Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hallo bruidjes en bruidegomme ,

14-2-2012 13:28:36
hallo ,
ik kan een opgelucht hartje weer aan andere dingen verder doen nu se ,
gisteren mijn bruidsschoenen aangekregen na lang wachten :) nu kan ik ze beginnen inlopen:)
onze ondertrouw is ook vastgelegt die mogen we in april gaan doen ,
en onze uitnodigingen zijn ook aangekomen en hebben ze dit voorbije weekend allemaal geschreven
en al enkele weggedaan het komd weekend kan de rest van de uitnodigingen ook weggedaan worden en een deel opgestuurd worden dus dan is dat ook al geregeld
ben supper blij dat men schoentjes zen aangekomen had er een beetje bang voor dak ze zou moete terug doen
maar ze passen dus nu wat inlopen zo da ze klaar zen voor onze grote dag :)
grtz nanske

nancy
20-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 540

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik14-2-2012 13:45:44

Hey hey

Wat is het toch fijn hé als er weer vanalles gedaan is hé.
Waar heb je je schoenen besteld? Ga je ze nu al beginnen inlopen? Is dat niet een beetje vroeg. En de uitnodigingen al opsturen?
Hier zijn er ook weer verschillende dingen gebeurd.
*De ringen zijn besteld en kunnen we deze week gaan halen. Zelfs 200 euro korting op gehad zodat het toch binnen ons budget zou zijn :D
*De uitnodigingen zijn ook gekozen. Had een hele mooie gezien via internet en dacht dat onze drukker die ook zou hebben maar nu had hij deze niet. Nu heeft hij zelf contact op genomen met het merk waar de uitnodiging van komt en kan hij ze via daar bestellen. Dus wéér goed nieuws.
*Mijn schoenen heb ik ondertussen ook gevonden na lang zoeken. Zijn dan toch naar Van Loock gereden en na 10 min. had ik al gekozen :D
Nu ik mijn schoenen heb kon ik dus ook mijn 1e pas vastleggen samen met proef make-up én kapsel. Daar dus net voor gebeld en zal op 17 maart zijn. Nog een klein maandje dus tot ik mijn kleed nog eens kan aandoen. :D

Groetjes en succes nog met alle voorbereidingen.

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik14-2-2012 14:02:11

ja wij trouwen volop in de zomer periode en we hebben de raad van onze fotograaf gekregen om toch ni te lang meer te wachten om ze op te sturen of rond te brengen ja onze fotograaf heeft onze uitnodigingen gemaakt :)
waar ik men schoenen besteld heb is atitude.nl
tis wel holland maar ja ik heb hier heel belgie bena afgezocht en vond niet wat ik zocht dus heb ik ze daar maar besteld :)
ja nu ga ik één van de dagen tot bij men ma om mijn schoenen aan te doen onder men droomjurk om te zien of ze er echt wel ondergaan maar volgens men ma zouden ze erbij gaan :) want men droomjurk hangt al bij men ma sinds vorige zomer :) ik weet is vroeg maar ja eens je je droomjurk hebt gezien dan laat je dat ni graag achter e en daar dede ze toch geen retouche dus heb ik het ineens meegenomen en veilig opgeborgen bij men ma nu ist enkel zien da ik ni te veel bij kom of afval ik heb wel men voorzorgen genomen dat men jurk met vetersluiting is :)
ik wens je ook nog heel veel succes met je voorbereidingen
grtz nanske

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...