Terug naar overzicht
Ik heb een haarkam met swarovski steentjes en parels, gekocht op Etsy:http://www.etsy.com/transaction/68773235 Ik ga ook voor half opgestoken met krullen en het wordt op de zijkant verwerkt in mijn kapsel.Misschien is het zo iets dat je zoekt?groetjes
Hoi, ik ben zelf in mijn zoektocht eens uitgekomen op deze site : zelf heb ik daarvan nog niks besteld.www.Curlys.nlgroetjes
Kijk eens op www.theweddingshop.be , dat is een belgische site en daar kan je van alle haarversieringen vinden.groetjes
je kan ook eens contact opnemen met filipa, To Have & To hold, ze maakt op vraag ook speciaal naar jouw wensen juweeltjes.
Bedankt iedereen voor jullie ideeen;@ Sandra & Robine : ja zoiets zoek ik, maar heb niet volledig mijn gedacht gevonden op de site. en hoe zit dat met betalen en verzending?@ Ellen: mooie site, maar ik vind maar 2 haarkammen.@ Tine: bedankt, dit ga ik zeker overwegen. juist jammer dat er maar 2 foto's staan bij haar haarmode.andere ideetjes zijn nog steeds welkom :-)
Via Etsy kan je per shop en per artikel gaan kijken wat de verzendkosten zijn in €, maar als je pech hebt zoals ik...traceert de douane ook je pakketje en moet je extra betalen...in mijn geval was dit 10€ extra.Maar mijn kam is het meer dan waard!!
Hey,Ik heb zo iets deze week bij claire in schopping gezienAls ik mij goed voor heb was het iets van 8€Groetjes Wendy
hoi, dat weet ik niet, nog niks van besteld.groetjes