Terug naar overzicht
wij gaan werken met een dansfeest/fuif met dessertenbuffet.U bent uitgenodigd op ons dansfeest...Ik weet alleen niet goed hoe ik het dessertenbuffet erbij moet verwerken :p
Wij zetten op ons kaartje 'wij willen dit graag samen met u vieren met een hapje, een drankje en een dansje'.groetjes wendy
Piep, Kijk eens even op de site van "De witte muis" daar zie je enkele voorbeeldjes. Ik weet niet of het dit is wat je wilt maar ik had eens even gekeken voor jou omdat ik er toevallig gisteren op deze site gezien had! :-) Groetjes!
Als je je email opgeeft, zal ik je de onze doorgeven. (eventueel in privéberichtje) Is iets helemaal anders dan klassieke uitnodigingen... Wij doen de onze in de Mansion in Antwerpen (nachtclub).Groetjes,San
Hey San,mijn e-mailadres is willems_nancy@telenet.be. Wil je naar mij ook eens doorsturen Merci!!
Hey,Wij hadden ook enkel een trouwfuif en wij hadden gewoon een traditionele uitnodiging alleen stond er dan als tekst"Wij trouwen zaterdag 7 augustus2010, om 10h40 @ districtshuis Borgerhouten nodigen julie uit op onze trouwfuif, vanaf 21h30 @ Club Le Cirq" (en dan het adres...)Wij hadden wel geen receptie of dessertbuffet ofzo (vandaar daar ook geen melding van en ook het late beginuur) er waren enkel belegde broodjes om middernacht voor de mensen die honger zouden hebben.Groetjes
merci allemaalmijn mailadres : sharkavens@hotmail.com