Terug naar overzicht
Tja...een eeuwige twijfelaar....ik ken het! Ik ben net dezelfde! Niet gemakkelijk hé? :))Veel succes met jullie voorbereidingen!
Hallo hallo!Ik zou toch wel eens beginnen kijken om die fotograaf vast te leggen! Want het begint nu toch wel rap in te korten hoor!En vervoer ook, de dingen die prijs/kwaliteit heel goed zitten zullen waarschijnlijk ondertussen al weg zijn :/Blijven zoeken en zo snel mogelijk de knoop doorhakken!Blijf je de eeuwige twijfelaar, doorschuiven naar uw toekomstige! Misschien kan hij de stevigste knopen meteen doorhakken ;)Nog veel genot met de voorbereiding!!!
Hoi Marylin,ik ben ook een eeuwige twijfelaar, ik ben een weegschaal, altijd wikke en wegen hé.Nu ik trouw ongeveer een 14 dage voor jou en ik heb bijna alles al klaar!Ik zou toch ook snel gaan zien voor vervoer en fotograafDeze hebben wij meer dan een jaar op voorhand vastgelegd, en al goe, want net achter ons kwamen nog koppels voor 2 juni ...veel succes
Hoi Marylin,Wij trouwen ook op 15 juni. Mijn fotograaf ligt ook al een tijdje vast, dus zoals de anderen zeggen, de tijd begint toch te dringen.Anders nog veel te regelen?