Terug naar overzicht
Ik ben nu niet uit de buurt van Gent, en ben dan ook nog niet naar een feest geweest op die locatie. Voor mij staat de muziek vaak echter te luid. Ik ben zelf nogal gevoelig aan lawaai, en kom meestal van trouw- en andere feesten terug met een luide fluittoon in mijn oren. Tenminste, als ik geen oordopjes voorzie. Tot nu toe is die fluitoon na één tot twee dagen vanzelf verdwenen, maar ik loop liever geen gehoorschade op lange termijn op. Eén keer kan er teveel aan zijn. Mijn verloofde heeft dit ook al ondervonden, en houdt ook niet van luide muziek.Wij gaan dan ook op ons eigen feest vragen om het geluid niet te luid te zetten. Het moet inderdaad dansbaar blijven, maar het mag niet zo zijn dat je je de hele avond schor moet zitten roepen als je een babbeltje wil doen. En ik heb absoluut geen zin om op mijn eigen trouwfeest met van die felgroene of roze oordopjes rond te lopen. Als het te stil staat voor sommige mensen, tant pis. Nu, 92 dB zal in de ene zaal ook wel anders klinken dan in de andere. In onze zaal klinkt dat misschien oorverdovend, terwijl het op jullie locatie in het niets kan verdwijnen.
Hallo, Eerst en vooral proficiat Nathalie! Ik hoop dat jullie feest geslaagd was :-). Wij zijn dit weekend de feestzaal van de Oude Vismijn in Gent gaan bezoeken. We zijn op zoek naar een toffe locatie en zouden graag ook dit jaar in December trouwen. Daarom vroeg ik me af of je misschien eventjes kon laten weten hoe het geweest was? Bediening, muziek, eten, ... .We vonden het alvast een super originele locatie. Helaas zijn er wel heel wat negatieve commentaren te lezen over het restaurant. Ik ben alleszins benieuwd naar jouw verhalen. Groetjes, Michele
hey!!eerst en vooral super proficiat! ondertussen ben je nu wel al een halfjaartje getrouwd :)Ik vroeg me af of je eventueel me wat meer kan vertellen over je ervaring met de Oude Vismijn...Ik heb een optie genomen op deze locatie, en zou liever eerst iemands mening horen die daar zijn feest heeft laten doorgaan!bedankt alvast,Liesbeth
Heyla, Ondertussen al reacties gekregen? Nemen jullie de zaal? Wij denken ook aan de oude vismijn... :) Groetjes
Helena,wij hebben de zaal vastgelegd voor 21 juni 2014..Geweldige locatie!Je kan me altijd privé sturen..