TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
4-8-2012
|
14-2-2012 10:31:43
Wij hebben op aanraden van onze priester een zanggroep genomen, doordat de installatie in de kerk niet meer veel voorsteld,
Het heeft ook dat tikkeltje meer vind ik als er iemand komt zingen.
Van ons is het de groep EAZE, met een zangeres, zanger en iemand aan piano.
Met muziek op een cd weet je natuurlijk perfect hoe het zal klinken, dit heb je niet met live zangers. ik ben alvast heel benieuwd hoe het zal zijn.
groetjes, x
|
|
Tina
13-7-2012
|
14-2-2012 11:14:56
Wij hebben live muziek! ik heb een pianiste, mijn mama en meter gaan elk een liedje zingen (zijn dan ook zangeressen in een muziekband;-)) en een vriendin van mij (ook een zangeres) zal 2 liedjes zingen! :-)
|
|
Ann
28-9-2012
|
14-2-2012 11:30:21
Bij mijn zus komt een solidariteitskoor zingen.
Www.amahoro.be
|
|
Kris
|
14-2-2012 11:39:19
Dag Steffie, Live muziek in je viering geeft inderdaad dat tikkeltje meer. Daar tegenover staat dat het meer kost en dat je meer afhangt van andere mensen. Goede afspraken zijn hier belangrijk. Met muziek op cd heb je ook een grotere keuze en weet je perfect wat je te horen zal krijgen. De meeste live zang zal een soberder versie brengen van wat je gewoon bent op cd. Indien jullie zouden kiezen voor live zang, overweeg dan ook even de wysiwyg wedding singers. Je vindt ons op www.wysiwygvzw.be of op de pagina hier op deze site en ook op facebook. groetjes, Kris
|
|
Sara
6-10-2012
|
14-2-2012 12:34:13
wij trouwen in de kathedraal van antwerpen en daar zijn we verplicht om live muziek te gebruiken. Wij gaan waarschijnlijk voor de organist van de kathedraal zelf, misschien nog een zangeres erbij. We zijn er nog niet uit ( vooral het budget is een doorslaggevende factor)
|
|
Jili
12-5-2012
|
14-2-2012 13:53:57
Bij ons komt ook de groep EAZE zingen. Als je op hun website gaan kijken dan kan je enkele fragmentjes horen, zooo mooi... alé da vond ik toch :-) Ik vind het toch nog altijd een meerwaarde als er live-muziek wordt gespeeld ipv gewoon een cd'jte.
groetjes
|
|
Sandra
14-7-2012
|
14-2-2012 16:46:12
Hey,
Wij hebben ook live-muziek. Ik speel normaal zelf piano met twee zangeressen of zanger en zangeres. Heb dus voor de groep een vriendin als pianiste gevraagd en ze zijn volop aan het repeteren voor de trouw.
groetjes
|
|
Sarah
11-8-2012
|
14-2-2012 18:51:40
Piep,
Wij hebben 2 meisjes van scala die onze mis komen zingen! Zij spelen zelf instrumenten: viool, piano, dwarsfluit ... Zij vragen ook niet veel en zingen zoveel liedjes als je zelf wilt! Tevens kan je uit een ENORME lijst kiezen en als je toch nog een ander liedje wil dan oefenen ze het voor jou in!
Groetjes,
|
|
sanderijn
|
14-2-2012 20:59:37
Hallo, mocht je toch nog op zoek zijn naar live muziek...contacteer me gerust geheel vrijblijvend via tantrijn@hotmail.com groetjes, Sanderijn
|
|
tima
8-9-2012
|
15-2-2012 0:12:29
ik neem een cd priester wil ook live of organist maar ik zie dat budget gewijs niet zitten ook bepaalde liedjes zijn dan soms beperkt en voor mij hebben ze een diepere betekenis
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|