

Je gaat nog wel een jurk vinden in je budget...
Succes nog!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 13:25:21

Veel succes, bij het vinden van je droomjurk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...