Terug naar overzicht
Hey Inge,Geen ervaring mee maar, je hebt ze toch nog niet betaald?Ik hoop voor jou vn niet. Hoelang geleden heb je ze besteld?Groetjes Tinneke
Ik heb het dus al wel betaald Ik heb het besteld op 1 februari dus toch al effe geleden. groetjes
HeyIk heb zelf nog niets besteld gehad daar.Maar was het een paar maand geleden wel van plan.Tot ik op het internet een paar negatieve verhalen lees de.groetjes
Oei dan hoop ik voor jou dat je ze nog aankrijgt Inge! Ik hoop voor jou dat ze niet superduur waren dan. Gewoon blijven mailen en bellen! Val ze maar lastig, tot je je schoenen hebt gekregen! Veel succes! Tinneke
Ik heb vandaag mijn schoenen aangekregen. En ze passen super goed. Het was zeker en vast het wachten waard. En ik heb ten slotte maar 20 dagen moeten wachten. groetjes
Ah super Inge ben blij voor jou! Het was idd lang wachten, 20 dagen! Misschien waren ze niet op voorraad. Succes ermee meid!Groetjes Tinneke
Ik ben ook een beetje bang dat ik belazerd word. Zeker na al die verhalen. 24 april een bestelling geplaatst voor een torselet.. nog steeds niet gehoord of ontvangen en er wordt totaal niet gereageerd op mailtjes en dergelijke. Zelfs berichten via Facebook/twitter/linkedin verstuurd.. maar geen reactie.. Hopelijk krijg ik het nog binnen..
dat had ik ook dat ik er geen reactie op kreeg en als je er naar belde nam er nooit iemand op. Maar na een dikke maand wachten heb ik het toch ontvangen dus ik hoop voor jou het zelfde. veel succes