Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boekje 101 redenen was een succes ;-)

14-2-2012 13:44:06
Hallo,

voor diegene die nog volop aan het schrijven zijn aan hun boekje, even een hart onder de riem... doe voort! De reactie is zo leuk. Voor ons bruidjes die hier al even op het forum zitten, is het intussen niets "nieuws". Hoewel dat het voor mij wel zo was toen ik het op dit forum ontdekte. Maar voor de partners die niet op dit forum zitten, is dat een super verrassing en super origineel!

Ik dacht het eerst af te geven op de vooravond van ons wettelijk huwelijk, maar dat zou 1 april zijn . Ik wou zeker niet dat dit als een aprilgrap overkwam. En de vooravond van ons huwelijk leek me een tè drukke avond. Dus had ik besloten om het dit weekend af te geven, verjaardag van ons samenzijn, 1 jaar dat we verloofd zijn, en dit terwijl we op verrassingsweekend (voor mij dan toch) in Rijsel...
In onze hotelkamer, met flesje champagne en de nodige theelichtjes was het resultaat hmhmhm ....

Dus, schrijf maar lekker voor, het (en hij!!!) is zeker de moeite waard!

Patricia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 964

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 13:46:34

Ik heb mijn 202 redenen vanmorgen afgegeven, hij vond het geweldig!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 13:47:07

Ooh klinkt leuk

Ik ga het mijne afgeven de dag voor onze trouw,
ga dit dan op zijn hoofdkussen leggen (slapen apart dan).
Nu is het veilig verstopt in de kleerkast

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik14-2-2012 13:48:43

Ik ga het aan zijn mama geven zodat hij het op zijn bed kan leggen de nacht voor de trouw.. want wij slapen ook apart (brrrr... niet leuk als ik er aan denk), maar nu ligt het boekje maar verstopt in de kast en ik kan eigenlijk niet wachten om het af te geven :-)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 14:01:36

Hmmm...misschien kan ik het mijne afgeven op de dag van ons 2-jaar samen zijn...:)
Is 11 april...moet lukken, ben er vandaag aan begonnen (aan de lay-out). De 101 redenen had ik eerder al genoteerd...

Ik wou het eerst afgeven de ochtend van de trouw (omdat ik veel vroeger weg ben thuis)...maar mss door al de stress, bladert hij er dan heel snel maar is door...en dan mis ik al de fun!!

Ergens hoop ik dat het hem toch kan ontroeren, want hij beweert bij hoog en bij laag dat hij op de trouwdag niet gaat wenen :-)...ook geen mini traantje wegpinken...
Dus wie weet, zit er toch ergens een reden in dat boekje!!

Ik ga zien hoe ver ik er mee geraak...en anders wordt het 11 juli, dan zijn we exact 1 jaar verloofd...:-)

Iedereen nog veel succes :-) (voor diegene die er nog aan bezig zijn!)

groetjes

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 16:24:39

Vertel eens meer over dat boekje,is nieuw voor mij

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 16:42:23

Hey Nancy,

Als je "101 redenen" zou ingeven bij de zoekmachine van dit forum, ga je al heel wat info vinden maar in grote lijnen is het een boekje dat je maakt met alle mogelijke redenen die je maar kan bedenken waarom je van hem houdt.
Je moet geen speciale dingen zoeken, dat is meestal wat je doet al je er mee begint. Maar dan moet je gewoon eens dag per dag bekijken wat hij wel doet waar jij van houdt ... helpen in het huishouden, je knuffelen als hij thuiskomt, ... eens je daar begint op te letten vind je zonder probleem de 101 redenen waarom je van hem houdt. Zo kan je ook doorgaan tot 202 zoals Linsay of 365 zoals velen al gedaan hebben.
Als je dat boekje gemaakt hebt, en het nadien eens herleest, besef je pas dat er zoveel kleine details zijn die belangrijk zijn in een leven ipv de grote opvallende dingen...een boekje om te koesteren, in goede en kwade dagen ;-)

Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik14-2-2012 18:47:53

Piep!

Blij te horen dat het zo een succes is ... Ik ben er nog maar pas mee bezig maar zit al aan 68 ... hihi! Heb je de lay - out gedaan met foto's?

eline
25-8-2012
 Meld misbruik14-2-2012 19:34:09

Kunnen jullie eens vb'tjes doorsturen aub? Wil dat eens zien! eline_kennes@msn.com Dank u!!

