TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
8-9-2006
|
3-8-2006 16:04:29
Ik ken het liedje niet, maar waarom zou je je afvragen of het past? Als jullie het mooi vinden, dan zou ik het gewoon doen! Het is toch JULLIE feest?!?! Wij komen overigens binnen op 'Let me entertain you' van Robbie Williams, maar we doen geen openingsdans (past niet bij ons) maar een openingsact, ik zit namelijk bij een dansgroep en de overige dames doen samen met ons een openingsact.
Groetjes Nathalie 08-09-06
|
|
Kris
12-8-2006
|
3-8-2006 18:20:21
Hey Daisy,
ik vind het ook een heel mooi nummer qua tekst (wat ik ook héél belangrij vind), maar ik vind het persoonlijk redelijk traag om op te dansen. Misschien moet je het gewoon eens proberen en kijken hoe jullie je zelf daarbij voelen. Onze openingsdans was een liedje van DOlly Parton, You are. Ik dacht dat dit het vreesmoment van de dag ging zijn, iedereen die kijkt terwijl je daar in het midden van de dansvloer staat...Het bleek een heel mooi intiem moment te zijn tussen ons twee, het was precies of wij stonden daar alleen... Geniet ervan zou ik zeggen en kies iets waar je zelf achter staat !
groetjes, Sabrina
|
|
marissa
18-8-2006
|
3-8-2006 21:19:32
Wij kiezen voor fix you van Coldplay, ook hele mooie tekst en romantisch
|
|
Lieve
1-9-2006
|
4-8-2006 9:09:00
Hey Daisy,
wij hebben gekozen voor Gorecki van Lamb, omdat we daar allebei kippenvel van krijgen.
Het is ook niet echt evident om op te dansen, maar misschien kunnen jullie doen zoals wij: DanzAteljee in Merksem (en zeker ook andere dansscholen) geeft een privé-cursus trouwdansen (€ 160). Ze maken een dans op maat en in vijf lessen wordt die dan ingeoefend. We trouwen een dag voor jullie en beginnen er maandag mee, dus het kan zeker nog!
Groetjes, Lieve
|
|
Vanessa
1-9-2007
|
4-8-2006 13:29:11
Daisy: ga voor wat jullie willen.
Ons nummer is denk ik nog nooit genomen als openingdsdans waarshcijnlijk omdat de titelnogal 'omstreden' is en uit schrik dat mensen vanalles beginnen te denken. Maar we doen het toch maar lekker, en neen het is niet autobiografisch bedoeld, maar we houdne enorm van dat genre muziek, van de zanger en sommige stukken tekst zijn wel weer helemaal super.
HEt is..
STRANGERS IN THE NIGHT.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|