TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
freyja
30-6-2012
|
14-2-2012 15:36:32
Post eens een link, zodat we wat beter zien wat voor mouwtjes je bedoelt.
Volgens mij kan dit geen probleem zijn in de betere bruidszaak. Ik bestelde mijn jurk bij bruidsmode Steven in Torhout, en daar was eender welke verandering eraan geen enkel probleem. Mouwtjes zouden daar volgens mij ook absoluut geen probleem zijn.
|
|
sanne
25-8-2012
|
|
|
Jennifer
8-6-2012
|
|
|
ellen
14-4-2012
|
14-2-2012 17:58:23
Hey,
Ikzelf heb een kleed met mouwen wel een lang, maar het is inderdaad geen makki om deze te vinden, ik heb er welgeteld 2 aangehad...
ik wou wel lange mouwen...
nu met de trouw van Kate Middelton zijn er wel wat ontwerpers die kleedjes met mouwen hebben zoals Manuel Mota... maar deze zijn natuurlijk niet super goedkoop...
Je kan ook steeds een jurk laten maken, ik heb dit lang overwogen, maar omdat ik mezelf dan niet op voorhand kon zien in kleedje vond ik het te gewaagt... maar is zeker een goedkoper alternatief, want maatkleding bij een goede naaister is zeker niet duurder (zelf pak goedkoper) dan een bruidsjurk.
Groetjes Ellen
|
|
kim
22-9-2012
|
14-2-2012 18:09:56
hoi, vreselijkhe, tegenwoordig lijkt alles strapless te zijn. ik wou ook mouwen maar vond er geen dus klaat ik men strapless voorzien van bandjes (haltermodel)en werk ik met lange handschoenen zonder vingers.... ik voel me zo een stuk gemakkelijker en minder bloot.
|
|
Jennifer
8-6-2012
|
14-2-2012 18:59:13
mja kvin dat toch maar erg ze, ze denken niet naar de mensen die dat niet graag hebben te bloot pfff Ik heb een paar mails gestuurd zoals naar lasposa outlet en bruidsdinges Steven ;-) om te vragen eerst als ze iets hebben met mouwen, want kheb al drie winkels gedaan en ze hadden zelf niet 1. Nuja eventjes wachten op antwoord. Ik heb ook gedacht om dan geen bruidsjurk aan te doen maar dan in een boetiek mooi kleed vinden , mja kzou ook niet weten waar lopen ....
|
|
sofie
24-3-2012
|
|
|
Carrie
13-9-2013
|
14-2-2012 22:00:19
Ik zou ook gewoon eens een winkel binnenstappen, en vragen of ze aan een jurk mouwtjes kunnen bijaanzetten? Indien je een jurk hebt met brede bandjes op je schouders, dan kan het niet moeilijk zijn om er bijpassende (kanten) mouwtjes aan te zetten, he
En eventueel een kanten bolero/vestje dragen? Is dat een optie? Pas dat eens in een winkel, misschien valt het heel goed mee...
|
|
Carrie
13-9-2013
|
14-2-2012 22:15:17
Ik was maar eens aan het googlen op bekende merken : vb Cymbeline Fun, Cymbeline Fado moet ook makkelijkk aan te passen zijn Marylise Carol (met soort vestje) Marlise Lulu (moet je voor zijn...) Marylise Victory Ladybird 22001 Ladybird 72040 Jarice Seal Jarice Sumatra op http://www.koonings.com/bruidsmode kan je heel veel modellen zien. misschien kan je zo een merk of model zien dat je aanspreekt, dan zien in welke winkels dit merk verkocht wordt en dan op zoek? :)
|
|
Désiré
24-8-2012
|
14-2-2012 22:44:55
Els Lucienne in Poperinge doet alles wat je vraagt. Zeker een aanrader! Ze kan een bestaand kleedje aanpassen volledig naar wens of een kleed maken.
|
|
Claire
25-2-2012
|
|
|
Lilliane
|
|
|
Jennifer
8-6-2012
|
1-3-2012 0:04:42
ik heb dus beslist op mijn trouwjurk op maat te maken , zal gemakkelijker zijn grts
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|