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 21:14:02

ik wil ook wel wat voorbeeldjes zien
annvangeel@gmail.com

thx!

wendy
26-5-2012
 Meld misbruik14-2-2012 21:15:23

Hey allemaal!
ik zit nog maar aan nummer 40! hellep
en nochtans is het een schatje hoor, er moeten echt nog meer redenen zijn!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 21:17:27

Oké dankjewel,kom wel aan 101 dingen

darinka
15-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 21:32:23

Ik vind dit een leuk idee en zou ook wel eens voorbeeldjes willen zien. Kunnen jullie ook eens eentje doormailen? darinka.beyens@pandora.be
Bedankt!

Groetjes

Darinka

mieke
13-7-2013
 Meld misbruik14-2-2012 22:20:38

hallo, ook naar mij mag je het eens doorsturen, vind het een origineel idee
alvast bedankt.
mieke2007@hotmail.com
groetjes mieke

Evelien
18-5-2012
 Meld misbruik15-2-2012 9:46:52

Super idee!
Hoe maken jullie dan zo'n boekje als ik vragen mag? Gewoon een boekje kopen en hierin op elke pagina iets schrijven of bestaan daar websites voor waar je zulke boekjes kan bestellen?
Je mag een voorbeeldje ook steeds doorsturen evelienheylen@hotmail.com, thanx!

En totaal-niet-creatief-bruidje-in-spe ;-)

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik15-2-2012 10:00:34

Hey,

Ik kan jullie jammer genoeg absoluut geen voorbeeld doormailen, sorry daarvoor. De reden is dat ik mijn boekje gemaakt heb via albelli.be. Daar heb ik een fotoboekje gekozen van zo'n 15cm op 15. Op de kaft heb ik een leuke foto van ons beide die van de zee wegstappen (en onze gezichten ziet). Op de achterzijde een foto waar we naar de zee stappen (en onze rug ziet). Super leuke effect natuurlijk!

Dan ben ik beginnen schrijven en hier en daar wat foto's - al dan niet op de achtergrond - maar alles op hun site...kan jullie dus niets doorsturen. Sorry! Maar als je op google gaat en je geeft "101 redenen waarom ik van je hou" in, dan krijg je wel al een aantal tips te zien.

Belangrijkste is dat het vanuit je eigen hartje komt ... dan is het sowieso het mooist!

Succes iedereen!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik15-2-2012 10:25:13

hoi iedereen,

Ik ben al van vorig jaar bezig aan mijn 101 boekje maar het ligt nu al enkele maanden weer stil en ik moet dringend terug in gang schieten.
@wendy: gebruik je alleen de redenen of ook foto's?
Bij mij komen door naar foto's te kijken waar hij en/of ik opstaan de redenen vanzelf.
zat in no-time aan reden nr. 70.
ik ga dus dringend terug in gang schieten maar in maart gaan we nog op reis en zou dan nog enkele leuke foto's van hem willen trekken:-)

ik maak mijn boekje ook bij allebelli.
ik ga mijn boekje afgeven op de dag van ons huwelijk nadat hij aangekomen is bij mijn ouders. weet anders niet goed welk cadeautje ik hem kan geven en vind dit zo persoonlijk en mooi geschenkje..... hij zal er toch wel héél even kunnen in kijken denk ik:-)

veel succes aan iedereen!!!!

Gunter-Viviane
16-6-2012
 Meld misbruik12-3-2012 14:42:44

Hallo iedereen,

Nog 103 dagen en het is eindelijk zo ver.
Nu begint het al een beetje te kriebelen hoor.
Ik ben ook al een tijdje begonnen met mijn 101 redenen op te schrijven (op het werk dan nog) maar ben er belange nog niet en heb totaal ook geen idee hoe ik aan de lay out moet beginnen.
Dus, hou jullie vooral niet in om ook naar mij enkele voorbeelden te mailen want zoals je kan zien heb ik niet veel tijd meer.
viviane.kieckens@ocmwaalst.be
Ik zou het hem willen afgeven de dag voor onze trouw.
Spannend, ... stel me steeds zijn reactie voor als hij deze gaat lezen
Alvast bedankt.

Alsook nog veel succes aan de toekomstige bruidjes
Viviane

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...