Nu Online
Momenteel zijn er 386 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een thema voor ons huwelijk?

14-2-2012 22:40:14
Dag , lieve bruidjes
Ik geraak er maar niet uit en ik moet echt dringend aan de slag, ik ben op zoek nr een bepaald thema voor ons huwelijk.
Zolang ik dit niet gevonden heb kan ik niet beginnen, eens een onderwerp vliegen we erin, wie heeft er soms een ideetje?
Ik zou grrag alles een beetje hierop willen afstemmen. Zowel het misboekje, als de tafelindeling als event versiering.

Marilyn
15-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1429

Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik14-2-2012 22:54:01

Oh,

Wat zijn jullie hobby's? Troetelnaampjes? Favoriete film? Favoriete bloemen? Eten? ...
Wij hebben geen thema maar onze 'rode' draad zijn zonnebloemen. Zij komen terug in mijn bruidsboeket, in de kerk, op het avondfeest, ...

Groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 23:07:40

hier zwaan naar mijn lievelingsboek en hun trouw hun hele leven lang aan 1 partner (dit komt hier en daar voor ) .mijn kleuren zijn meer het hoofd thema lime,orange en fuchsia it just has to be colorful

Marilyn
15-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 23:09:08

Wel, we hebben twee schatjes van meisjes en ik had graag daar iets met gedaan.
Je zal nu misschien moeten lachen maar ik heb ook nagedacht over zonnebloemen in mijn boeket te verwerken en het landelijke op te gaan waar mijn ventje en ik helemaal zot van zijn, als het maar oud is dan is het oké voor ons. Ik heb het bv. ook niet zo met kleur ben nogal sober in mijn kleuren pallet. Zo zie ik graag oud roze, beige, taupe enz. Maar deze kleuren zijn spijtig genoeg voor het moment echt niet in, want hoe meer kleur hoe liever deze zomer.

Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik14-2-2012 23:17:59

Piep,

Ja, onze naamkaartjes zullen ook afgewerkt worden met een geel/oranje tintje van lint! Geel en oranje zijn wel mooie zomerkleuren hé en warm!

Wij zijn ook niet zo voor overdreven dingen maar een zonnebloem is gewoon mooi en zeker in die periode! De zonnebloem komt ook op de voorkant van ons misboekje ...

Je kan je dochtertjes ook iets laten dragen waar hetzelfde geel/oranje in terug komt (haarspulletjes, een lintje in de haren, lintje aan de bloemenmandjes, zonnebloemetjes geven, licht gele schoentjes, ...) Tevens kan je je dochtertjes (als ze al kunnen tekenen) een zonnebloem laten tekenen of inkleuren als voorkant misboekje? Of om op een paneel te hangen in de kerk tijdens de viering?

Groetjes

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik15-2-2012 0:02:25

http://www.projectwedding.com/photo/browse?photo_to_sho... Op deze site kan je honderden inspiratiefoto's vinden,je kan sorteren op kleur of op thema,ben je uuuuuuuuuren zoet mee Geniet ervan!!

nancy
14-9-2012

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik15-2-2012 8:28:52

Als je geen thema kunt vinden, is dat geen probleem: een trouwfeest is op zich al een beetje een themafeest, met als thema liefde.

Maar als jullie graag 'oud' zien, dan heb je geluk, want 'vintage' is nog altijd erg in. Als je bijvoorbeeld 'vintage weddings' intikt op Google, of 'rustic weddings' zul je heel veel inspiratie vinden. Kies anders een bepaald decennium als thema: jaren dertig, jaren zestig... Of 'landelijk' op zich is ook een ok thema.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...